Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Торги відмінено
192 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
Період оскарження:05.01.2023 23:12 - 10.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація_територіальна ознака
Номер:ca755742d704484b9cc6272ed1e7f9da
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-05-006150-a.b1
Назва:Дискримінація_територіальна ознака
Вимога:
Просимо Замовника прийняти рішення щодо усунення обставин визначених у вимозі (додається), а саме вилучити/переглянути вимогу у пункті 2 Додатку 2 Документації про особисту присутність виконавця послуг, у разі вимоги, за місцезнаходженням Замовника.
Вирішення:Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 було затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Вищезазначеним порядком визначені вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації про закупівлі та відповідно для перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель цьому нормативно-правовому акту за необхідності може знадобитись особиста присутність представника учасника за місцезнаходженням замовника. Вищезазначена присутність не включає заходів щодо саме оприлюднення представником учасника інформації в електронній системі закупівель, а лише сприяє уповноваженій особі замовника шляхом попередньої перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель нормативно-правовим актам.
Вищезазначена вимога є об’єктивно доцільною та не вимагає від потенційних учасників мати фактичне місце розташування в Одеській області, оскільки виконати вимогу можливо шляхом наявності не місця розташування учасника, а лише його представника в межах територіальної доступності, що виходячи з визначеного замовником часу також не обмежується лише Одеською областю.
Твердження, що вищезазначена вимога є дискримінацією за територіальною ознакою є суб’єктивним, оскільки в будь якого потенційного учасника наявна фактична можливість виконання зазначеної вимоги, це лише потребує додаткових зусиль. В такому випадку за аналогією вимога в будь якій закупівлі на закупівлю товарів щодо місця поставки товару за місцем знаходження замовника також з Вашої точку зору може трактуватись як дискримінаційна за територіальною ознакою, однак як описано вище такі вимоги не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують будь яких потенційних учасників щодо участі у закупівлі, а лише потребує від них додаткових зусиль.
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:13.01.2023 00:03