• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією та спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації.

Завершена

104 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 040.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2023 10:10 - 07.01.2023 07:00
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику! Вами було оголошено тендерну закупівлю «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією та спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-03-000906-a. Ознайомившись з документацією виявили наступне: 1. згідно Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги до учасників) наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: п. 3. «На працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт та керівника робіт надати свідоцтва про проходження спеціального навчання на такі послуги протипожежного призначення: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» - Відповідно до Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» не передбачено проходження спеціального навчання щодо керівника та виконавців робіт. (вивчіть Постанову КМУ № 852 від 23.11.2016 року, з неї було прибрано пункт щодо проходження спеціального навчання для керівника та виконавців робіт). 2. згідно Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги до учасників) наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: п. 12. Огляд об'єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов'язковий, що підтверджується підписом представника Замовника та Учасника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник грубо та беззаперечно порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з уповноваженою особою Замовника та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єкту. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення вами, як Замовником дискримінаційної вимоги, щодо обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, ви як Замовник можете не дозволити Учаснику(ам) обстежити об’єкт, або всілякими способами не виходити на зв'язок з Учасником, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним до суб'єктів господарювання, які не виконали, згідно вашої вимоги «обов'язковий огляд об'єкту». Обстежуючи об’єкт Учасник понесе також додаткові, нічим не обґрунтовані витрати на пальне, а також розмір денної заробітної плати фахівцю, який буде виконувати обстеження об’єкту. Учасник не має ніяких гарантій від Замовника (уповноваженої особи), що при виїзді працівників (фахівців) для обстеження (огляду) об’єкту зустріч з уповноваженою особою та відповідно обстеження об’єкту відбудеться. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, яку Замовник зобов’язаний надати , але чомусь не надали та відповідно до ч.1 статті 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Крім того відповідно до чинного законодавства, а саме ч.2 статті 22 «Тендерна документація» Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються такі відомості: п.п.3. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам (Учасникам) та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Обстеження (огляд) об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Ваші дії, як Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення перемовин з потенційними учасниками щодо обстеження огляду та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість потенційних учасників та їх склад. Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішень колегії АМКУ №18550-р/пк-пз від 13.12.2019р.; №9264-р/пк-пз від 13.05.2020р.; №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.; № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021р.; №5748-р/пк-пз від 08.09.2022р.; №5773-р/пк-пз від 08.09.2022р. Враховуючи вищезазначену інформацію, яка базується на чинному законодавстві України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даних дискримінаційних та відповідно незаконних вимог до Учасників процедури закупівлі.

Номер: 09bf02c0ec9549778cead969f2cfe275
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-000906-a.a1
Назва: Шановний Замовнику! Вами було оголошено тендерну закупівлю «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією та спостереження за спрацюванням пожежної сигналізації», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-03-000906-a. Ознайомившись з документацією виявили наступне: 1. згідно Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги до учасників) наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: п. 3. «На працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт та керівника робіт надати свідоцтва про проходження спеціального навчання на такі послуги протипожежного призначення: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» - Відповідно до Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» не передбачено проходження спеціального навчання щодо керівника та виконавців робіт. (вивчіть Постанову КМУ № 852 від 23.11.2016 року, з неї було прибрано пункт щодо проходження спеціального навчання для керівника та виконавців робіт). 2. згідно Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги до учасників) наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: п. 12. Огляд об'єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов'язковий, що підтверджується підписом представника Замовника та Учасника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник грубо та беззаперечно порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з уповноваженою особою Замовника та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єкту. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення вами, як Замовником дискримінаційної вимоги, щодо обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, ви як Замовник можете не дозволити Учаснику(ам) обстежити об’єкт, або всілякими способами не виходити на зв'язок з Учасником, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним до суб'єктів господарювання, які не виконали, згідно вашої вимоги «обов'язковий огляд об'єкту». Обстежуючи об’єкт Учасник понесе також додаткові, нічим не обґрунтовані витрати на пальне, а також розмір денної заробітної плати фахівцю, який буде виконувати обстеження об’єкту. Учасник не має ніяких гарантій від Замовника (уповноваженої особи), що при виїзді працівників (фахівців) для обстеження (огляду) об’єкту зустріч з уповноваженою особою та відповідно обстеження об’єкту відбудеться. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, яку Замовник зобов’язаний надати , але чомусь не надали та відповідно до ч.1 статті 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Крім того відповідно до чинного законодавства, а саме ч.2 статті 22 «Тендерна документація» Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються такі відомості: п.п.3. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам (Учасникам) та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Обстеження (огляд) об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Ваші дії, як Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення перемовин з потенційними учасниками щодо обстеження огляду та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість потенційних учасників та їх склад. Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішень колегії АМКУ №18550-р/пк-пз від 13.12.2019р.; №9264-р/пк-пз від 13.05.2020р.; №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.; № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021р.; №5748-р/пк-пз від 08.09.2022р.; №5773-р/пк-пз від 08.09.2022р. Враховуючи вищезазначену інформацію, яка базується на чинному законодавстві України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даних дискримінаційних та відповідно незаконних вимог до Учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Дискримінаційні вимогі -Спеціальне навчання та огляд Об'єкта
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником встановлено дані вимоги для підтвердження спроможності компанії надати послуги якісно. Адже для надання послуг учасником повинні бути залучені – керівник робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв' язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) та Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), які повинні мати знання з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Акт огляду об’єкта за підписами сторін надає змогу Замовнику бути впевненим в тому, що Учасник оцінив можливості виконання робіт, їх види перелік та обсяг і в подальшому не зможе посилатись на несподіване виникнення додаткових послуг або обсягів. Через відсутність порушень норм законодавства Замовником, вимушені відмовити Вам у задоволенні вашої вимоги. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні