• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль для перевезення вантажів з краном маніпулятором)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-12-26-004484-b згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

145 495 112.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 454 951.12 UAH
Період оскарження: 30.12.2022 19:22 - 13.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Зміни до тендерної документації

Номер: 7ffb84f8fa574eb89f7dbe4876e5395b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-30-007878-a.a1
Назва: Зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Наша компанія має намір взяти участь у тендері на закупівлю автомобілів для перевезення вантажів з краном маніпулятором. Уважно вивчивши умови тендерної документації конкурсних торгів маємо наступні зауваження: 1. У Додатку №1 тендерної документації згідно з пунктом 16 Замовником вимагається "Номінальна потужність двигуна: 250/183-300/225 к.с./кВт", водночас з цим, згідно з пунктом 15 "Об’єм двигуна" значення пропонованих ДВЗ повинні бути від 5 700 до 6 950 кубічних сантиметрів. Вважаємо доцільним вказати на наступні факти: 1) різні виробники автомобільних шасі мають власні технічні розробки, які втілені у різні модельні ряди ДВЗ відповідно різні за об'ємом та потужністю і крутним моментом; 2) різні виробники автомобільних шасі досягають потрібної потужності двигуна використовуючи різний об'єм камери згоряння, через це звужуючи діапазон вимог щодо об'єму камери згоряння Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі; 3) використання автомобіля в умовах фактичного бездоріжжя вимагає наявності резервної потужності ДВЗ для виконання несистематичних, але критично важливих транспортних завдань, які впливають на загальну швидкість виробничого процесу та безпеку (пересування у багнюці, на схилах, пісках, снігу, та інших несприятливих умовах); 4) призначення автомобіля, його транспортні завдання (а саме - робота в умовах бездоріжжя), корисне навантаження (КМУ та додатковий вантаж у кузові), повна маса автомобіля (18-20 т) та потужність ДВЗ (бажано в межах від 250 до 350 к.с.) повинні бути узгоджені між собою, технічно обґрунтовані та не створювати технічних та технологічних проблем при експлуатації автомобіля у майбутньому, а також не призводити до передчасного скорочення ресурсу ДВЗ та автомобіля в цілому. 5) обмеження крутного моменту ДВЗ у випадку закінчення рідини AdBlue є технологічною нормою на виконання екологічних стандартів відповідно чинного законодавства України та ЄС. У кожного виробника цей функціонал реалізовано по різному, зокрема у більшості виробників у випадку закінчення рідини AdBlue ДВЗ автомобіля продовжить працювати з номінальною потужністю та відповідним крутним моментом до закінчення дизельного палива, або робочої зміни водія. Зниження крутного моменту відбувається лише у разі систематичного невикористання системи зниження токсичності викидів через свідоме недоливання водієм рідини AdBlue. Штучне втручання в електронну систему керування викидами ДВЗ для уникнення зниження крутного моменту є грубим порушенням екологічного законодавства та може призвести до серйозних наслідків. 2. У Додатку №1 тендерної документації згідно з пунктом 30.4 Замовником вимагається наявність "Кут обертання, не менше 420 градусів" Серед виробників відсутні крани-маніпулятори відповідної вантажопід'ємності, що мають кут обертання 420 градусів, відповідно жоден з Учасників не зможе виконати дану умову. Враховуючі вищенаведені факти, пропонуємо: 1). виключити з ТЗ верхнє обмеження об'єму ДВЗ п.15 Додатку №1 тендерної документації або 2). розширити значення об'єму двигуна шасі до верхнього значення 8 000 куб см.; 3). виключити з ТЗ вимогу у редакції "без обмеження крутного моменту у випадку закінчення (AdBlue)" 4). виключити з ТЗ вимогу "Кут обертання, градуси, не менше 420" Дякуємо за увагу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. Зазначені у тендерній документації технічні характеристики предмету закупівлі не є дискримінаційними і Замовник свідомо не звужує коло потенційних учасників закупівлі , оскільки жодним чином не стосуються учасників і не обмежують самих учасників. Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, що повинно на сам перед забезпечити виробничі та технологічні процеси замовника, а не відповідати характеристикам товару, який учасники можуть запропонувати замовнику і також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні. Враховуючи зазначене вище, Замовник не вбачає доцільності внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено