• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

813 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 069.75 UAH
Період оскарження: 04.01.2023 13:34 - 10.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 58eab5f6cf9347fba4bea14391c9577d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-04-002844-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час аналізу Тендерної документації нами було виявлено вимоги, що суперечать положенням ст. 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі, а саме: Відповідно Додатку №2 до тендерної документації: - Учасник повинен надати авторизаційні листи (сертифікати) від офіційних представництв виробника Kyocera в Україні, в яких підтверджено його досвід роботи в галузі ремонту копіювально-розмножувальної та обчислювальної техніки виробника Kyocera не менше 3 років, а також те, що Учасник є авторизованим сервісним центром, який має право та технічні можливості проводити гарантійний та післягарантійний ремонт та обслуговування. - Учасник має підтвердити наявність в штаті достатньої кількості, не менше двох, офіційно працевлаштованих, сертифікованих спеціалістів, кваліфікацію яких підтверджено сертифікатами від офіційних представництв виробника Kyocera в Україні. У разі відсутності офіційного представництва (представника) в Україні - від офіційного дистриб’ютора на території України, який підтверджує кваліфікацію щодо здійснення обслуговування обладнання Замовника та засвідчує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» головними принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення послуг належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні. Авторизований сервісний центр - це сервісний центр, що має договір з певним виробником, за яким сервісний центр має право здійснювати гарантійні ремонти техніки цього виробника, безкоштовні для споживача. Якщо техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні, вона ремонтується безкоштовно авторизованими сервісними центрами без підписання будь яких додаткових договорів. Також просимо звернути увагу на особливості формування мереж авторизованих сервісних центрів в Україні. По-перше: кожен виробник авторизує обмежену кількість сервісних центрів в регіоні в залежності від розмірів регіону. По-друге: інженер має можливість отримати сертифікат тільки як співробітник сервісного центру, який має статус авторизованого Є підстави вважати, що замовник діє в інтересах одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати. На підставі вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день , шановний Учасник. Прийняті до уваги ваші зауваження та внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено