• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10-А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Торги відмінено

22 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118.56 UAH
Період оскарження: 07.01.2023 22:08 - 12.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання додаткових пояснень щодо причин дискваліфікації на підставі абз. 2 п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178

Номер: 9ba19af2b64d4e63b2f29bdd516a94c0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-07-000211-a.a2
Назва: Вимога щодо надання додаткових пояснень щодо причин дискваліфікації на підставі абз. 2 п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178
Вимога:
Протокольним рішенням уповноваженої особи КНП «Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги» ЗОР №29/2 від 19.01.23р. наше підприємство було дискваліфіковано з причин встановлених пп.2 п.41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.22р., а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі (зі змінами), які на нашу думку порушують вимоги чинного закупівельного законодавства України. З приводу цього повідомляємо, що відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 термін дії воєнного стану продовжено до 19.02.2023 року. Статтею 4 Указу Президента України №64 встановлено, що: Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийнята Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Тобто, вказана Постанова КМУ є обов’язковою до виконання замовниками так, як є спеціальною нормою закону, що регулює питання проведення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та під час розгляду пропозицій учасників повинні бути застосовані норми саме вказаної Постанови КМУ №1178 від 12.10.22р. Так, відповідно до п.1 розділу 1 тендерної документації замовника встановлено, що: «Тендерну документацію – розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». (далі-Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях». Тобто, закупівля UA-2023-01-07-000211-a проводиться з урахуванням вимог встановлених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями до якої застосовуються норми вказаних Особливостей. З урахуванням цього, на виконання вимог п.40 вказаних вище Особливостей для замовника встановлений обов’язок, що: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Тобто, уповноважена особа замовника Ляшенко С.Г. нехтуючи вимогами п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель, виявила невідповідності в наданій нами інформації та/або документах тендерної пропозиції, зокрема не заповнений п.3.1. проекту договору, що регулює питання загальної ціни договору та не заповнені пункти спеціфікації стосовно ціни товару, що не є суттєвим під час кваліфікації учасника (так як ціна була конкретно визначена в електронному вигляді шляхом заповнення електронної форми, де зазначається інформація про вартість), та не надала нам, як учаснику, права на виправлення невідповідностей у строк встановлений Особливостями, чим порушила основоположні принципи здійснення публічних закупівель визначені п.4 та 5 ч.1 ст. 5 ЗУ про публічні закупівлі, зокрема принцип щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, у зв’язку з чим були порушені майнові права нашого підприємства, як учасника який реально претендує на визначення нашої тендерної пропозиції як найкращої. З урахуванням викладеного, в порядку абз. 2 п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» звертаємось до вас з вимогою надати додаткову (розширену та законодавчо обґрунтовану) інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та надати пояснення з приводу нехтування вимогами п.40 Особливостей, в частині надання строку учаснику на виправлення виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа - головний експерт (з питань розвитку та фінансової аналітики підприємства) КНП «Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги» ЗОР Ляшенко С.Г. розглянула вимогу та доводи даного Учасника і дійшла висновку, що даному учаснику необхідно було згідно з п.40 Особливостей надати строк на виправлення невідповідності в наданому ним проекті договору. Але разом з цим, відповідно до п. 40 Особливостей в ньому передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином зважаючи, що строк передбачений в п. 40 Особливостей вже сплив і переглянути тендерну пропозицію учасника - ФОП "ВАХОВСЬКИЙ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не можливо, то відповідно уповноваженою особою - головним експертом (з питань розвитку та фінансової аналітики підприємства) КНП «Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги» ЗОР Ляшенко С.Г. повинно бути вирішено питання про подальшу відміну даних торгів з підстав наведених в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо надання пояснення з причин дискваліфікації на підставі ч. 3 ст.31 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: a20aa036f011475ba1913ac913e78e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-07-000211-a.b1
Назва: Вимога щодо надання пояснення з причин дискваліфікації на підставі ч. 3 ст.31 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
Протокольним рішенням уповноваженої особи КНП «Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги» ЗОР №29/2 від 19.01.23р. наше підприємство було дискваліфіковано з причин встановлених пп.2 п.41 Постанови КМУ №1178 від 12.10.22р., а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 ч.3 ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі (зі змінами), які на нашу думку порушують вимоги чинного закупівельного законодавства України. З приводу цього повідомляємо, що відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 термін дії воєнного стану продовжено до 19.02.2023 року. Статтею 4 Указу Президента України №64 встановлено, що: Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийнята Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Тобто, вказана Постанова КМУ є обов’язковою до виконання замовниками так, як є спеціальною нормою закону, що регулює питання проведення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та під час розгляду пропозицій учасників повинні бути застосовані норми саме вказаної Постанови КМУ №1178 від 12.10.22р. Так, відповідно до п.1 розділу 1 тендерної документації замовника встановлено, що: «Тендерну документацію – розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». (далі-Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях». Тобто, закупівля UA-2023-01-07-000211-a проводиться з урахуванням вимог встановлених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями до якої застосовуються норми вказаних Особливостей. З урахуванням цього, на виконання вимог п.40 вказаних вище Особливостей для замовника встановлений обов’язок, що: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Тобто, уповноважена особа замовника Ляшенко С.Г. нехтуючи вимогами п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель, виявила невідповідності в наданій нами інформації та/або документах тендерної пропозиції, зокрема не заповнений п.3.1. проекту договору, що регулює питання загальної ціни договору та не заповнені пункти спеціфікації стосовно ціни товару, що не є суттєвим під час кваліфікації учасника (так як ціна була конкретно визначена в електронному вигляді шляхом заповнення електронної форми, де зазначається інформація про вартість), та не надала нам, як учаснику, права на виправлення невідповідностей у строк встановлений Особливостями, чим порушила основоположні принципи здійснення публічних закупівель визначені п.4 та 5 ч.1 ст. 5 ЗУ про публічні закупівлі, зокрема принцип щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, у зв’язку з чим були порушені майнові права нашого підприємства, як учасника який реально претендує на визначення нашої тендерної пропозиції як найкращої. З урахуванням викладеного, в порядку ч. 3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до вас з вимогою надати додаткову (розширену та законодавчо обґрунтовану) інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та надати пояснення з приводу нехтування вимогами п.40 Особливостей, в частині надання строку учаснику на виправлення виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не вірно вказаний пункт статті закону стосовно звернення з вимогою
Дата скасування: 20.01.2023 11:59