• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція)

Завершена

599 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 999.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2023 12:25 - 15.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця UA-2023-01-06-002738-a

Номер: 6f63e3e58d704989b068d6658f670088
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.b8
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця UA-2023-01-06-002738-a
Скарга:
скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі та рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2023 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2023 16:16
Дата виконання рішення Замовником: 15.03.2023 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення про намір укласти договір від 15.02.2023 № 16/3 - скасоване; повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, в інформації та/або документах учасника - ТОВ "БІО-СЕРВІС", розміщено в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Н. УКРАЇНА", Олександр +380504449808 sobchenkoaleksandrtnua@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга на дії та бездіяльність Замовника при визначенні переможця

Номер: 567d602269724ea4b62bde9f020d9037
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.c7
Назва: Скарга на дії та бездіяльність Замовника при визначенні переможця
Скарга:
Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» посилаючись на пункт 1 частини 2 розділу 41 відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості здійснення публічних закупівель) та перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника (протокол № 16 від 24.01.2023 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель, є незаконними та упередженими. Свої права вважаємо порушеними виходячи з наступного: У п. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель вказано, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, всупереч вищевказаним вимогам Замовник не надав можливості усунути невідповідності, виявлені у тендерній пропозиції Скаржника, та одразу відхилив нашу пропозицію. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка є найбільш економічно вигідною. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "Т.Н. УКРАЇНА". Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Дата розгляду скарги: 06.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2023 14:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.02.2023 17:58
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Таїсія Приймас +380638708260 empex@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: c47cd4da39fa4f95a349c9ba192fae48
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.c6
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Скарга щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 січня 2023 р. № 16 визнати переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим переможцем ТОВ "Т. Н. УКРАЇНА"
Дата розгляду скарги: 02.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2023 13:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2023 16:21
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2023 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 02.02.2023 №1202-р/пк-пз розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "БіоСервіс" від 26 січня 2023 № UA-2023-01-06-002738-a.c6 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція), UA-2023-01-06-002738-a (далі – Закупівля), яке зобов’язало Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Н. УКРАЇНА" переможцем за Закупівлею
Автор: ТОВ "Біо-Сервіс", Юлія Рогозян +380962234399 2015@bio-service.com.ua
Вимога
Відхилено

Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель

Номер: b041c92f4b1541b5ab57d83b6425d7f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.a5
Назва: Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель
Вимога:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністраці (далі - Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ( ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-06-002738-a) за кодом закупівлі: ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція). 13 січня через систему прозоро було опубліковано «Тендерну документацію зміни в редакції – від 13.01.2023 року» - дали тендерна документація 1. Додатком № 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ замовник зазначив Вимоги до підприємства: « …наявність відповідного дозволу МОЗ України» . Дана вимога суперечить чинному законодавству. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» № 3392-VI від 19 травня 2011 року затверджений Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Серед переліку, який визначений Законом, відсутній «Дозвіл МОЗ України» для надання Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дератизація та дезінсекція). Просимо вилучити зазначену вимогу , як таку що не відповідає чинному законодавству 2 . Додатком № 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ замовник зазначив: «Учасник має надати у складі своєї пропозиції документи, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Гарантійний лист від виробника на поставку препарату. Відповідно до оголошення про закупівлю ( ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-06-002738-a) , яку опублікував замовник - кодом закупівлі: ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція) – не передбачає закупівлю засобів та препаратів. Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги. Виникає питання, чи правильно вибраний Замовником предмет предмет закупівлі? Якщо Замовник мав на увазі наступну вимогу «Використання препарату для знищення синантропних комах (тарганів, мух, комарів, постільних клопів, домових мурашок, бліх, та інших комах) з діючою речовиною а також гель Індоксакарб не менше 0,6% .», то офіційно в Україні зареєстровано із вказаною діючою речовиною один засіб гель торгова марка – гель Адвіон (Індоксакарб не менше 0,6% ) – виробник СИНГЕНТА Кроп Протекшн АГ Базель, Швейцарія. що зазначено висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.03.2018 року № 602-123-20-3\12386. Можна лише здогадуватися, що мав на меті Замовник - всім учасникам, які планують приймати участь в закупівлі звернутися до Швейцарії. Умова в Тендерній документації про надання гарантійного листа свідчить лише про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з виробником (чи з офіційним представником) щодо надання гарантійного листа, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються дані засоби, а предметом закупівлі передбачена звкупвіля послуг. Згідно з п. 31 статті 1 Закону тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, Кваліфікаційні та технічні вимоги розробляються Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону, та не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 3 Технічними вимогами передбачено надання:«Інформаційна довідка про перелік препаратів, які Учасник буде застосовувати при дезінсекції та дератизації. При наданні послуг учасник пропонує препарати (засоби), які зареєстровані і дозволені до застосування в Україні; Використання препарату для знищення синантропних комах (тарганів, мух, комарів, постільних клопів, домових мурашок, бліх, та інших комах) з діючою речовиною Альфа-циперметрин не більше 2,5%, а також гель Індоксакарб не менше 0,6% .» Як було зазначено в пункті № 2 вимоги, в Україні зареєстровано та дозволено до використання із зазначеною діючою речовиною Індоксакарб не менше 0,6% тільки 1 (один) засіб - гель Адвіон. Відповідно до інформації, яка зазначена в висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.03.2018 року № 602-123-20-3\12386, Сфера застосування та реалізація об єкта експертизи : роздрібна торгівля, обробка приміщень магазинів, місць загального харчування для боротьби з тарганами, тобто в переліку не передбачається застосовувати засіб в дитячих, дошкільних та в навчальних закладах різних рівнів акредитації. Вищеописані вимоги порушують основні принципи проведення державних закупівель, а саме недискримінація учасників, рівне ставлення до них добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов. Додатково зазначаємо, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення маємо пояснити таке. Стосовно «відповідного дозволу МОЗ». В Додатку №1 Тендерної документації Замовник чітко зазначив «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.» Отже якщо в Учасника немає відповідного дозволу МОЗ він може подати інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Щодо технічних вимог. Нажаль, в Україні законодавчо не встановлено яким чином потрібно обирати препарати для дезінсекції/дератизації. Враховуючи наведене Замовником було чітко встановлено вимоги до діючих речовин до препарату для знищення синантропних комах. Саме з метою недискримінації учасників встановлено вимоги щодо вмісту діючих речовин («не більше» та «не менше»). В Додатку 2 Тендерної документації не наведено жодної назви ані препаратів ані їх виробників, тому Ваше твердження щодо відповідності вимогам конкретного засобу безпідставні. Щодо гарантійного листа на поставку засобів, що будуть використовуватись під час виконання робіт з дезінсекції/дератизації. Нажаль останнім часом почастішали випадки реалізації на території України контрафактних хімічних засобів (препаратів). У відкритих джерелах інформації така велика кількість повідомлень, статей на цю тему, що немає сенсу наводити приклади. Враховуючи, що ми закуповуємо послугу, під час надання якої будуть використовуватись засоби в приміщеннях де можуть знаходитись діти та персонал учбових/виховних закладів, ми повинні бути впевненні в якості та безпечності використаних препаратів. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо внесених змін до тендерної документації

Номер: 17cedc6da2fa471f9c3b2a88c53de47f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.b4
Назва: Щодо внесених змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Замовником надано перелік внесених змін до тендерної документації . Однак, при перегляді тендерної документації (зі змінами) з'ясовано, що в розділі кваліфікаційних вимог - не вилучено вимогу стосовно водіїв з документами про перевезення небезпечних вантажів. У поданій попередній вимозі стосовно цього пункту було зазначено, що ця вимога не відповідає опису основних видів робіт Замовника в оголошеній закупівлі, а саме: "проведення комплексу заходів, спрямованих на знищення збудників інфекційних хвороб та їх переносників (проведення профілактичної дератизації та дезінсекції), підтримування санітарно-епідеміологічного благополуччя у навчальних закладах та установах освіти Оболонського району міста Києва". Просимо вилучити підпункт г) пункту 2.2 в таблиці Кваліфікаційних вимог онвленої тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! відповідні зміни будуть виконані. Шляхом внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вилучення вимоги проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280

Номер: a7149591a05244ae9f1bb76450ce0794
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.a3
Назва: Щодо вилучення вимоги проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280
Вимога:
Доброго дня! В документації закупівлі зазначено вимоги щодо наявності даних медичного огляду працівників відповідно до декількох директивних документів. Вимога щодо проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - є неправомірною. По-перше, працівники суб’єкта господарювання, які надають послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, використовують дезінфекційні засоби, у складі яких є хімічні сполуки певних концентрацій. Тому кожен свідомий роботодавець є зацікавленим і відповідальним за стан здоров’я своїх працівників і керується при цьому Переліком шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковими є попередній (періодичний) медичний огляд працівників. Перелік цих факторів наведений в додатках наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р. Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» - роботодавець також має отримати медичні висновки стосовно можливості своїх працівників працювати за умов, визначених Постановою. Тому, працівники суб’єкта господарювання, задіяні на наданні профілактичних дезпослуг, проходять медогляд виключно на підставі зазначених вище двох документів: наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р. та постанови Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746. По-друге, якщо ж у суб’єкта господарювання, крім виконання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, є ще декілька інших видів діяльності за КВЕД та відповідні професії, які пов’язані з безпосереднім обслуговуванням населення, то такий роботодавець має організувати для своїх працівників проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб». Тому це стосується діяльності конкретного суб’єкта господарювання і аж ніяк не може бути прописано як загальну вимогу для всіх інших учасників закупівлі! На підставі викладеного, вимагаємо виключення з документації закупівлі на надання послуг з дератизації та дезінсекції вимоги щодо проходження медичного огляду у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тенедерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог тендерної документації

Номер: c35aaa142a3b454eb3aa59f895596244
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.a2
Назва: Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! У переліку кваліфікаційних вимог присутні вимоги, які не відповідають предмету закупівлі та мають дискримінаційний характер. Оголошеною закупівлею замовник визначив предмет закупівлі, який сформульований наступним чином: "код ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція)". Додаток №2 до тендерної документації містить Технічні вимоги, в яких надано опис Основних видів робіт: це - "проведення комплексу заходів, спрямованих на знищення збудників інфекційних хвороб та їх переносників (проведення профілактичної дератизації та дезінсекції), підтримування санітарно-епідеміологічного благополуччя у навчальних закладах та установах освіти Оболонського району міста Києва". У кваліфікаційних вимогах до учасників закупівлі для виконання зазначеного вище предмету закупівлі замовник вимагає наявність водіїв з документами по перевезенню небезпечних вантажів. Перевезення небезпечних вантажів не є предметом оголошеної закупівлі, це - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення. Тому пункт з вимогою щодо водіїв повинен бути вилучений як такий, що не відповідає опису основних видів робіт Замовника в оголошеній закупівлі. Вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - стосується тих суб'єктів господарювання, яким необхідно набути право на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки. Це передбачено постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (Додатки до цього документу містять конкретні Переліки видів робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Послуги, що є предметом оголошеної закупівлі не входять до зазначених переліків та не потребують отримання Декларації відповідності МТБ. Вимога щодо наявності у інструктора-дезінфектора освіти за спеціальністю «Медико-профілактична справа» є дискримінаційною, так як на сьогоднішній день в закладах охорони здоров'я на посаді інструктора-дезінфектора продовжують працювати фахівці з дипломами середніх спеціальних медичних закладів, які були прийняті на роботу ще до 2002 року, тобто до затвердження та набуття чинності Довідника кваліфікаційних характеристик професій (Випуск 78 "Охорона здоров'я"). З урахуванням вищевикладеного, просимо виключити зазначені дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тенедерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно сертифкатів ДСТУ

Номер: cc50adf0d1804ceeada7f91718cbc991
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.c1
Назва: Стосовно сертифкатів ДСТУ
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації замовник вимагає надати: • копія Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю. Вимоги; • копія Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; • Умовами тендерної документації передбачено одночасно надати документи, які є ідентичними, дублюючими та взаємозамінними, тому що учасник не зобов язаний мати і не повинні мати обидва сертифікати з однаковим змістом «Системи управління якістю. Вимоги», чинні на території України та містять наступних причин: Наказом національного органу стандартизації (ДП «УкрНДНЦ») від 17.12.2019 № 424 методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року прийнято ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. Обидві редакції визначають принципи і методи «Системи управління якістю. Вимоги», є ідентичними , взаємозамінними і не мають розбіжностей, що зазначено на офіційному сайті органа, який виконує функції «національного органу стандартизації» ДП «УкрНДНЦ»). Для підтвердження відповідності стандарту підприємству достатньо мати лише один з двох зазначених сертифікатів «Системи управління якістю. Вимоги» З метою уникнення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни та застосовувати вимогу ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю та, або копія Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідні зміни будуть внесені до тенедреної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: 9878d742e5b14ec0b1a8e65319210a75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-002738-a.c9
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
На думку Скаржника, і річний план і тендерна документація містять визначення очікуваної вартості у відповідності до вимог законодавства України: це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Відповідно до статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Аналогічна норма міститься у п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При цьому, акцентуємо увагу органу оскарження на те, що ключовим при відміні процедури закупівлі з підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, є одночасне існування наступних вимог: 1) факт його виявлення порушення, 2) таке порушення є таким, що неможливо усунути, 3) в рішенні про відміну процедури закупівлі повинен міститися опис таких порушень. Порушення мають бути обґрунтовані відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, тобто порушення мають стосуватися виключно вимог Особливостей, Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим підзаконних актів. Звертаємо увагу органу оскарження на те, що в Протоколі про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Замовник не надав опис таких порушень, що призвело до порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель, не зазначив, у чому саме полягає НЕМОЖЛИВІСТЬ усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, тобто у даному випадку розуміється, що виявлення замовником або іншими контролюючими органами порушення на тому етапі відкритих торгів, яке уже замовник усунути не має можливості.
Дата розгляду скарги: 28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2023 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2023 10:50
Дата виконання рішення Замовником: 03.04.2023 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано рішення про відміну
Автор: ТОВ "Біо-Сервіс", Юлія Рогозян +380962234399 2015@bio-service.com.ua