• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Сіль технічна для посипання доріг з протизлежувальною добавкою [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 34920000-2 дорожнє обладнання]

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2023 18:14 - 21.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: e84b830da3084ea1953919f61153bddc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-05-005728-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Пунктом «3. Наявність обладнання» Таблиці «2.1 – Вимоги щодо кваліфікації учасників» Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо наявності обладнання. А саме «Довідка, про наявність обладнання це довідка, в якій зазначено наявність обладнання – приміщень/територій з твердим покриттям, в межах приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади, для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Учасники закупівлі повинні під час підготовки пропозиції підтвердити наявність підтверджуючих документів про власність або оренду на приміщення/території, в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади для зберігання товару» Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в торгах суб’єктів господарювання, у яких є у власності або орендовані приміщення/території для зберігання товару місцезнаходженням в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади. При цьому Замовником не обґрунтовано жодним чином у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не в змозі виконати зобов’язання за договором, укладеним за результатами даної процедури закупівлі, зокрема у разі, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні будь-які приміщення/території в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади. Крім того, за умовами п. 3.2. Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації): «Постачальник здійснює поставку Товару протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Покупця». Також пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено, шо: «Учасник зобов’язаний забезпечити доставку товару власними силами до місця поставки, а саме за адресою: 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Дубнівська, 64.» Тобто Замовником визначено зобов’язання учасника поставити товар залізничним транспортом за адресою 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Дубнівська, 64 протягом 5 робочих днів. При цьому Тендерна документація т(із змінами) містить незрозумілу та необґрунтовану кваліфікаційну вимогу, що Учасник повинен мати у власності або оренді приміщення/території для зберігання товару місцезнаходженням в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади. У зв’язку з вищенаведеним, вимоги, зазначені Замовником в тендерній документації (з урахуванням змін) протирічать вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме таким принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником визначено жодним чином необґрунтовані, та такі, що є дискримінаційними кваліфікаційні вимоги щодо наявності у власності або оренді приміщення/території для зберігання товару місцезнаходженням в межах Луцької міської об’єднаної територіальної громади. Положення тендерної документації порушують вимоги частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Такої позиції дотримується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, що такі дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Приклад рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України – по закупівлі UA-2019-09-25-000490-a та іншим. Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогами про усунення невідповідностей, наведених вище, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни в тендерну документацію, для вчасного забезпечення потреби в матеріалах внесено зміни в термін поставки товару.
Статус вимоги: Задоволено