-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)
Торги не відбулися
123 987 133.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 290 746.98 UAH
мін. крок: 0.2% або 290 746.98 UAH
Період оскарження:
02.01.2023 18:53 - 17.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено
File is attached
Номер:
86b12fb22cfb48098ef9f55ac5cd8bc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.a7
Назва:
File is attached
Вимога:
=====================
Пов'язані документи:
Учасник
- rev-gpr-94_01_e.pdf 10.01.2023 18:22
Дата подачі:
10.01.2023 18:22
Вирішення:
Відповідно до п. 1 Розділу ІІ тендерної документації визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить вимоги щодо надання роз’яснень або усунення порушень
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your last
Номер:
15e5d09dd74040059fd16122aed56e1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.b6
Назва:
your last
Вимога:
It seems that we are going to sort all out.
First citation. You say: "відповідно п.3. Додатку 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Yes it is clearly stated in CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3.
Please find attached orignial, Geneva edition of referred document and specify the section where maximal limiting amounts, which CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3 is referring to.
Let's go to your next citation:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Please note words "а також положеннях..."
So, firstly, limitations are not touching upon amounts ABOVE limits for ANY COUNTRY.
And secondly, limitations are not touching upon countries with free trade agreements with Ukraine in any case and for any amounts. To repeat: for free trade countries - no localizations for any amount. For all other countries no localization for amounts ABOVE limits. So, contract values for procurement of aircrafts, helicopters, waggons, heavy trucks etc. as listed are not cheap and definitely above established limits (maybe UAH 200,000 or so). More of that, most of the listed goods are not manufactured in Ukraine, especially now.
It seems logical, but it is also not fair. Correct would be to apply some additional tax or release from taxes with countries with whom importing country has free trade agreements. But ban of all business with some countries and amounts, artificially established - it is screaming discrimination, heavily damaging image of Ukraine. Could you provide the figures of those limits? Are they above your intended price of this procurement of UAH123 million or so?
Without prejudice:
Friends, do not try to "put sticks into the wheels" of Ukrainian imports, especially in this heavy time. Corresponding competent organs are just showing active interest. Honestly. And not as much in this tender, as much in CMU itself and in your very famous company in relation to the terms you are raising... "Big Brother" is observing.
If you have not enough of own qualification to sort all out as above, better 10 times consult with lawyers, than to have "headache" afterwards.
Please treat this answer for your second tender for tractor trucks as well.
======================================
Здається, ми з усім розберемося.
Перша цитата. Ви кажете: "відповідно п.3. Додаткову 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р. - Дія цієї Порядку не передбачається до закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суму, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. у м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Так, це чітко зазначено в Постанові КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3.
Додайте оригінал женевського видання зазначеного документа та вкажіть розділ, у якому вказані максимальні граничні суми, які Постанова КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3 має на увазі.
Давайте перейдемо до вашої наступної цитати:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згоди на обов'язковість яких надано Верховній Раді України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країни, з якої є країна, з якою Україна виклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про продукт.
Перелік країни, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країни, який є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якого Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, опубліковано на офіційному веб-сайті Мінекономіки. .
У Додатку 1 до додаткового порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Зверніть увагу на слова "а також положеннях..."
Отже, по-перше, обмеження не торкаються сум ВИЩЕ лімітів для БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ.
А по-друге, обмеження не стосуються країн, які мають угоди про вільну торгівлю з Україною, у будь-якому випадку і на будь-які суми. Повторюю: для країн вільної торгівлі – жодних локалізацій на будь-яку суму. Для всіх інших країн немає локалізації для сум ВИЩЕ лімітів. Отже, вартість контрактів на закупівлю літаків, гелікоптерів, фур, важких вантажівок тощо, як зазначено в списку, недешева і однозначно перевищує встановлені ліміти (можливо, 200 000 грн або близько того). Більше того, більшість із перелічених товарів не виробляється в Україні, особливо зараз.
Це ніби логічно, але й несправедливо. Правильно було б застосувати додатковий податок або звільнити від податків країни, з якими країна-імпортер має угоди про вільну торгівлю. Але заборона будь-якого бізнесу з деякими країнами і сумами, штучно встановленими – це кричуща дискримінація, яка сильно псує імідж України. Не могли б ви навести цифри цих обмежень? Вони перевищують заплановану вами ціну цієї закупівлі приблизно на 123 млн грн?
Без упереджень:
Друзі, не намагайтеся «вставляти палиці в колеса» українському імпорту, особливо в цей важкий час. Відповідні компетентні органи просто виявляють активний інтерес. Чесно. І не стільки в цьому тендері, скільки в самому КМУ і у вашій дуже відомій компанії щодо тих умов, які ви висуваєте... «Великий брат» спостерігає.
Якщо вам не вистачає власної кваліфікації, щоб розібратися у всьому, як описано вище, краще 10 разів проконсультуйтеся з юристами, ніж потім «боліти голова».
Будь ласка, врахуйте цю відповідь і для вашого другого тендеру на тягачі.
Пов'язані документи:
Учасник
- rev-gpr-94_01_e.pdf 10.01.2023 18:14
Дата подачі:
10.01.2023 18:15
Вирішення:
На Ваше звернення роз’яснюємо, що норми щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів встановлені чинним законодавством України. Замовник при формуванні тендерної документації та проведенні процедури закупівлі керується нормами чинного законодавства
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
open your eyes
Номер:
7093fadd1c82456c8b9e3b882b1fc095
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.b5
Назва:
open your eyes
Вимога:
And read CMU Decree 861 carefully. Especially its Annex 1 where BLACK ON WHITE (our highlight) is written that this regulation is applicable for resident suppliers ONLY. Please confirm your understanding.
=================================
І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.01.2023 21:47
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що пунктом 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачено, що дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації.
З огляду на вищезазначене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачає механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також встановлює винятки, згідно яких дія Порядку не застосовується
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
localization
Номер:
28018a35fe184d2f9308d58da39984c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.a4
Назва:
localization
Вимога:
We got explanation from the law department of PROZORRO" regarding localization:
"це може бути застосовано виключно до вітчизняних виробників,оскільки є імперативна норма про наявність бодай одного українського елемента виробництва"
I suppose that a is clear?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2023 19:07
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації викладено у відповідності чинного законодавства України у сфері закупівель
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your answer
Номер:
af54715e3d4844fdb04c917cf36aaa08
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.a3
Назва:
your answer
Вимога:
Finally smart answer. But it would be better for everybody if you add one sentence into TD: "for resident bidders only". As you understand, this regulation is issued to avoid local manufacturers from importing and reselling. We did not yet translated TD to factories, only TZ, but should. I afraid it will confuse them.
Same for second tender. We intend to offer both tankers and tractors from one manufacturer.
=========================================
Нарешті розумна відповідь. Але для всіх буде краще, якщо додати в ТД одне речення: «тільки для учасників торгів-резидентів». Як ви розумієте, ця постанова видана, щоб уникнути імпорту та перепродажу місцевими виробниками. Ми ще не переводили ТД на заводи, тільки ТЗ, але повинні. Я боюся, що це їх заплутає.
Те саме для другого тендеру. Ми маємо намір пропонувати як автоцистерни, так і тягачі від одного виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2023 16:31
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що закупівля проводиться з урахуванням усіх чинних норм законодавства України. Запропоновані Вами зміни суперечитимуть нормам законодавства, у зв’язку з чим Замовник змушений відмовити Вам у задоволенні вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
bravissimo!
Номер:
b0169c2d75eb4ba3ac4a7399a65744a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.a2
Назва:
bravissimo!
Вимога:
To make negotiations shorter please CLEARLY answer if you are going to accept goods for 100% made in China and/or India. Please do that latest on Friday to enable us to cancel both your orders with factories and concentrate on other tenders.
=================================
Щоб скоротити переговори, будь ласка, ЧІТКО дайте відповідь, чи збираєтеся ви приймати товари на 100% виготовлені в Китаї та/або Індії. Будь ласка, зробіть це не пізніше п’ятниці, щоб ми могли скасувати ваші замовлення на заводах і зосередитися на інших тендерах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2023 20:34
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, кожен учасник має право подати пропозицію, у відповідності до вимог тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку №3 до тендерної документації. У предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках відсутні посилання на конкретні марки чи виробників Товару або країну походження Товару
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Localization
Номер:
c7f08187aa1044638290607508517f1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006448-a.c1
Назва:
Localization
Вимога:
In your edition of reference to Localization regulation is missing a condition that it touches upon domestic manufacturers only. For foreign bidders it is not applicable. More of that - it is absurdum. Think!
=========================
У вашому виданні посилання на положення про локалізацію відсутня умова, що воно стосується лише вітчизняних виробників. Для іноземних учасників торгів це не стосується. Більше того - це абсурд. Думай!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2023 15:55
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно п.2 Розділу V тендерної документації передбачено вимоги щодо підтвердження учасниками ступеню локалізації, а також зазначено примітку із посиланням на випадки за умовами яких дана норма не застосовується. Крім того, згідно вимог п.п.6 п.3 Додатку №2 до тендерної документації передбачена можливість надання учасниками листа-пояснення щодо незастосування ступеню локалізації. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 р. № 861
Статус вимоги:
Відхилено