• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Кондиціонер (інверторна система з монтажем)

Завершена

337 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 685.00 UAH
Період оскарження: 02.01.2023 10:31 - 07.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

рішення замовника для лота Кондиціонер (інверторна система з монтажем) (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" ,230000 UAH)

Номер: 0d68c549c6e243e78ddb97f288e4ab70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-001194-a.c4
Назва: рішення замовника для лота Кондиціонер (інверторна система з монтажем) (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" ,230000 UAH)
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо Вас скасувати рішення щодо обрання переможцем Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Замовника. А саме: згідно п.4 Додатку № 3 документації Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a, на підтвердження досвіду, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: 4.1. договір, укладений та виконаний протягом 2020-2022 рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною; 4.2. документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним:  або видаткова(-і) накладна(-і);  або позитивний лист-відгук від контрагента по договору;  або звіт про виконання договору, який надається для підтвердження досвіду (для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Для підтвердження вимоги п.4.1 Додатку № 3 Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА") надав договір підряду з ТОВ "Стиль Д", що не відповідає коду закупівлі № UA-2023-01-02-001194-a, 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Цей договір відноситься до коду ДК 021:2015 - 50730000-1 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок" (Технічне обслуговування холодильного обладнання). Учасник не надав Довідку/Інформацію (в довільній формі), яка містить дані про засновника та кінцевого бенефіціарного власника Учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником Учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Учасник не надав Довідку/Інформацію (в довільній формі) про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним(-и) договором(-ами) про закупівлю з Замовником, що призвело до його(їх) дострокового розірвання, і до Учасника не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відповідно пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" не відповідає вимогам Замовника Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a та має бути відхилена.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу з огляду на введення в Україні воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України № 2102-IX від 24.02.2022, продовженого Законами України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" №2263-ІХ від 22.05.2022, «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" № 2500-IX від 15.08.2022, Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 16 листопада 2022 року №2738-IX повідомляємо наступне. Відповідно до листа Мінекономіки від 19.07.2022 року №3323-04/50213-06 за статтею 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. При цьому відповідно до статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Водночас, виходячи зі статті 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану. Зміст правового режиму воєнного стану, порядок його введення та скасування, правові засади діяльності органів державної влади, військового командування, військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в умовах воєнного стану, гарантії прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб визначено Законом України “Про правовий режим воєнного стану”. Згідно з частиною першою статті 1 цього Закону воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. При цьому правовою основою введення воєнного стану відповідно до частини першої статті 2 цього Закону є Конституція України, цей Закон та указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України. Правові режими надзвичайного та воєнного станів в Україні запроваджені Указами Президента України “Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України” від 23.02.2022 № 63/2022 та від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами) відповідно. У свою чергу, статтею 117 Конституції України визначено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. З урахуванням вищезазначеного, Кабінетом Міністрів України прийнято низку нормативно-правових актів, які регулюють питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану. При цьому Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є чинним. З огляду на зазначене, замовник має використовувати відповідні нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, прийняті в умовах воєнного стану, для цілей забезпечення необмеженого кола потреб, які при цьому об'єктивно пов'язані з виконанням повноважень та/або вжиттям необхідних заходів під час дії особливого правового режиму. Так відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (у подальшому – особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Згідно з пунктом 37 особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є: ціна. Відповідно до пункту 38 особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Крім того зазначаємо, що випадки коли замовник саме зобов’язаний відхилити пропозицію учасника встановлено пунктом 44 особливостей. В інших випадках відмова учаснику є правом а не обов’язком замовника. Враховуючи те, що дана ситуація не відноситься до пункту 44 особливостей а закупівля товарів по даній процедурі дозволить зекономити замовнику у цей нелегкий для нашої країни 107 тисяч гривень та те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» на глибоке переконання замовника в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги та як результат відхилити пропозицію учасника, який надав найбільш вигідну та найменшу цінову пропозицію, що в свою чергу забезпечить пацієнтів лікарні та працівників комфортними умовами, що створять дані товари.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

рішення замовника для лота Кондиціонер (інверторна система з монтажем) (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" ,230000 UAH)

Номер: 34b2525926214481882af4f6ad6dd12e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-001194-a.c3
Назва: рішення замовника для лота Кондиціонер (інверторна система з монтажем) (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" ,230000 UAH)
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо Вас скасувати рішення щодо обрання переможцем Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Замовника. А саме: згідно п.4 Додатку № 3 документації Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a, на підтвердження досвіду, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: 4.1. договір, укладений та виконаний протягом 2020-2022 рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною; 4.2. документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним:  або видаткова(-і) накладна(-і);  або позитивний лист-відгук від контрагента по договору;  або звіт про виконання договору, який надається для підтвердження досвіду (для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Для підтвердження вимоги п.4.1 Додатку № 3 Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА") надав договір підряду з ТОВ "Стиль Д", що не відповідає коду закупівлі № UA-2023-01-02-001194-a, 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. Цей договір відноситься до коду ДК 021:2015 - 50730000-1 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок" (Технічне обслуговування холодильного обладнання). Відповідно пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" не відповідає вимогам Замовника Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a та має бути відхилена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу з огляду на введення в Україні воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України № 2102-IX від 24.02.2022, продовженого Законами України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" №2263-ІХ від 22.05.2022, «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" № 2500-IX від 15.08.2022, Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 16 листопада 2022 року №2738-IX повідомляємо наступне. Відповідно до листа Мінекономіки від 19.07.2022 року №3323-04/50213-06 за статтею 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. При цьому відповідно до статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Водночас, виходячи зі статті 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану. Зміст правового режиму воєнного стану, порядок його введення та скасування, правові засади діяльності органів державної влади, військового командування, військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в умовах воєнного стану, гарантії прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб визначено Законом України “Про правовий режим воєнного стану”. Згідно з частиною першою статті 1 цього Закону воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. При цьому правовою основою введення воєнного стану відповідно до частини першої статті 2 цього Закону є Конституція України, цей Закон та указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України. Правові режими надзвичайного та воєнного станів в Україні запроваджені Указами Президента України “Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України” від 23.02.2022 № 63/2022 та від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами) відповідно. У свою чергу, статтею 117 Конституції України визначено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. З урахуванням вищезазначеного, Кабінетом Міністрів України прийнято низку нормативно-правових актів, які регулюють питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану. При цьому Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є чинним. З огляду на зазначене, замовник має використовувати відповідні нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, прийняті в умовах воєнного стану, для цілей забезпечення необмеженого кола потреб, які при цьому об'єктивно пов'язані з виконанням повноважень та/або вжиттям необхідних заходів під час дії особливого правового режиму. Так відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (у подальшому – особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Згідно з пунктом 37 особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є: ціна. Відповідно до пункту 38 особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Крім того зазначаємо, що випадки коли замовник саме зобов’язаний відхилити пропозицію учасника встановлено пунктом 44 особливостей. В інших випадках відмова учаснику є правом а не обов’язком замовника. Враховуючи те, що дана ситуація не відноситься до пункту 44 особливостей а закупівля товарів по даній процедурі дозволить зекономити замовнику у цей нелегкий для нашої країни 107 тисяч гривень та те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» на глибоке переконання замовника в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги та як результат відхилити пропозицію учасника, який надав найбільш вигідну та найменшу цінову пропозицію, що в свою чергу забезпечить пацієнтів лікарні та працівників комфортними умовами, що створять дані товари.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0917f84ec120404ab6c3ba2314fb0c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-001194-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Не відповідність пропозиції учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу з огляду на введення в Україні воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України № 2102-IX від 24.02.2022, продовженого Законами України Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" №2263-ІХ від 22.05.2022, «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" № 2500-IX від 15.08.2022, Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 16 листопада 2022 року №2738-IX повідомляємо наступне. Відповідно до листа Мінекономіки від 19.07.2022 року №3323-04/50213-06 за статтею 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. При цьому відповідно до статті 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Водночас, виходячи зі статті 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини і громадянина можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану. Зміст правового режиму воєнного стану, порядок його введення та скасування, правові засади діяльності органів державної влади, військового командування, військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в умовах воєнного стану, гарантії прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб визначено Законом України “Про правовий режим воєнного стану”. Згідно з частиною першою статті 1 цього Закону воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень. При цьому правовою основою введення воєнного стану відповідно до частини першої статті 2 цього Закону є Конституція України, цей Закон та указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України. Правові режими надзвичайного та воєнного станів в Україні запроваджені Указами Президента України “Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України” від 23.02.2022 № 63/2022 та від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами) відповідно. У свою чергу, статтею 117 Конституції України визначено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. З урахуванням вищезазначеного, Кабінетом Міністрів України прийнято низку нормативно-правових актів, які регулюють питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану. При цьому Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є чинним. З огляду на зазначене, замовник має використовувати відповідні нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України, прийняті в умовах воєнного стану, для цілей забезпечення необмеженого кола потреб, які при цьому об'єктивно пов'язані з виконанням повноважень та/або вжиттям необхідних заходів під час дії особливого правового режиму. Так відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (у подальшому – особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Згідно з пунктом 37 особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є: ціна. Відповідно до пункту 38 особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Крім того зазначаємо, що випадки коли замовник саме зобов’язаний відхилити пропозицію учасника встановлено пунктом 44 особливостей. В інших випадках відмова учаснику є правом а не обов’язком замовника. Враховуючи те, що дана ситуація не відноситься до пункту 44 особливостей а закупівля товарів по даній процедурі дозволить зекономити замовнику у цей нелегкий для нашої країни 107 тисяч гривень та те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» на глибоке переконання замовника в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги та як результат відхилити пропозицію учасника, який надав найбільш вигідну та найменшу цінову пропозицію, що в свою чергу забезпечить пацієнтів лікарні та працівників комфортними умовами, що створять дані товари.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Не відповідність пропозиції Учасника

Номер: d12517b3f70c40b99602d95afa98192a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-02-001194-a.b1
Назва: Не відповідність пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо Вас скасувати рішення щодо обрання переможцем Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Замовника. А саме: згідно п.4 Додатку № 3 документації Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a, на підтвердження досвіду, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: 4.1. договір, укладений та виконаний протягом 2020-2022рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною; 4.2. документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним:  або видаткова(-і) накладна(-і);  або позитивний лист-відгук від контрагента по договору;  або звіт про виконання договору, який надається для підтвердження досвіду (для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Для підтвердження вимоги п.4.1 Додатку № 3 Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА") надав договір підряду з ТОВ "Стиль Д", а для підтвердження вимоги п.4.2 Додатку № 3 Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА") надав рахунки-фактури та акти здачі-приймання робіт з ТОВ "НУМІС", тобто в пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" відсутні документи підтверджуючі факт виконання договору ТД_(У)_31/03-02 від 01.04.2022 року та пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" не відповідає вимогам Замовника Закупівлі UA-2023-01-02-001194-a та має бути відхилена.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На виконання вимог п.4 Додатку №3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ» (закупівля UA-2023-01-02-001194-a), для підтвердження досвіду Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОВЕРХОЛ УКРАЇНА» було надано договір ТД_(У)_31/03-02 від 01.04.2022року, укладений з ТОВ «НУМІС». Щодо засвідчення факту виконання наданого Договору згідно п.4.2., то вказаною компанією надавались акти виконаних робіт за цим договором. Вважаємо, що підписаний з обох сторін акт виконаних робіт також є підтвердженням виконання договору,оскільки підписанням таких актівСторони підтверджують факт виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено