• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів, сторожова охорона (код за ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги»)

Завершена

2 956 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 780.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2023 15:15 - 14.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо наявності медичних сертифікатів в охоронників

Номер: 913f08e1cb1849b997bcdfacf15d44d8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004293-a.a5
Назва: Щодо наявності медичних сертифікатів в охоронників
Вимога:
Доброго дня! В п. 2.2. додатку 2 до ТД зазначається вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника на всіх працівників, залучених до надання охоронних послуг, сканкопій з оригіналів сертифікатів про проходження наркологічного та психіатричного огляду . Згідно ст. 11 ЗУ "Про охоронну діяльність" персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони  не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії. З 01.06.22 втратили чинність порядки проведення обов'язкових психіатричних і наркологічних оглядів: постанова КМУ  від 06.11.1997 № 1238 та постанова КМУ від 27.09.2000 №1465. Натомість набрала чинності постанова КМУ  від 10.05.2022 № 577 "Перелік медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби) що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих".  Відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 №651 (набрав чинності 29.06.2022) наркологічний огляд є частиною психіатричного. А Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин №100-2/о) замінила Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду. В  Переліку № 577 відсутня професія (робота, служба) охоронника, якщо він  для виконання своїх професійних завдань і обов’язків або діяльності не використовує зброю, зокрема мисливську, газову та травматичну. Тому  охороннику "без зброї"  достатньо пред'явити документ, що він не перебуває на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму та наркоманії. Ті, охоронники, які в роботі використовують зброю, зобов'язані щорічно проходити психіатричний огляд і пред'являти довідку форми 100-2/о. Тому вимога щодо наявності сертифікатів на всіх охоронників є неправомірною. Зазначена вимога повинна стосуватись лише працівників (7 осіб) яких планується задіяти для посилення постів в нештатних ситуаціях, та які повинні мати зброю травматичної дії. Вимагаємо внести відповідні зміни згідно викладеного вище обґрунтування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено (пункт 2.1. Додатку № 2 до тендерної документації), відповідають вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (надалі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 18 Ліцензійних вимог охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. 29 червня 2022 року набрав чинності Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651 (далі — Наказ № 651; Порядок № 651). Пункт 2 Порядку № 651 визначає, що попередній, періодичний та позачерговий психіатричні огляди, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, проводить лікар-психіатр у закладі з надання психіатричної допомоги будь-якої організаційно-правової форми, або фізична особа — підприємець. Умова — вони мають ліцензію на медпрактику і забезпечують на її підставі медичне обслуговування населення, безпосередньо пов’язане з наданням психіатричної допомоги. Окрім порядку проведення психіатричного огляду, Наказом № 651 МОЗ затвердило три нові форми первинної облікової документації та інструкції до їх заповнення: № 100-1/о «Протокол про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ___» № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ___» № 100-3/о «Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом. Для виконання умов тендерної документації учасникам необхідно надати чинні сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду (Наказ МОЗ України № 583 від 08.07.2013 року), видані не пізніше 29.06.2022 року та медичну довідку про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричних оглядів (Наказ МОЗ України № 583 від 08.07.2013 року), видані не пізніше 29.06.2022 року, або довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин у відповіності до вимог наказу Наказом № 651 МОЗ України. Оскільки змін до Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності внесено не було, вимога стосується всіх працівників охорони, які будуть задіяні для охорони об’єктів Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо наявності засобів зв'язку

Номер: 651db1d9599445a3b4da516e8509567e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004293-a.c4
Назва: Вимога щодо наявності засобів зв'язку
Вимога:
Відповідно згідно додатку 2 ТД, а саме в п. 4.3 вимагається надання учасником в складі тендерної пропозиції документів (дозволів), виданих власнику транспортних засобів реагування уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів зв'язку, в тому числі базової станції. ЗУ “Електронні комунікації” від 01.01.2022 р. № 1089-IX, розділ 9, ст. 18, 89, 107 не передбачає видачу УДЦР дозволів. Тобто вимога щодо надання вказаних дозволів є неправомірною. Слід також відмітити, що в зазначеному вище пункті ТД вимагається наявність в учасника виключно власних радіоелектронних засобів зв'язку. Ця вимога виключає можливість участі у закупівлі учасників, що використовують орендовані засоби радіоелектронного зв'язку, що не забороняється законодавством, у т.ч. названим вище Законом. Таким чином Замовник штучно обмежує конкуренцію, шляхом звуження кола потенційних учасників, чим порушує один з основних принципів публічних закупівель — забезпечення добросовісної конкуренції. На підставі викладеного вимагаємо виключити з Додатку 2 ТД зазначену вище вимогу в частині надання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів зв'язку та передбачити можливість підтвердження учасниками права на експлуатацію не лише власних, а й орендованих засобів радіоелектронного зв'язку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На виконання вказаної вимоги тендерної документації Учасниками може бути завантажено Декларацію про забезпечення електромагнітної сумісності електрообладнання. Отримані у встановленому порядку дозволи на право експлуатації радіоелектронного засобів радіотехнічного зв'язку , у тому числі щодо базової станції є також діючими та можуть бути завантажені до тендерної пропозиції Учасниками. Законом України «Про електронні комунікації» передбачено порядок отримання дозволів на малопотужні базові станції та ресурси нумерації для використання в засобах радіелектронного зв’язку. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Умовами тендерної документації передбачено також, що у разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасник повинен надати довідку у довільній форма щодо повного найменування та місцезнаходження) кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з довідкою про залучення субпідрядників/ співвиконавців учасники повинні підтвердити встановлені вимоги у Додатку 3 до тендерної документації шляхом надання відповідної інформації. Це надає Вам право залучити для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо довідок про несудимість

Номер: a5a221983da54a64872305474927922e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004293-a.c3
Назва: Щодо довідок про несудимість
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до додатку №2 до ТД п. 2.2, (останній абзац) вимагається надання довідок (витягів) з реєстру ОВС про те, що працівники не мають непогашеної чи не знятої судимості за умисні злочини, виданих не раніше IV кв. 2022 р. Законодавчими документами, що регламентують охоронну діяльність (ЗУ “Про охоронну діяльність”, Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності) наявність зазначених довідок вимагається лише при прийомі на роботу працівників з числа охоронного персоналу. Жодним нормативним документом, що регламентує охоронну діяльність, не передбачено оновлення зазначених довідок в процесі трудової діяльності працівників суб'єкта охоронної діяльності. Виникає велике питання для чого Замовнику потрібні ці довідки? Можливо у якогось учасника вони заздалегідь підготовлені, щоб мати конкурентну перевагу перед іншими потенційними учасниками закупівлі? З викладеного можна зробити висновок, що вказана вимога є надуманою штучною Замовником та не відповідає законодавству, тобто є порушенням ч. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ”. Крім цього відповідно до “Особливостей здійснення публічних закупівель в період воєного стану” згідно яких проводиться закупівля, значно скорочені терміни підготовки учасниками тендерних пропозицій. У даному випадку термін підготовки документів тендерної пропозиції становив: з дати оголошення 7 кал. днів (5 роб. Днів) , а з дати внесення змін — 5 кал. днів (3 роб. Днів) в той же час згідно Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної” системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” термін видачі МВС довідок (витягів) становить від одного до 30 кал. днів. Тобто, якщо в учасника в учасника немає заздалегідь підготовлених довідок про несудимість працівників, їх отримання для участі у цій процедурі закупівлі неможливе у встановлені ТД терміни. Враховуючи викладене вимагаємо виключити зазначену вище вимогу з тендерної документації, як таку, що не відповідає законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено (пункт 2.1. Додатку № 2 до тендерної документації), відповідають вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (надалі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 18 Ліцензійних вимог охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Зважаючи на це, нами як Замовником закупівлі було встановлено критерій в умовах тендерної документації щодо надання довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, виданих не раніше IV кварталу 2022 року, а також інших документів передбачених Ліцензійними вимогами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Штучні вимоги

Номер: 9783cc5d96b14757800feb4d2f9ba44e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004293-a.c2
Назва: Штучні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В ТД, а саме в додатку №4, вимагається надання учасником підтвердження наявності: згідно п. 10 нагрудних відеореєстраторів, ручних металодетекторів, персональних супутникових GPS-трекерів; згідно п. 20 вимагається наявність в учасника не менше 2-х службових собак. Разом з тим у проекті договору (додаток 5 ТД) у розділі 2 "Обов'язки сторін " , як і в інших його частинах, що визначають зобов'язання "Виконавця" щодо обладнання та матеріально-технічного забезпечення охоронних послуг зазначені вище вимоги відсутні, а вимагається лише забезпечення охоронників фірмовим одягом (п. 2.2.7 роз. 2 проекту договору) та засобами радіозв'язку, брелками виклику груп реагування та засобами індивідуального захисту (п. 2.2.6 розділу 2). Зважаючи на викладене вимагаємо прибрати з додатку №4 зазначені вище штучні вимоги щодо обладнання та матеріально-технічної бази, які не мають жодного відношення до договірних взаємовідносин між замовником та постачальником охоронних послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених ПКМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 та ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Умови проєкту договору про надання послуг буде приведено у відповідність до викладених умов, викладених у Додатках №№ 2,4 до тендерної документації. Вимога стосовно наявності в учасника не менше 2-ох службових собак буде виключена з умов тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо приведення ТД у відповідність до законодавства

Номер: f92f1d7fd1da4556837573c8f541ec23
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-004293-a.c1
Назва: Вимога щодо приведення ТД у відповідність до законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку №4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД вимагається подання учасником ряду документальних підтверджень, що стосуються : - працівників відповідної кваліфікації (п. 11,19.2, 20); - обладнання, матеріально-технічної бази (п. 5, 7, 9,10 два пункти під №12) Відповідно до ст. 16 "Кваліфікаційні критерії " Закону про публічні закупівлі, у тому числі із врахуванням "Особливостей здійснення публічних закупівель...", затверджених постановой КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (в частині, що стосується закупівлі послуг) зазначені вище вимоги до учасників повинні міститися в розділі кваліфікаційні критерії (додаток №2 до ТД). Викладення по суті кваліфікаційних критеріїв в додатку №4 порушує права учасників, позбавляючи їх можливості виправлення невідповідностей у пропозиціях у випадку їх виявлення Замовником (ця можливість надана Законом, крім виправлення невідповідностей, що стосується інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі — ст. 40 Особливостей...), тобто суттєво зменшує їх шанси на перемогу у тендері. Враховуючи викладене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До додатку № 2 буде додано наступні кваліфікаційні критерії: 1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До Додатку № 4 будуть внесені зміни в частині виключення пунктів №№ 5, 7, 9,10, 11, 12, 11, 19.2, 20.
Статус вимоги: Задоволено