• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

03210000-6 Зернові культури та картопля (03212100-1 – картопля)

Завершена

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2023 13:30 - 14.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на незаконне рішення Замовника

Номер: 2850667ee9a64192a0ec027fec6f1d71
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-003313-a.c3
Назва: СКАРГА на незаконне рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП Лисокінь М.І.
Дата розгляду скарги: 01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2023 14:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.02.2023 13:04
Автор: ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Микола Лисокінь +380964916505 lisokin88@i.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування незаконного рішення Замовника

Номер: 3759a132f1c34e9e991152e3f0903c3e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-003313-a.b2
Назва: Щодо скасування незаконного рішення Замовника
Вимога:
Відповідно Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" (Далі – Замовник) оголосив закупівлю UA-2023-01-06-003313-a, щодо предмету: «ДК 021:2015 (CPV) : 03210000-6 Зернові культури та картопля (03212100-1 – картопля)» відповідно до процедури: «Відкриті торги з особливостями». Дана процедура проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IХ (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова КМУ № 1178). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Отже Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цієї особливостей Постанова КМУ № 1178. Пунктом 3 статті 31 Закону передбачено «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Відповідно Замовником порушено (проігноровано) пункт 40 Постанови КМУ № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Мені, як Учаснику закупівлі, ФОП "Лисокінь Микола Іванович" не надано змоги виправити помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі моєї тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме надати доповнення до моєї тендерної документації - гарантійний лист щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасного фінансування Замовника, надання якого передбачено п.3 Додатку 2 Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі; гарантійний лист, в якому засвідчує про виконання встановлених вимог при поставці товару (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20-01/23-3 від 20 січня 2023 року). Також зазначаємо, що відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20-01/23-3 від 20 січня 2023 року, замовник зазначив, що Учасник закупівлі ФОП "Лисокінь Микола Іванович" не надав у складі пропозиції Договір на санітарну обробку автотранспорту дійсний на термін виконання договору постачання, а також акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку надання пропозиції. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника наявна скан-копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсного на термін виконання договору постачання, укладеного між ФОП Трушкевич Н.А. (Орендодовець) та Державною установою «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», а також наявна довідка про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку надання пропозиції (файл «Договір санобробка Крафтер на 2023 1.pdf»). Факт наявності договірних відносин між ФОП Трушкевич Н.А. (Орендодовець) та ФОП Лисокінь М.І. (Орендар) підтверджується укладеним Договором оренди транспортного засобу №4 від 02.08.2022р та надається в складі пропозиції (файл « Оренда ТЗ Лисокінь у НА.pdf»). Отже, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію з вище перелічених підстав відповідно абзацу три підпункту один пункту 41 Постанови КМУ № 1178 у разі: «1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Учаснику Закупівлі ФОП " Лисокінь Микола Іванович " ПРАВО 24 годин – не надано, що є грубою помилкою Замовника. Прошу скасувати: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20-01/23-3 від 20 січня 2023 року, як незаконний! 2. Надати Учаснику Закупівлі ФОП " Лисокінь Микола Іванович " ПРАВО 24 годин - виправити помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі моєї тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. Надати відповідь до 16.00 23.01.2023 у зв’язку з системним забезпеченням майданчика Prozorro. (Період оскарження 23:59 25.01.2023) У разі ігнорування з Вашої сторони, я буду змушений звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ та Державної аудиторської служби щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та наші законні інтереси учасника (ФОП " Лисокінь Микола Іванович ") даної закупівлі! У разі прийняття рішення щодо скасування Замовником закупівлі UA-2023-01-06-003313-a і небажанням виправляти свої незаконні помили, Учасник ФОП " Лисокінь Микола Іванович " понесе фінансові втрати та буде змушений звернутися зі скаргою про неправомірне скасування закупівлі до АМКУ. Наголошую, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, Замовник у разі невиконання абзацу три підпункту один пункту 41 Постанови КМУ № 1178 не надання Учаснику Закупівлі ФОП " Лисокінь Микола Іванович" часу на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин, та незаконного скасування закупівлі притягується до відповідальності. Ці дії тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Також наголошую, що незаконні рішення з Вашої сторони призведуть до розгляду скарги у АМКУ та призупинять належну поставку товару (згідно лояльної ціни) Комунальному некомерційному підприємству "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради". Ця обставина вплине на бюджет Замовника та харчування пацієнтів. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заявлені вимоги не відповідають нормативно-правовим положенням, якими врегульовано порядок, стадії та строки проведення процедури закупівлі. З огляду на вказане, предявлення подібних вимог є зловживанням з боку Учасника своїми правами. Оскільки сама система функціонування електронного майданчика не передбачає можливість реалізації процедури реагування на такі вимоги у спосіб, який обгрунтовує Учасник, та враховуючи обєктивні обставини у Замовника немає юридичних підстав та технічної можливості для прийняття рішень і вчинення дій щодо задоволення чи не задоволення вимог Учасника. З огляду на вказане, вимоги відхиляються.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: e9d5da7f9f6b434aab12fedd93859eff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-003313-a.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Натомість, окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону та права Учасників щодо участі у вказаній публічній закупівлі. Додатком 1 тендерної документації встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону. Інформація надається стосовно двох договорів за 2022 рік, на суму не меншу суми закупівлі, які укладені із замовниками, які є державної або комунальної форми власності. Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: - аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; - документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників. Вимогою щодо надання аналогічних договорів, вартістю на суму не менше суми закупівлі, а саме не менше 52 000,00 грн., Замовник порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип добросовісної конкуренції серед учасників, визначені ст. 5 Закону. Так, Закон, дозволяючи замовнику встановлювати критерій підтвердження досвіду (ст. 16 Закону), не дає права встановлювати будь-які інші додаткові обмежувальні критерії, в тому числі щодо ціни аналогічного договору. Вартість аналогічного договору не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно зі специфікацією закупівлі. Тобто, основним покликанням критерію аналогічного досвіду є перевірка учасника на предмет якісного виконання робіт, аналогічних тим, що планується проводити за результатом закупівлі. Враховуючи наведене, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання постачання товару, що є предметом закупівлі, на суму, не меншу суми закупівлі, що складає 52 000,00 грн., що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення даної умови у тендерній документації порушують один з принципів здійснення публічних закупівель – недискримінація учасників (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі») та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підтвердження можете ознайомитися з Рішенням Антимонопольного комітету України № 3209-р/рк-пз від 24.05.2017р. Враховуючи вище зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги, уповноваженою особою внесено зміни та викладено тендерну документацію в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено