• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

молоко, жирністю не менше 3,2%

на потребу 2018 року

Торги відмінено

955 416.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 777.08 UAH
Період оскарження: 11.12.2017 20:45 - 23.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

порушення законодавства замовником

Номер: bff4ab1f799743a782c7120b6b57140d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-11-003592-c.a1
Назва: порушення законодавства замовником
Скарга:
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 11.12.2017 року в системі PROZORRO Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом Код ДК 021-2015 (CPV): 15510000-6 - Молоко та вершки а саме (молоко, жирністю не менше 3,2%). В закупівлі взяло участь п’ять учасників: 1. СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ТОКАРІ"; 2. ТОВ Компанія КРОК; 3. ТОВ "МАРІ ФУДС"; 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА; 5. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЙОВ ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ. За результатом розгляду тендерних пропозицій 03 січня 2018 року тендерним комітетом було визначено переможцем аукціону: ТОВ Компанія КРОК. Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішення тендерного комітету Відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації прийнятого протоколом в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору ТОВ Компанія КРОК, адже надана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме: По-перше: Відповідно до вимог п. 5.1 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати Заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. Заява в п. 5.1 Додатку 3 тендерної документації, передбачає надання учасником згоди на обробку персональних даних як особи уповноваженої представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, так і працівників які будуть безпосередньо залучені до виконання договірних відносин. Учасником ТОВ Компанія КРОК, надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає, що для забезпечення виконання умов договору будуть залучені наступні працівники: водій – Нос Ю.П., водій – Калашник О.О., експедитор – Гончаренко В.О., комірник-експедитор – Кротенко Т.О. Учасником ТОВ Компанія КРОК, була надана заява, яка не містить відповідних даних, які вимагає замовник, а саме: відсутність інформації про особу уповноважену представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі Шевченко Є.М., такої як (П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника). Також учасник не надає згоди на обробку персональних даних працівників, які безпосередньо будуть залучатися до виконання умов договору, та взагалі не надає інформації, що вимагалася замовником (П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника). По-друге: Відповідно до вимог п.3.1 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Учасником ТОВ «Компанія КРОК» не надано у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку. По-третє: Відповідно до вимог п. 3.3 Додатку 1 учасник повинен надати Копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання договорів аналогічних зазначених в довідці. Відгук(и)и має бути надано за усіма відомостями, які надані згідно до вимог п.3.1. Додатку 1 тендерної документації. Тобто замовник вимагає від учасника надання копії позитивного відгуку із зазначенням інформації про (Дата та номер договору (№ та дата), Найменування замовника (повна адреса замовника, ПІП та телефони відповідальних осіб), Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, обсяг, вартість договору, місце поставки)). Учасником ТОВ «Компанія КРОК» надається відгук який, не відповідає вимогам замовника, а саме відсутністю інформації про повна адреса замовника, ПІП та телефони відповідальних осіб; обсяг, вартість договору, місце поставки. По-четверте: Відповідно до розділу ІІІ пункту 6 учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 5 тендерної документації. Таким чином, учасники повинні надати інформацію, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. ТОВ «Компанія КРОК» в складі пропозиції надано документ з назвою «довідки та листи » ст.. 13, який містить скопійований текст із Додатку 5 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 95% від терміну зберігання (для молока жирністю не менше3,2%)» Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише ПОВИНЕН відповідати, а не відповідає вимогам Замовника. По-п’яте: Відповідно до розділу 1 п. 1 . тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до Додатку 1.1 учасник повинен надати Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Дата та номер договору (№ та дата) Найменування замовника (повна адреса замовника, ПІП та телефони відповідальних осіб) Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, обсяг, вартість договору, місце поставки) 1. Тобто учасник повинен надати інформацію про замовника з яким було укладено аналогічний договір. Відповідно до ст.. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИКИ - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. ТОВ «Компанія КРОК» надає дану довідку та в колонці «Найменування замовника (повна адреса замовника, ПІП та телефони відповідальних осіб)» вказує контрагента ФОП КОМАРОВ В.В. з яким було укладено аналогічний договір. ФОП КОМАРОВ В.В., з яким укладено аналогічний договір, не відноситься до замовників відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто ТОВ «Компанія КРОК» не надає підтвердження щодо виконання аналогічного договору із замовником, відповідно до предмета закупівлі. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації про визначення переможцем ТОВ «Компанія КРОК» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом Код ДК 021-2015 (CPV): 15510000-6 - Молоко та вершки а саме (молоко, жирністю не менше 3,2%). 4) Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Компанія КРОК» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом Код ДК 021-2015 (CPV): 15510000-6 - Молоко та вершки а саме (молоко, жирністю не менше 3,2%) та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією та кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією замовника. Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2018 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2018 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення від 31.01.2018 року №851-р/пк-пз Органу оскарження скасувати рішення від 03.01.2018 року про визначення переможця ТОВ «Компанії КРОК» (код ЄДРПОУ – 33190936) за процедурою закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко, жирністю не менше 3,2%) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-12-11-003592-c
Автор: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Мазаратій Наталія +380982619734 mazaratiy_natalia@ukr.net