• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Вставки контактні

Завершена

1 164 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 840.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2023 09:04 - 13.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 6f9b828d4c454f3499c8b6656dcfb9c4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-06-000298-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. № 35 від «23» січня 2023р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 44 Суб’єкт оскарження (Скаржник): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ код ЄДРПОУ 3251210998 Адреса місцезнаходження: 61098, Україна, Харківська область, місто Харків вулиця Холодногірська, буд. 8 тел. +38 (050) 955-00-61 Замовник: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» код ЄДРПОУ 03328406 Адреса місцезнаходження: 79013, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Сахарова, 2 тел. +38(032)237-77-79 Інформація про закупівлю: ID у Prozorro: c42e003e94b542b1b8840b9852311cde Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-06-000298-a Дата направлення Скарги: «23» січня 2023р. СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Повідомляємо, що Львівське комунальне підприємство «ЛЬВІВЕЛЕКТРОТРАНС» (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом: - допуску до участі в конкурсних торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-06-000298-a) Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30545961), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. - визнання переможцем конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-06-000298-a) Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30545961), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО МОЖУТЬ ЦЕ ПІДТВЕРДЖУВАТИ (на підставі пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року, пункту 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Протоколом № 3 від 06 січня 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою затверджено Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Вставки контактні Код ДК 021:2015 31660000-0 Вугільні електроди (далі за текстом – тендерна документація). Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-06-000298-a за предметом закупівлі: - назва предмета закупівлі – вставки контактні Код ДК 021:2015 31660000-0 Вугільні електроди; - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Лот № 1 Згідно Додатку 4 до ДЕТ «Технічна специфікація » Вставка контактна вугільна тролейбусна (літня, водостійка) ВКТ-3-Л; Лот № 2 Згідно Додатку 4 до ДЕТ «Технічна специфікація » Вставка контактна тролейбусна металокерамічна (зимова), ВКТ -3-М - кількість товару та місце його поставки – місце поставки: м. Львів, вул. Тролейбусна 1; кількість товару: Лот № 1 – 80 000 шт., Лот № 2 – 500 шт.; - строк поставки товарів: до 31.12.2023. За умовами Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів. Згідно умов Глави «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру отриманих пропозицій. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кінцевий же строк подання тендерних пропозицій, згідно положень Глави «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, визначається згідно дати та часу визначеного в електронній системі закупівель та оприлюдненого оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – 16.01.2023 року до 17:00. З урахуванням вищевказаних положень тендерної документації Замовника, для участі у процедурі вказаних торгів тендерні пропозиції подали наступні підприємства: - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30545961) (далі за текстом – Учасник), ціна пропозиції – 840 000, 00 грн (вісімсот сорок тисяч грн 00 коп.) з ПДВ (ПЕРЕМОЖЕЦЬ); - Фізична особа-підприємець Гармаш Ілля Борисович (код ЄДРПОУ 3251210998), ціна пропозиції – 912 000, 00 грн (дев’ятсот дванадцять тисяч грн 00 коп.) з ПДВ. Розділом «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації регламентовано порядок здійснення Замовником оцінки тендерних пропозицій в процедурі відповідної закупівлі. Згідно Глави «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказаного Розділу тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Переможцем же відповідно визначається учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. За результатами аукціону, проведеного 16 січня 2023 року, системою електронних торгів пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» було визначено як найбільш економічно вигідну. Протоколом № 14 від 20 січня 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою тендерну пропозицію Учасника було визначено як таку, що «повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї в т.ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника»; а самого Учасника визнано переможцем торгів. Вказаний Протокол Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, опубліковано 20 січня 2023 року. Вказані вище дії Замовника щодо прийняття Рішень про визнання тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» такою, що «повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї в т.ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника», а самого підприємства переможцем конкурсних торгів, вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, з наступних підстав. ІІ. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ВНАСЛІДОК ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРАВО ЧИ ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ТАКОЇ ОСОБИ (на підставі пункту 4 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»). Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ). Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання. Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями пункту 41 Постанови КМУ та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень абзацу першого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 41 Постанови КМУ). Також відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ тендерна пропозиція відхиляється замовником у випадку, якщо остання не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пункту 41 Постанови КМУ, частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Керуючись правовою суттю проаналізованих вище статей, Замовник в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі. Зокрема Замовником зазначено – Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: - інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, якщо вони прописані в тендерній документації; - інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації; - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації; - тендерна пропозиція Додаток 5; - документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників); - документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника; - інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками. 1. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимог пункту 2.6. Додатку № 1 тендерної документації. У відповідності до положень пункту 2.6. Додатку № 1 тендерної документації, учасник, в межах тендерної пропозиції, має подавати копію договору за аналогічним предметом закупівлі, зазначеного в технічній специфікації Замовника та накладні (1-2 шт.) або лист-відгук до наданого договору. Таким чином, вказаний пункт Додатку № 1 встановлює вимогу щодо надання учасниками договорів, в яких предмет буде аналогічним (відповідатиме) предмету закупівлі, зазначеному в технічній специфікації Замовника. В Додатку № 4 «Технічна специфікація» тендерної документації зазначається про його завантаження окремим файлом - Додаток 4 (Додаток 4 до ДЕТ Лот № 1 Технічна специфікація на товар категорії CPV ДК-021-2015: 31660000-0 Вугільні електроди). В Додатку № 4 предметом закупівлі за Лотом № 1 визначено вставку контактну вугільну тролейбусну (літню, водостійку) ВКТ-3-Л. Також щодо неї визначено відповідні технічні характеристики. З тендерної пропозиції вбачається, що Учасником було запропоновано до закупівлі Замовнику продукцію, що заявлена ним як еквівалент. З огляду на це ним було складено відповідну порівняльну таблицю, в якій в якості еквівалента предмету закупівлі було запропоновано «вставку контактну вугільну тролейбусну (літню, водостійку) 2 УГ», що прямо відбиває технічні характеристики предмета закупівлі, а також властивості «літня, водостійка». Як вбачається з тендерної пропозиції, в підтвердження факту наявності аналогічного договору з постачання наведеної вище продукції та на виконання вимог пункту 2.6. тендерної документації, Учасником було завантажено скановану копію Договору № 276 від 04 червня 2021 року, укладеного між ним та Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», відгуку відповідного комунального підприємства з цього приводу та довідку про виконання аналогічних договорів. Зі сканованої копії договору вбачається, що предметом останнього є постачання вставки контактної вугільної 2УГ. Таким чином, за договором, наданим на підтвердження наявності обставини аналогічного постачання, Учасником постачалась звичайна вставка контактна вугільна 2УГ без необхідних для предмета закупівлі властивостей «літня, водостійка». Відтак, завантажений Учасником договір не є договором за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним в технічній специфікації Замовника. Вказане, зокрема, підтверджується у наданому відгуку Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», а також довідкою Учасника про виконання аналогічних договорів. Все ж окремо слід підкреслити, що Учасник вірогідніше за все має у своїй номенклатурі постачання «вставку контактну вугільну тролейбусну (літню, водостійку) 2 УГ», адже про це свідчать дані порівняльної таблиці. Натомість, жодних доказів наявності аналогічних поставок даної продукції ним у складі тендерної пропозиції не надається. З огляду на викладене, надання вказаного вище договору у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та не свідчить про виконання Учасником вимог пункту 2.6. Додатку № 1. 2. Щодо документів, вказаних у вимогах пункту 2.1. Додатку № 1 тендерної документації. У відповідності до положень пункту 2.1. Додатку № 1 тендерної документації, учасник, в межах тендерної пропозиції, має подавати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Як вбачається зі змісту даного пункту Додатку № 1 та змісту тендерної документації загалом, дана вимога корелює з вимогами пунктів 2.3. (підтвердження повноважень посадової особи), 2.4. (підтвердження повноважень правомочності на підписання договору), 2.8. (відсутність підстав прямої належності учасника закупівлі до резидентів російської федерації або належності за посередництва бенефіціарного власника – резидента російської федерації), 2.9. (підтвердження незнаходження учасника на тимчасово окупованій території) та покликана забезпечити можливість перевірки зазначених вище обставин щодо учасника станом на момент отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасником (вказане підтверджується, в тому числі, в Главі «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції»). Так відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Учасником на виконання пункту 2.1. Додатку № 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції не було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасником. Натомість, ним було надано власну виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасником. Так відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Таким чином, вбачається, що виписка, на відміну від витягу не містить характерної ознаки темпоральності щодо інформації, яка міститься в реєстрі відносно юридичної особи. Відтак, на відміну від витягу, вона надає дані щодо юридичної особи, що були актуальними виключно на момент вчинення реєстраційної дії, за результатами вчинення якої вона і надавалась. З огляду на викладене, в зв’язку з ненаданням Учасником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасником, останнім не було належним чином виконано вимоги пункту 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Щодо документів, наданих Учасником на виконання вимоги про завантаження у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації. Як вбачається зі змісту Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником було встановлено технічні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати продукція, що пропонується учасниками закупівлі до постачання. Зокрема, Замовником, шляхом публікації чотирьох окремих креслень, було визначено також геометричні розміри предмета закупівлі, яким має відповідати продукція учасників, що пропонується останніми до постачання. Виходячи зі змісту відповідних креслень, Замовником встановлено геометричні характеристики предмету закупівлі за Лотом № 1, а саме: - в кресленні ТЛ-552.00.001: довжина – 87 мм; ширина – 28 мм; висота – 14 мм (без жодного допуску щодо геометричних відхилень); - в кресленні ТЛ-552.00.002: довжина – 87 мм (допускається відхилення мінус 0, 87мм); ширина – 28 мм (допускається відхилення плюс 0, 3 мм/мінус 0, 5 мм); висота – 14 мм (допускається відхилення ± 0, 5 мм); - в кресленні ТЛ-552.00.003: довжина – 87 мм (допускається відхилення ± 0, 87 мм); ширина – 28 мм (допускається відхилення плюс 0, 3 мм/мінус 0, 5 мм); висота – 14 мм (допускається відхилення ± 0, 5 мм); - в кресленні ТЛ-552.00.004: довжина – 86, 2 мм (допускається відхилення ± 0, 87 мм); ширина – 27, 6 мм (допускається відхилення плюс 0, 3 мм/мінус 0, 5 мм); висота – 14 мм (допускається відхилення ± 0, 5 мм). На виконання вимог Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо завантаження у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 4 до тендерної документації, Учасником у складі власної тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності технічних характеристик продукції, що пропонується ним до постачання, технічним характеристикам предмета закупівлі, було завантажено креслення ТУ У 31.6-22117843-004:2007, технічну специфікацію, а також, як вже зазначалося, порівняльну таблицю. Вказане креслення завантажувалося Учасником в єдиному екземплярі для всіх видів вставок позначених у Лоті № 1. За результатами дослідження, наданих Учасником документів, вбачається наступне. В порівняльній таблиці, так само як і у технічній специфікації на продукцію, що пропонується до постачання, Учасником зазначено про відповідність продукції, виконаної згідно креслення ТУ У 31.6-22117843-004:2007, предмету закупівлі, що за вимогою Замовника має виконуватися з урахуванням креслень ТЛ-552.00.001, ТЛ-552.00.002, ТЛ-552.00.003, ТЛ-552.00.004. Натомість, зі змісту креслення ТУ У 31.6-22117843-004:2007 вбачається, що продукція, яка пропонується Учасником до постачання, має наступні геометричні характеристики: довжина – 87 мм (допускається відхилення ± 0, 5 мм); ширина – 28 мм (допускається відхилення мінус 0, 5 мм); висота – 14 мм (допускається відхилення ± 0, 5 мм). Таким чином, з огляду на викладене вбачається, що продукція, яка пропонується до постачання Учасником, за геометричними характеристиками не відповідає жодному з креслень предмету закупівлі, що викладені Замовником у складі вимог тендерної документації. Вказане свідчить про непідтвердженість Учасником відповідності основних технічних характеристик (визначених Замовником для предмета закупівлі) товару, що пропонується до постачання, відповідній характеристиці, що вимагається Замовником для предмета закупівлі. Відтак, Учасником порушено вимоги Глави «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, а сама тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації Замовника. Виходячи з викладеного вбачається, що Учасником при складанні та завантаженні власної тендерної пропозиції та додатків до неї порушено вимоги тендерної документації Замовника та вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель. Приймаючи ж рішення про допущення Учасника до аукціону і про визнання останнього переможцем закупівлі, Замовником було порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ. Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника. За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам абзацу першого та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення абзацу першого та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ. Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі. Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-06-000298-a, є підставами для скасування Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 14 від 20 січня 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами тендерної документації Замовника, положеннями статтями 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 41, 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОШУ 1. Прийняти Скаргу Фізичної особи-підприємця Гармаша Іллі Борисовича (код ЄДРПОУ 3251210998) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-06-000298-a. 3. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника у формі Протоколу № 14 від 20 січня 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30545961), учасника публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-06-000298-a, переможцем торгів. 4. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель. Додатки: 1. Всі документи, на які здійснено посилання в межах даної скарги, є у вільному доступі в системі електронних торгів Prozorro за наступним посиланням: https://smarttender.biz/ru/government/lot/details/18844775/ Фізична особа-підприємець Гармаш Ілля Борисович _____________________
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2023 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.02.2023 10:59
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2023 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням від 01.02.2023р. № 1152–р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» На виконання вимог Закону та Особливостей оприлюдно в електронній системі закупівель рішення про скасування визначення учасника ТОВ «ЗАПОРІЖТЕХБУДСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі «Вставки контактні» за Лотом № 1 Вставка контактна вугільна тролейбусна (літня, водостійка)
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРМАШ ІЛЛЯ БОРИСОВИЧ, Гармаш Илья 380509550061 GARMASH5011989@GMAIL.COM