• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти (сирки кисломолочні глазуровані жирні, сир твердий з вмістом жиру не менше 50%, сир кисломолочний свіжий з вмістом жиру не менш ніж 5%).

Завершена

2 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 250.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2023 09:46 - 13.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Експлуатаційний дозвіл

Номер: 300ae663ff2046f28f5c695741c9173f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-000642-a.c3
Назва: Експлуатаційний дозвіл
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, зрозумійте нарешті той факт, що ви вимагаєте експлуатаційний дозвіл ВИДАНИЙ НА ІМ'Я УЧАСНИКА!!!!!!!!!!!!!Жодне підприємство, установа чи організаціє НЕ ВИДАЄ такий документ якщо господарюючий суб'єкт НЕ Є ВИРОБНИКОМ ЧИ ЗБЕРІГАЧЕМ ТОВАРУ!!!!.Виключіть умову про те, що такий експлуатаційний дозвіл має видаватися ЛИШЕ НА ІМ'Я УЧАСНИКА! Ми є представниками виробника товару і в закупівлі подаємо Експлуатаційний дозвіл, що виданий на ІМ'Я ВИРОБНИКА, товар якого будемо пропонувати!!! Просимо Вас, не займатися діяльністю щодо створення дискримінаційних умов під час проведення публічних закупівель та обмежувати нам прийняти участь в закупівлі. В даному випадку ми розуміємо, що ВИ керуєтесь Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» також ґрунтується на «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (наказом Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208)», ОДНАК керуйтеся ще й ЗУ "Про публічні закупівлі" , а особливо статтею 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Завчасно дякуємо за відповідь! Сподіваємось на ваше розуміння ситуації, що склалася по експлуатаційному дозволу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищезазначена вимога встановлена відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» На підставі вищезазначеного відсутня можливість щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Експлуатаційний дозвіл

Номер: 82b1f8a7b09549e591500454d2d81018
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-000642-a.b2
Назва: Експлуатаційний дозвіл
Вимога:
Вимога Доброго дня! Вами було надано відповідь на вимогу UA-2023-01-03-000642-a.a1, яка Вами була ВІДХИЛЕНА. Свою відповідь Ви мотивували тим, що окрім Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вимоги ґрунтується на «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (наказом Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208)». З наданим рішення ми не погоджуємося. Свою позицію обґрунтовуємо наступним. В наданій відповіді Замовник посилається на МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НАКАЗ, зауважуємо на тому, що ЗАКОН має вищу ЮРИДИЧНУ силу порівняно до МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ! Це означає, що кожний акт займає своє місце в загальній системі правових актів. Іншими словами: чим вище місце акту в такій ієрархії, ТИМ ВИЩА ЙОГО ЮРИДИЧНА СИЛА. В даному випадку, документ на який Ви опираєтесь, має РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер, а тому при формування вимог Тендерної документації, пріоритетним є використання ЗАКОНУ, а не РЕКОМЕНДАЦІЙ. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що Наказ від 30 жовтня 2020 року № 2208 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «Щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» розроблений для ефективності закупівель У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ в закладах освіти та дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Частина 30 МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ містить: «Учасникам процедури закупівлі необхідно підтверджувати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених ВІДПОВІДНО СТАТТЯМИ 23 ТА 25 ЗАКОНУ ПРО БЕЗПЕЧНІСТЬ. Дана інформація зазначена у реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, та державному реєстрі потужностей операторів ринку, що оприлюднені на офіційному вебсайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.». Відповідно до частини 7 Методичних рекомендацій передбачається : «У цій Рекомендаційній методології терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ТА "ПРО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ВИМОГИ ДО БЕЗПЕЧНОСТІ ТА ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ" (далі - Закон про безпечність)». Роблячи підсумок з вказаних рекомендацій, повідомляємо, що Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВРАХОВУВАТИ ВИМОГИ ЗУ "ПРО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ВИМОГИ ДО БЕЗПЕЧНОСТІ ТА ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ». Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі-Закон) передбачено: - ч.1, ст.23 - ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, що отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану З ВИРОБНИЦТВОМ ТА/АБО ЗБЕРІГАННЯМ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ; - Стаття 20 Обов’язки операторів ринку - Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах ДІЯЛЬНОСТІ, яку вони здійснюють. Враховуючи вищевказані норми повідомляємо, що експлуатаційний дозвіл видається лише якщо ДІЯЛЬНІСТЬ господарюючого субʼєкта підпадає ПІД ВИРОБНИЦТВО ТОВАРУ ТА/АБО ЙОГО ЗБЕРІГАННЯ. Інформуємо про те, що НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА підбираються на самому початку діяльності: при первинній реєстрації підприємства та відображаються у виписці/витягу з ЄДРПОУ, витягу з податкового органу та класифікуються відповідно до класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД). Наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457 визначає поняття основного призначення КВЕД - визначати та кодувати основні та другорядні види економічної ДІЯЛЬНОСТІ юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців. В даному випадку є окремі коди КВЕДу щодо виробництва продуктів харчування (КВЕД 10.51 Перероблення молока, виробництво масла та сиру) та зберігання харчових продуктів (КВЕД 52.10 Складське господарство). Ми як учасники торгів займаємося діяльністю посередників у торгівлі продуктами харчування (КВЕД 46.17), неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90) та не займаємося виробництвом товару та\ або його зберіганням, у звʼязку із чим ми НЕ МАЄМО ЗАКОНОДАВЧОЇ МОЖЛИВОСТІ надати експлуатаційний дозвіл!!! Проте чинне законодавство України НЕ ЗАБОРОНЯЄ нам займатися оптовою торгівлею продуктами харчування без отримання експлуатаційного дозволу! В даному випадку встановлена вами вимога обмежує взяти участь в закупівлі та прописана таким чином, що подати пропозицію на тендер зможуть ЛИШЕ ВИРОБНИКИ!!! Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, частиною 30 затверджено, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції МАЮТЬ ПРАВО ПОДАВАТИ ВСІ ЗАІНТЕРЕСОВАНІ ОСОБИ, враховуючи дану норму, наша компанія вирішила прийняти участь у розпочатій закупівлі. Частиною 1, статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” законодавцем затверджено принципи публічних закупівель, які містять імперативний характер, тобто є обов’язковими для замовників під час проведення закупівель. Після ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо, що вона складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених ЗУ “Про публічні закупівлі”, що, серед іншого, порушує права та інтереси нашої компанії як потенційного учасника процедури закупівлі, що унеможливлює нам прийняти участь в закупівлі. На підставі вище викладено, ВИМАГАЄМО внести зміни до документації, а саме др Додатку № 1, пункту 4 та виключити вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на імʼя учасника. У випадку не задоволення вимоги, нами буде скеровано скаргу до АМКУ, залишено відгук на Дозорро, з наступним поданням скарги на Ваші дії до ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищезазначена вимога встановлена відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» На підставі вищезазначеного відсутня можливість щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Експлуатаційний дозвіл

Номер: 8f2e3b532c374003884cd226a74f2d33
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-03-000642-a.a1
Назва: Експлуатаційний дозвіл
Вимога:
ЛЬОТНОЮ АКАДЕМІЄЮ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ було оголошено процедуру Відкритих торгів з Особливостями, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-03-000642-a. Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, частиною 30 затверджено, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції МАЮТЬ ПРАВО ПОДАВАТИ ВСІ ЗАІНТЕРЕСОВАНІ ОСОБИ, враховуючи дану норму, наша компанія вирішила прийняти участь у розпочатій закупівлі. Частиною 1, статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” законодавцем затверджено принципи публічних закупівель, які містять імперативний характер, тобто є обов’язковими для замовників під час проведення закупівель. Після ознайомлення з тендерною документацією, вважаємо, що вона складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених ЗУ “Про публічні закупівлі”, що, серед іншого, порушує права та інтереси нашої компанії як потенційного учасника процедури закупівлі, що унеможливлює нам прийняти участь в закупівлі. Додатком №1 Тендерної документації, пунктом 4 “Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)”, встановлено вимогу щодо надання наступних документів: “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження відповідності вимогам, які висуваються законом до операторів ринку харчових продуктів з відповідним документальним підтвердженням, а саме: - в разі якщо предметом закупівлі є продукти на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу учасником надається відповідний документ щодо реєстрації потужності з виробництва та / або обігу харчових продуктів, виданий на ім’я учасника; - В РАЗІ ЯКЩО ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ПРОДУКТИ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ НАДАЄТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ, ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА”. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі-Закон) передбачено: - ч.1, ст.23 - ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ це дозвіл, що отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану З ВИРОБНИЦТВОМ ТА/АБО ЗБЕРІГАННЯМ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ; - Стаття 20 Обов’язки операторів ринку - Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах ДІЯЛЬНОСТІ, яку вони здійснюють. Враховуючи вищевказані норми повідомляємо, що експлуатаційний дозвіл видається лише якщо ДІЯЛЬНІСТЬ господарюючого субʼєкта підпадає ПІД ВИРОБНИЦТВО ТОВАРУ ТА/АБО ЙОГО ЗБЕРІГАННЯ. Інформуємо про те, що НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА підбираються на самому початку діяльності: при первинній реєстрації підприємства та відображаються у виписці/витягу з ЄДРПОУ, витягу з податкового органу та класифікуються відповідно до класифікатору видів економічної діяльності (КВЕД). Наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457 визначає поняття основного призначення КВЕД - визначати та кодувати основні та другорядні види економічної ДІЯЛЬНОСТІ юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців. В даному випадку є окремі коди КВЕДу щодо виробництва продуктів харчування (КВЕД 10.51 Перероблення молока, виробництво масла та сиру) та зберігання харчових продуктів (КВЕД 52.10 Складське господарство). Ми як учасники торгів займаємося діяльністю посередників у торгівлі продуктами харчування (КВЕД 46.17), неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90) та не займаємося виробництвом товару та\ або його зберіганням, у звʼязку із чим ми НЕ МАЄМО ЗАКОНОДАВЧОЇ МОЖЛИВОСТІ надати експлуатаційний дозвіл!!! Проте чинне законодавство України НЕ ЗАБОРОНЯЄ нам займатися оптовою торгівлею продуктами харчування без отримання експлуатаційного дозволу! В даному випадку встановлена вами вимога обмежує взяти участь в закупівлі та прописана таким чином, що подати пропозицію на тендер зможуть ЛИШЕ ВИРОБНИКИ!!! На підставі вище викладено, просимо внести зміни до документації та виключити вимогу щодо надання експлуатаційного дозволу виданого на імʼя учасника. У випадку не задоволення вимоги нами буде скеровано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вищезазначена вимога окрім Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» також ґрунтується на «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти (наказом Мінекономіки від 30.10.2020 № 2208)». На підставі вищезазначеного відсутня можливість щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено