• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покос трави на території міста Павлограда

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 02.01.2023 12:08 - 10.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 67bf15a024bc49a3b89582c7166b0b53
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-002762-a.a2
Назва: вимога
Вимога:
У додатку 5 до документації встановлено 2 вимоги для учасників: «(додати не менше 3 завіреної копії договору із вищезазначеного переліка за період 2020-2022 років)» та «** Додати не менше 1 копії договору із переліка, вказаного у цьому додатку». Тобто зазначені вимоги Учасники можуть зрозуміти по різному, як надання 3 договорів так й надання 1 договору. Просимо надати достовірне роз’яснення щодо кількості аналогічних договорів учасники повинні надати у складі пропозиції та внести відповідні зміні до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги щодо Додатку 5 до тендерної документації, повідомляю що будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме Замовник вимагає надати копії аналогічних договорів не менше 3, не відповідністьу вимоі документнів буде усунута.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію

Номер: 2668fcd81bbb49e0bebabd3289994f42
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-002762-a.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
У положеннях тендерної документації містяться наявні розбіжності, які впливають на вірне усвідомлення Учасниками положень тендерної документації, а саме: Додаток 3 до тендерної документації - Технічне завдання по закупівлі (стр.28 тендерної документації) не відповідає технічному завданню по закупівлі, яке затверджено 02.01.2023 року (викладено окремим файлом), чи навпаки. Так, наявні розбіжності у кратності покосу/періоді виконання послуги, а саме: у технічному завданні по закупівлі (стр.28 тендерної документації) визначена кратність покосу/період виконання послуги: 3 рази/травень, червень, липень, серпень, а у технічному завданню по закупівлі затвердженому 02.01.2023 року - 3 рази/травень, червень, серпень. Наявні розбіжності між вказаними документами процедури закупівлі роблять за неможливим Учасникам процедури закупівлі вірно розрахувати вартість тендерної пропозиції, бо не зрозуміло, яку саме інформацію приймати до уваги при визначенні ціни: інформацію викладену у Додатку 3 до тендерної документації або затверджене технічне завдання, що є суттєвим для участі по даній процедурі закупівлі. Наявність зазначених розбіжностей у положеннях тендерної документації та викладеному окремим файлом технічному завданню по закупівлі є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині правильного визначення технічного завдання по закупівлі, а саме: усунути вказані вище розбіжності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до Вашої вимоги, повідомляю, що сталася формальна помилка при копіюванні технічного завдання, тому буде внесено зміни до тендерної документації. Технічне завдання затверджене та з печаткою вірне.
Статус вимоги: Задоволено