• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

лак

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-01-09-000986-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 24220000-2 Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (лак). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 24220000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 185 248,80грн. з ПДВ (сто вісімдесят п’ять тисяч двісті сорок вісім гривень 80 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.01.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовуються. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

185 248.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 852.49 UAH
Період оскарження: 09.01.2023 13:44 - 14.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не конкурентна закупівля

Номер: 2acf3703ecd74488b8faee1eb5c22ce3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-09-003055-a.b3
Назва: Не конкурентна закупівля
Вимога:
Шановний замовнику. Ми проаналізували надану відповідь та зазначаємо, Вам було відомо з 2016 року, що система закупівель ДП «Прозорро» має системний недолік відображення в системі ціни переможця «з ПДВ» (https://radnuk.com.ua/zhurnaly/lyst-dp-prozorro-shchodo-vidobrazhennia-pokaznyka-pdv-u-zviti-pro-provedennia-protsedury-zakupivli-vidpovidno-do-propozytsii-peremozhtsia/). Ваше підприємство провело закупівлю яка поставила в неконкурентну ситуацію всіх учасників які запропонували ціну з ПДВ. Таким чином порушено основну вимогу закону про закупівлі «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;» В умовах тендерній закупівлі не розроблено механізм приведення цін всіх учасників до однаково рівня, як роблять інші замовники. Також при проведені закупівлі не використано можливість проведення торгів без ПДВ, що надало би можливість конкурувати всім учасникам в однакових умовах. Враховуючи вище наведене вимагаємо скасувати закупівлю, так як вона проведена з порушенням вимог закону «Про публічні закупівлі». Та провести дійсно конкурентну закупівлю з дотриманням вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В попередніх відповідях вам була надана вичерпна інформація щодо умов тендерної документації, критерію та методики оцінки, тощо з відповідним посиланням на законодавство України. З правомірністю встановлення вимог та дій замовника ви погодилися судячи із змісту даного запитання. Також звертаємо увагу, що: П. 37 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо участі в закупівлі- «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Право рівності учасників захищено ч. 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах». Система оподаткування в тому числі вільність вибору такої системи та способу ведення господарської діяльності передбачені чинним законодавством. Чинним законодавством України, зокрема ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку та алгоритму розроблення механізму штучного при рівняння цін про який ви повідомляєте. Зважаючи на викладене вважаємо, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників потрібно приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників, незалежно від того який режим оподаткування застосовується учасником. Спроби застосовувати різні підходи до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. Таку ж правову позицію підтримує Верховний Суд України постанова 28 квітня 2020 року у справі 904/1143/19 та колегія Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016. Запропонована вами методика приводить до того що ваша пропозиція 157 609,50 з ПДВ може бути визначена переможною по відношенню до пропозиції 132 118,75 без ПДВ яка є нижчою. Крім того це дискримінує учасників які не є платниками ПДВ. Таку ж позицію підтримує колегія Антимонопольного комітету України рішення 1052-з/пк-пз від 07.03.2017. Тексти вказаних рішень наявні в вільному доступі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Ознака шахрайства

Номер: 51bfb228903e441e90a709e5bc32a176
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-09-003055-a.a2
Назва: Ознака шахрайства
Вимога:
Шановний замовнику. Уважно вивчив Вашу відповідь наголошуємо що «відповідно до пункту 37 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ЦІНА/ПРИВЕДЕНА ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є:ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна разом з іншими критеріями оцінки, що пов’язані із предметом закупівлі.». Учасник "Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна" НАВМИСНО, зазначив ціну яка не ЦІНА/ПРИВЕДЕНА до загальної згідно вимог Вашої тендерної закупівлі, а саме ціна закупівлі З ПДВ. Тобто "Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна" приймала участь в торгах в більш вигідних умовах ніж інші учасники, а саме ціна зазначена БЕЗ ПДВ! Поясніть яким чином не порушив чинне законодавство Ваше підприємство заключить договір з "Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна" на постачання продукції в якому буде зазначена загальна ціна договору 132118,75 з ПДВ яка зафіксована в системі Прозоро як найбільш економічно вигідна? Наполегливо звертаємось розглянуті дане питання, та дискваліфікувати учасника який свідомо надав не достовірну інформацію, та ввів в оману інших сумнівних учасників. Данні дії підпадають під ознаки шахрайства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно проблематики відображення системо цін з ПДВ або без ПДВ доводимо до вашого відома лист 206/880/10 від 08.11.2016 ДП «Прозорро», який знаходиться у загальному доступі, зокрема за посиланням https://radnuk.com.ua/zhurnaly/lyst-dp-prozorro-shchodo-vidobrazhennia-pokaznyka-pdv-u-zviti-pro-provedennia-protsedury-zakupivli-vidpovidno-do-propozytsii-peremozhtsia/. Отже відображення в системі ціни переможця «з ПДВ» є системним недоліком. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не найкраша ціна

Номер: c39df90550d8408dade55e99ca7e55ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-09-003055-a.a1
Назва: Не найкраша ціна
Вимога:
Шановний замовнику. Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем закупівлі учасника "Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна", так як запропонована ціна без ПДВ складає 132118,75 грн., враховуючи що учасник не є платником ПДВ, підтверджуючи документі надані в складі пропозиції. Запропонована ціна нашого підприємства ТОВ «Торговий дім «Промбізнес» без ПДВ вкладає 131341,25. Таким чином Вами акцептована пропозиція яка НЕ Є мінімально, відповідно порушено вимоги діючого законодавства в сфері закупівель. В разі залишення нашої вимоги без розгляду, залишаємо за собою право звернутись в відповідні державні ограни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надати відповідь: «Шановний учаснику, відповідно до пункту 37 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є:ціна; абовартість життєвого циклу; або ціна разом з іншими критеріями оцінки, що пов’язані із предметом закупівлі. П.1 Розділу ІІІ ТД – «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ». П. 6 Розділу І ТД – «Учасник визначає ціни на товари, роботи, послуги, які він пропонує поставити, надати, виконати за Договором про закупівлю, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.». Отже учасник подає свою пропозицію з урахуванням витрат на оподаткування відповідно до його статусу згідно з законодавством а система закупівель оцінює таку пропозицію по критерію (ціна) – 100%. Електронною системою закупівель економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна. В свою чергу, відповідно до пункту 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника. Враховуючи вищевикладене, відповідно до пункту 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням особливостей, а саме: рішенням уповноваженої особи, яке затверджено протоколом № 02-18/01-23 від 18.02.2023, визначено переможцем закупівлі учасника Фізична особа-підприємець Немировська Олена Олександрівна. На підставі вищезазначеного, порушення відсутні.
Статус вимоги: Відхилено