-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Завершена
1 251 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 259.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 259.70 UAH
Період оскарження:
05.01.2023 13:53 - 13.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
9feed0cc79a145cbb9da3f6a653e15dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-002714-a.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
щодо усунення порушення законодавства в частині встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- РОГАТИН.pdf 12.01.2023 21:26
- Відповідь на скаргу.pdf 13.01.2023 18:53
Дата подачі:
12.01.2023 21:26
Вирішення:
У зв’язку з надходженням скарги щодо порушення Нами законодавства України у сфері публічних закупівель в частині проведення процедури відкритих торгів повідомляємо наступне:
Рогатинське будинкоуправління не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру положення тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства. Окрім цього, попередні рішення АМКУ не є нормами чинного законодавства України, не є обов'язковими чи переконливими для замовників при організації подальших закупівель із подібними питаннями або фактами.
Нами, Замовником торгів, було проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при встановленні вимог, на які Скаржник посилається, за результатами якого підтверджуємо безумовну конкуренцію. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення безперебійного відпуску пального на АЗС різних торгових марок, яких потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, особливий правовий режим, що вводиться у разі загрози національній безпеці, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Учасник повинен володіти речовими правами щодо АЗС відповідно до положень ЦКУ, мати власні АЗС або використовувати АЗС на основі партнерських договорів, враховуючи особливості закупівлі палива, які включають отримання палива транспортом замовника саме на АЗС, які Учасник залучає до виконання умов договору. Предметом закупівлі є паливо, а не талони, смарт-картки.
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника.
Екологічна політика – означає, що підприємство в своїй діяльності повинне орієнтуватись на відповідність своїх дій нормам та правилам чинного законодавства щодо екологічної безпеки. Тобто при визначенні екологічних цілей та завдань необхідно брати до уваги інтереси суспільства та держави в цілому з метою збереження та захисту довкілля. Екологічна політика встановлює принципи роботи підприємства в його взаємодії з навколишнім середовищем. Вона встановлює рівень екологічної відповідальності та результативності, яка вимагається від підприємства і за якою будуть оцінюватись усі подальші дії підприємства. В екологічну політику повинен включатись весь ланцюг взаємодій з навколишнім середовищем та послугами. Екологічна політика повинна відповідати нормативам, а також прагнути до «постійного покращення» системи екологічного менеджменту й запобігання забрудненню довкілля. Головною метою стандарту ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» є мінімізація шкідливого впливу підприємства на довкілля. Розробка системи екологічного менеджменту – важливий етап розвитку будь-якого підприємства, а отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності.
Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності.
Враховуючи вищенаведене, нами, Замовником торгів, прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.01.2023 00:01