-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Завершена
2 240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2023 14:55 - 12.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація потенційних Учасників
Номер:
4687b4533e1d478fa100eb4ae7920455
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-003889-a.c1
Назва:
Дискримінація потенційних Учасників
Вимога:
Ми, як потенційний Учасник даної Закупівлі, звертаємося до Замовника торгів, з вимогою прибрати з Додатку 1 документації дискримінаційні вимоги, що звужують коло потенційних Учасників Закупівлі, а саме : 1.) "– як мінімум по 2 (дві) АЗС (АГЗП) Постачальника на відстані не більше 5 км по асфальтованій дорозі від місця знаходження Замовника (Україна, 08141, Київська обл., Бучанський р-н., с. Святопетрівське, вул. Володимирська, 2Г)". Слід зазначити, що на даній відстані, 2 АЗС одного бренду є лише у одного постачальника (мережі). Також слід зазначити, що замовником не надано жодних аргументуваннь необхідності 2 АЗС. Тому вимагаємо внести зміни, та зазначити "– як мінімум 1 (одна) АЗС (АГЗП) Постачальника на відстані не більше 5 км по асфальтованій дорозі від місця знаходження Замовника (Україна, 08141, Київська обл., Бучанський р-н., с. Святопетрівське, вул. Володимирська, 2Г)" 2.) Вимога Замовника "На оригінал листа накладається електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП." є цілком незаконною, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» № 1206-VII від 15.04.2014 року було запроваджено перехід від обов'язкового до добровільного використання печаток юридичними особами., також це стосується і ЕЦП. Також урядом прийнято ряд нормативних актів, щодо необов'язковості/спрощення використання печаток під час правового режиму військового стану, тому, вимагаємо прибрати дану вимогу з документації!. У випадку ігнорування, та не внесення змін в документацію, наше підприємство буде вимушено подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація нова редакція.docx 10.01.2023 13:07
- Перелік змін до ТД.docx 10.01.2023 13:07
Дата подачі:
06.01.2023 15:36
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Так, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (частина третя статті 12 Закону).
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
П.3 наказу Міністерства розвитку економіни, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 зазначено наступне «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО /учасником/ постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/ постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.»
Крім цього, відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено