-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (50-100)
Завершена
745 984.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 729.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 729.92 UAH
Період оскарження:
05.01.2023 15:40 - 04.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
59fdc6707ee54526bd3baee4f13f8b7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.b10
Назва:
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05 січня 2023 року містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 12.01.2023 21:44
- Скарга АМКУ.pdf.asice (4).zip 12.01.2023 21:44
- 24. Договір Імлор (1).pdf 12.01.2023 21:44
- Дозвіл Держпраці Імлор.pdf 12.01.2023 21:44
- Декларація Держпраці.pdf 12.01.2023 21:44
- ДСТУ 7146-2010 зі змінами (7) (1).pdf 12.01.2023 21:44
- рішення від 16.01.2023 №454.pdf 16.01.2023 13:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 №735.pdf 24.01.2023 12:01
- рішення від 23.01.2023 №735.pdf 25.01.2023 16:31
- Пояснення.docx 18.01.2023 11:30
- Пояснення по суті Скарги.pdf 18.01.2023 11:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.01.2023 21:47
Дата розгляду скарги:
23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2023 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2023 16:32
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2023 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2023р. № 735-р/пк-пз внесені зміни № 5 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021-2015 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (50-100))
Вимога
Відхилено
ЩОДО ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
1fca6207795a446886f28e6e20ff3b0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a9
Назва:
ЩОДО ДОКУМЕНТІВ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної докуменації, учасник-переможець повинен надати Витяг, що надається в електронній формі (засвідчений електронною печаткою МВС). Ми не можемо надати виятг, засвідчений саме печаткою, бо такі витяги видаються із накладанням електронного підпису. Електронний підпис та електронна печатка, то є зовсім різне. Так от електронна печатка, навідміну від електронного підпису, органами державної влади на їх документи не накладається. Просимо слово "електронна печатка" замінити на "електронний підпис".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:52
Вирішення:
Шановний Учасник, ознайомтесь із розділом IV п.9 Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості". Наказ МВС України від 30.03.2022 р. № 207. Внесення змін до тендерної докуметації вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Номер:
fc6e910c9b0e473b9119b2e828756574
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a8
Назва:
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви внесли зміни до тендерної документації, але забули внести відповідні зміни до Додатку 4. Так, залишився і паливний склад, і ваги, і ISO та інші дискримінаційні моменти. Просимо привести Додатком 4 у відповідність до тих змін, що були вже внесені вами та які будуть внесені. Оскільки наразі це вже хитрощі, бо дискримінація фактично залишилась у складі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:47
Вирішення:
Шановний Учасник! Зміни були внесені до "Додатку 4 - Проект Договору із змінами № 2" 11.01.23 р. о 15:47.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Номер:
d797aee6aafc44c3a78f049f470e43f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a7
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до умов закупівлі учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі про те, що вугілля, яке пропонується учасником в тендерній пропозиції, не видобувається в Донецькій та Луганській областях на територіях, не підконтрольних Україні. Ця вимога є незаконою та дискримінаційною. По-перше, далеко не вся територія Донецької області є окупованою. По-друге, вугілля могло бути видобуте ще до 24 лютого 2022 року (до повномасштабного вторгнення росії в Україну). То невже тепер ми не можемо реалізовувати те вугілля, яке було видобуте на українській шахті, ще до окупації? Це дискримінує тих учасників, які і так у складних економічних умовах знаходяться. Ясна річ, що з окупованої території вугілля ніхто постачати не збирається. Але повинна бути надана можливість участі тим учасникам, які придбали вугілля, що було видобуте з Донецького вугільного басейну, ще до повномасштабного вторгнення. Просимо внести відповідні зміни. Бо це дискримінація.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:43
Вирішення:
Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ ДОЗВОЛУ
Номер:
eedbae30ee3b4f86a6dc87d313b9e673
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a6
Назва:
ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ ДОЗВОЛУ
Вимога:
Ми співпрацюємо із виробником який здійснює виключно сортування вугілля, та не здійснює його дроблення та збагачення.
Процес сортування полягає у наступному. Дане підприємство, як виробник-сортувальник закуповуємо сировину та сортує і?і? шляхом грохочення (процес механічного розділення вугілля за крупністю на просіюючих поверхнях. Грохочення відбувається в 4 етапи: попереднє (відділення крупних грудок), підготовче (розділення вугілля на машинні класи), остаточне (розділення концентрату на товарні сорти), зневоднююче (відділення основноі? маси води з продуктів збагачення, відділення суспензіі?, знешламлення). Також вугілля розсортовується на відповідні фракціі? на спеціальному устаткування (грохоті), а усі названі процеси і складають процес виробництва вугілля. Під час сортування вугілля за фракціями не відбувається зміна и?ого генетичних, технологічних або фізико-механічних показників, тобто немає процесу видобування, перероблення чи збагачення вугілля. Крім того, немає і самого процесу дроблення – тобто механічного зменшення розміру кусків. Відбувається виключно процес сортування, тобто коли із вугілля із розміром кусків від 0 до 200 мм (для прикладу) вибирається лише те вугілля, яке відповідає розміру кусків від 50 до 100 мм (тобто відбувається процес розсіювання – сортування вугілля).
Виконання ж робіт підвищеної небезпеки нашим виробником здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Питання видачі дозволів, які вимагаються Замовником врегульовано Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі - Порядок).
На момент отримання відповідних дозвільних документів діяв Порядок у рекдакці від 12.03.2020 року.
Відповідно до п.21 Порядку у редакції від 12.03.2020 року виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Таким чином монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткованим підвищеної небезпеки, а саме: гірничошахтне устаткування та устаткування для транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловостях здійснювалось на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Постановою Кабнету Мінітсрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 було внесено зміни до Порядку і відповідно встновлено, що виконання таких робіт має проводитись на підставі Дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Однак відповідно до п.3 Постанови КМУ №77 встановлено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Крім цього відповідно до п.2 Постанови Кабінеу Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Таким чином вимога про надання саме Дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки є дискримінаційною, оскільки виробник запропонованого нами вугілля отримав усі необхідні документи до внесення змін до постанови. Вимога наявності саме Дозволу на виконання навантажувальних робіт технологічним транспортом обмежує наші можливості участі у цій закупівлі, оскільки законодавство дозволяє виконання робіт виробнеком і на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо вона була отримана до набрання чиності постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.
Тож замовник порушує наше право на участь у закупівлі та звужує коло потенційних учасників до тих, що співпрацюють із замовником, який здійснює додатково, окрім виробництва вугілля, вантажно-розвантажувальні роботи, що не дає нам можливості взяти участь у закупівлі.
Окремо зазначаємо, що відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля ДГ 50-100, яке є предметом закупівлі, передбачено ДСТУ 7146:2010. Відповідно до норм цього ДСТУ, зокрема п. 7.10, документом, що підтверджує якість вугілля є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. А отже, відповідно до норм Постанови, замовник не може вимагати оцінку впливу на довкілля.
Такий дозвіл нормами ДСТУ взагалі не передбачено. А отже така вимога є не тільки дискримінаційною, але і йде у супереч із вимогами Постанови.
Тож просимо внести зміни до документації та виключити вимогу щодо надання вказаного дозволу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:38
Вирішення:
Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ЩОДО НЕЗАЛЕЖНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Номер:
b1a98cc706474cf8ac7d14be313e531c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a5
Назва:
ЩОДО НЕЗАЛЕЖНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Вимога:
Відповідно до умов закупівлі: У випадку, якщо в Покупця виникнуть сумніви, щодо якісних характеристик Товару, він має право звернутись до незалежної експертизи, щодо підтвердження (встановлення) його якісного стану. Всі витрати щодо проведення даної експертизи сплачує Постачальник. Так як на Постачальника будуть покладені такі витрати, то з метою формування цінової пропозиції, просимо чітко передбачити в умовах тендерної документації перелік таких лабораторій, до яких ви зможете звернутися за для проведення незалежної експертизи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:31
Вирішення:
Замовник жодним чином не обмежує можливості учасників щодо подання документів, які підтверджують якість вугілля, оскільки згідно з інформації, яка знаходиться на веб-сайті Національного агенства з акредитації України, є понад 100 випробувальних лабораторій в різних регіонах України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ПОКАЗНИКИ
Номер:
da83134bca094e23951b9201c380ec5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a4
Назва:
ПОКАЗНИКИ
Вимога:
Нормами ДСТУ 7146:2010 не передбачено показник вищої теплоти згорання. Просимо привести показник у відповідність до норм ДСТУ 7146:2010 та прибрати ті показники, які нормами ДСТУ не передбачені
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:29
Вирішення:
Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
00bffa537fde4aa09f07305f67d73eb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a3
Назва:
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля) замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні чинним залишається ДСТУ 7146:2010. У даному ДСТУ вказано показник загальної сірки - не більше 4% для незбагаченого вугілля, та не більше 3% для збагаченого. У вас же стоїть показник "2%". Цей показник не відповідає вимогам ДСТУ. Просимо привести тендерну документацію у відповідність, за для уникнення потенційних скарг до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 20:27
Вирішення:
Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННА ВИМОГА 2
Номер:
cd76b1f93dbb4fafb23196f769bb1808
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a2
Назва:
НЕЗАКОННА ВИМОГА 2
Вимога:
Відповідно до п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. А отже замовник не може вимагати документи, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази. З урахуванням вказаного наступні вимоги є незаконними та такими, що підлягають виключенню: Постачальник повинен документально підтвердити наявність спеціалізованого паливного складу в межах м. Києва або Київської обл., - надати копію свідоцтва про право власності або копію договору оренди спеціалізованого паливного складу. Також підтвердити наявність необхідної кількості вугілля на складі Постачальника - надати копії товарно-транспортної накладної або залізничної накладної; Вагова для зважування вугілля повинна знаходитись на території м. Київ або Київської обл., що дасть змогу зважувати та поставляти вугілля в присутності представника Покупця та вносити показники до акту зважування вугілля, який додається до кожної видаткової накладної; Інформацію та документальне підтвердження про наявність повіреного вагового обладнання відповідного класу точності, відповідно до Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів, з наданням завіреної копії документу про право власності та/або договору про користування та завіреної копії документу про відповідність або про повірку такого обладнання, чинного до моменту завершення відвантаження вугілля. Вимагаємо виключити вказані пункти з тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2023 20:49
Вирішення:
Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
283a9f5299534651a4ac9ff0bcfc9a46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-004561-a.a1
Назва:
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля) замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні чинним залишається ДСТУ 7146:2010, який передбачає виключно сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документ, що підтверджує якість товару. Тож просимо привести документацію у відповідність до вимог постанови та ДСТУ та виключити наступні документи: протокол випробувань (сертифікат якості) вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів, або на ім'я власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2023 20:46
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено