• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг

Завершена

749 352.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 746.76 UAH
Період оскарження: 03.01.2023 16:38 - 08.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Закарпатській області оприлюднено оголошення про проведення закупівлі Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг, за відповідним кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів.

Номер: 5d89d9fd23b041de91e8a0934c15a2df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-005243-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Закарпатській області оприлюднено оголошення про проведення закупівлі Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг, за відповідним кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів.
Вимога:
Вимога про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Закарпатській області оприлюднено оголошення про проведення закупівлі Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг, за відповідним кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів. У Додатку №5 до Тендерної документації викладено проєкт Договору про закупівлю послуг, у 5.3. якого викладено наступну умову «Фактично датою початку надання послуг згідно цього Договору вважається дата згідно заявки суду/ТУ ДСА щодо завершення налаштування засобів криптозахисту в цьому суді/ТУ ДСА. Таке формулювання пункту 5.3. вказує на те, що Виконавцеві за цим договором та за цією закупівлею необхідно буде здійснити налаштування засобів криптозахисту у судах. Разом з тим, налаштування засобів криптозахисту у судах не належить до предмету цієї закупівлі за відповідним кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів. Зважаючи на це, встановлювати дату початку надання послуг датою завершення засобів криптозахисту у суді є таким що не відповідає предмету закупівлі. Відповідно до підпункту 22 частини першої ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Зважаючи на вище наведене, формулювання пункту 5.3. проєкту Договору суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки виходить за межі предмета цієї закупівлі, визначеного Замовником. Пункт 5.3. проєкту Договору має бути змінено. «Датою початку надання послуг згідно цього Договору вважається дата підключення відповідного суду за адресою підключення вказаною у Додатку №1». Зважаючи на те, що сума закупівлі є значною - 749 352,00 грн. Штраф за прострочення виконання зобов’язань у пункті 7.3. у розмірі 7% від вартості є високим і не адекватним за допущене порушення. При цьому , слід відмітити , що він може бути застосований як до Виконавця так і до Замовника, останній є бюджетною організацією у кошторисі якої така сума штрафу може бути не передбачена. Тому при стягнені штрафу може бути порушений принцип паритетності договору, оскільки одна сторона його виконає, а інша – ні. У зв’язку з наведеним, суму штрафу необхідно зменшити до 1 % та викласти пункт 7.3 у наступній редакції: «За порушення строків виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, винна Сторона сплачує пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі одного відсотка вказаної вартості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вашої вимоги по закупівлі Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг за кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів, від 04.01.2023 року про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації, Уповноваженою особою територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області прийнято рішення залишити вашу вимогу без задоволення, обгрунтовуючи прийняте рішення наступним. Щодо пункту 5.3 Проєкту договору: В пункті 5.3 Проєкту договору зазначено «Фактично датою початку надання послуг згідно цього Договору вважається дата згідно заявки суду/ТУ ДСА щодо завершення налаштування засобів криптозахисту в цьому суді/ТУ ДСА». Зазначаємо, що налаштування засобів криптозахисту здійснює Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке, згідно Статуту, затвердженого наказом ДСА України від 26.11.2019 № 1142, є державним комерційним підприємством, яке засноване на державній власності та належить до сфери управління Державної судової адміністрації України. Таким чином, послуга з налаштування засобів криптозахисту в місцевих загальних судах Закарпатської області та ТУ ДСА України в Закарпатській області не входить до предмету даної закупівлі «Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг за кодом: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів», та відповідною тендерною документацією не вимагається . А, отже, пункт 5.3 Проєкту договору викладно у відповідності до предмету даної закупівлі. Щодо пункту 7.3 Проєкту договору: В пункті 7.3 Проєкту договору зазначено «За порушення строків виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, винна Сторона сплачує пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості». Відповідно до частини 2 статті 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.3 Проєкту договору викладено у відповідності до норм законодавства. Замовник дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено