• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Завершена

2 932 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 664.90 UAH
Період оскарження: 02.01.2023 14:47 - 08.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

АЕС 256

Номер: ed62429def5846989e2f84d7b0c162b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-004462-a.a3
Назва: АЕС 256
Вимога:
Яким НПА регламентується використання саме АЕС 256? Чому учасник не може подати аналог?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Цифрові станції радіозв’язку необхідні в кількості не менше однієї на одному посту охорони, потужністю не менше 5 Вт з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 для швидкої передачі інформації каналами радіозвʼязку. Для забезпечення режиму конфіденційності під час переговорів між постами охорони, під час здійснення обходу території радіостанції повинні забезпечувати алгоритм шифрування АES 256 для уникнення витоку інформації. Враховуючи характеристики обʼєкту охорони для стійкого радіозвʼязку потрібні радіостанції не менше 5 Вт. З приводу дозвільних документів, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Нарізна вогнепальна зброя

Номер: b8133f469a614f3dadb5bfdbc81142ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-004462-a.b2
Назва: Нарізна вогнепальна зброя
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Окрім того, Указом Президента України від 3 лютого 2010 року №98 Меморіал був включений до Державного протоколу та Церемоніалу України. Глави іноземних держав та вищі посадові особи, які прибувають до України з рамках офіційних візитів, відвідують Меморіал жертв Голодомору. Слід зазначити, що Національний музей Голодомору-геноциду (далі - Меморіал або Музей) – об’єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів та працівників музею. Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 8dcd6bad90aa4cd28ac345f277a0e84c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-004462-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Поясніть свою вимогу в Додатку 3 до ТД: наявність цифрових станцій радіозв’язку в кількості не менше однієї на одному посту охорони, потужністю не менше 5 Вт з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 та всіх відповідних дозвільних документів згідно чинного законодавства. Є багато засобів звязку, якими саме нормативними документами встановлено такій рівень звязку, що Ви вимагаєте. Вимагаємо виключити цю дискримінаційну вимогу прописану Вами. Будемо оскаржувати. Також наявність нарізної вогнепальної зброї є дискримінацією для нашої й багатьох охоронних компаній. Вимагаємо виключити з Вашої ТД. Будемо оскаржувати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне. Цифрові станції радіозв’язку необхідні в кількості не менше однієї на одному посту охорони, потужністю не менше 5 Вт з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 для швидкої передачі інформації каналами радіозвʼязку. Для забезпечення режиму конфіденційності під час переговорів між постами охорони, під час здійснення обходу території радіостанції повинні забезпечувати алгоритм шифрування АES 256 для уникнення витоку інформації. Враховуючи характеристики обʼєкту охорони для стійкого радіозвʼязку потрібні радіостанції не менше 5 Вт. З приводу дозвільних документів, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Окрім того, Указом Президента України від 3 лютого 2010 року №98 Меморіал був включений до Державного протоколу та Церемоніалу України. Глави іноземних держав та вищі посадові особи, які прибувають до України з рамках офіційних візитів, відвідують Меморіал жертв Голодомору. Слід зазначити, що Національний музей Голодомору-геноциду (далі - Меморіал або Музей) – об’єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів та працівників музею. Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено