послуга за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
послуга за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем) згідно технічного завдання на 2023 рік та тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Послуга 4291418,70 кв.м. 84467 особових рахунків в 1157 будинках .
Торги відмінено
6 179 642.93UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 898.22 UAH
Період оскарження:02.01.2023 15:35 - 07.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога Замовнику
Номер:ec8b63aae5a94091a308e2768315f8c6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-02-005034-a.a1
Назва:Вимога Замовнику
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Відповідно до умов тендерної документації, п. 2-6, 14 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ під час надання послуг необхідно:
2. Забезпечити фіксацію об'єднаною диспетчерською службою в модулі «Заявок» комп`ютерної програмі заявок про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
3. Забезпечити розподіл отриманих заявок об'єднаною диспетчерською службою через модуль «Заявок» комп`ютерної програмі на заявки відповідних робіт, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для подальшого інформування аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання.
4. Забезпечити оперативну передачу заявок об'єднаною диспетчерською службою через модуль «Заявок» комп`ютерної програми аварійним службам виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень.
5. Забезпечити процес внесення та обробку інформації об'єднаною диспетчерською службою до модулю «Дислокація» комп`ютерної програми отриманих від аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень по будинкам, які вказані в даному додатку до тендерної документації.
6. Формувати звітності та аналітичні дані про стан виконання заявок від споживачів та ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій через модуль «Звітність» комп`ютерної програми.
14. Забезпечити ведення Заявок споживачів в модулі «Заявок» комп`ютерній програмі протягом дії договору.
Відповідно до п. 2.1 проекту договору, комплекс послуг, що надається Замовнику за договором здійснюється у відповідності до Регламенту, згідно Додатку №3 до даного Договору та включає, зокрема:
- фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми.
ТОВ «БАРС Україна» вважає такі вимоги дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників з огляду на наступне:
Повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Наша компанія володіє правом користування Комп’ютерною програмою «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» на умовах невиключної ліцензії відповідно до положень укладеного Договору оренди програмного-апаратного комплексу та надання невиключної ліцензії.
Головною метою Комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» є забезпечення взаємодії між установами, та підприємствами, які надають комунальні послуги мешканцям міста, для оптимізації процесу опрацювання звернень від мешканців.
Дана комп’ютерна програма вміщує в собі модулі, що є аналогічними щодо функціональних можливостей модулям «Звітність», «Заявок» та «Дислокація», відмінними є лише назви. Опис комп’ютерної програми надаємо.
Її функціональні можливості здатні в повному обсязі забезпечити виконання технічних умов даної закупівлі та навіть більше, а саме, але не виключно:
1. Забезпечити відображання інформації про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання житлових будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
2. Забезпечити фіксацію заявок про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
3. Забезпечити розподіл отриманих заявок на заявки відповідних робіт, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для подальшого інформування аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання.
4. Забезпечити оперативну передачу заявок аварійним службам виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень.
5. Забезпечити процес внесення та обробку інформації, отриманої від аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень по будинкам, які вказані в додатку до тендерної документації.
6. Формувати звітності та аналітичні дані про стан виконання заявок від споживачів та ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій.
7. Забезпечити ведення Заявок споживачів, тощо.
Враховуючи вище викладене, зазначені вище вимоги тендерної документації не дають можливості, як ТОВ «БАРС УКРАЇНА», так і іншим підприємствам, установам, організаціям, потенційним учасника, взяти участь у даній процедурі закупівлі, чим обмежують їх право на участь у даній процедурі закупівлі та порушують норми чинного законодавства України. За таких обставин, тендерна пропозиція ТОВ «БАРС УКРАЇНА» буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації, а тому просимо видалити із Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та Додатку 5 «Проект договору» посилання на конкретні назви модулів до комп’ютерної програми.
У випадку не виконання вимог даної вимоги, ТОВ «БАРС УКРАЇНА» буде змушене звернутись до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх порушених прав.
З повагою,
Директор ТОВ «БАРС УКРАЇНА»
О. О. Андрусенко
Вирішення:На вашу Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації у Додаток №3.Доповідаємо що будь ласка читайте уважніше тендерною документацію а саме Додаток №3 стр 39 ".......слід читати із словосполученням «або еквівалент»."