• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія. Код ДК 021:2015 - 09310000-5 - "Електрична енергія".

Завершена

29 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 750.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2023 19:38 - 10.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення вимог тендерної документації.

Номер: 813ef56af2a144928f49d8ab182f2a31
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-05-005858-a.b1
Назва: Щодо порушення вимог тендерної документації.
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на недотримання учасником ТОВ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" вимог Тендерної пропозиції (Додаток 3), а саме: Ціни, ПДВ, сума, що відображаються цифрами у формі Тендерної пропозиції визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми). В тендерній документації наявні інші суттєві помилки. Відтак, пропозиція учасника ТОВ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" являється такою, що підлягають відхиленню. Додатково повідомляємо про відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) у разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону згідно Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу: Шановний Учасник! Замовник уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Відповідно до п. 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.(далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За приписами п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Пунктами 35 та 36 Особливостей встановлено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно з п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Найбільш економічно вигідною електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП». За приписами п. 38 Особливостей, замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Крім того, відповідно до п. 1 Додатка №2 «Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації, тендерні пропозиції можуть бути подані тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі. Відповідно, формальна(несуттєва) помилка учасника ТОВ «СК ЕНЕРДЖІ ГРУП» у тендерній пропозиції не впливає на ціну його тендерної пропозиції в цілому та не призводить до її спотворення. Також слід зазначити, що ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель, серед яких, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняв правомірне рішення.
Статус вимоги: Відхилено