Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий; Хліб пшеничний
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2023 рік.
Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Торги не відбулися
1 079 750.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 398.75 UAH
Період оскарження:30.12.2022 10:25 - 04.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу уповноваженої особи №16 від 12.01.2023
Номер:98b461e22fad42679e4300dcf61ca8d6
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ", UA-EDR 39374206
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-30-002292-a.a2
Назва:Оскарження протоколу уповноваженої особи №16 від 12.01.2023
Вимога:
ВИМОГА- ОСКАРЖЕННЯ ДО ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №16 від 12.01.2023р.
Законом України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) зазначено наступне, що Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено.
При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону є вичерпним.
Поряд з цим строки, протягом яких замовник розглядає тендерні пропозиції та укладає договір про закупівлю, визначені статтями 28 та 32 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
При цьому, виходячи зі змісту частини другої статті 38 Закону, відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Таким чином, тендерний комітет (уповноважена особа) замовника самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-30-002292-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжхліб» (надалі – Підприємство, ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію (далі – ТП).
Предметом закупівлі було, - Хлібопродукти (код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий; Хліб пшеничний», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16 від 12.01.2023р.).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії тендерного комітету Замовника такими, що суперечать вимогам Замовника.
Згідно зі ст. 3 Закону замовник повинен дотримуватися наступних принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, чим необґрунтовано дискваліфікував ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ», як то: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; максимальна економія та ефективність.
Проаналізувавши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16 від 12.01.2023р.). (далі – Протокол) Замовника, виявлено порушення, які суперечать вимогам ТД, у зв’язку із чим подаємо цю вимогу.
Замовник відхилив ТП ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ»,аргументуючи, що «Учасник не надав згідно вимогам Замовника технічні характеристики товару, які включають в себе склад продукції,зовнішній вигляд, форму,смак,запах, зазначити вагу. Вказати ДСТУ або затверджені ТУУ.Технічні характеристики повині були подані відповідно до вказаного ДСТУ або ТУУ. Потрібно було підтвердити, що товар відповідатиме ДСТУ або ТУУ. Учасник надаючи Гарантійний лист від 06.01.2023р. вих.№15 (Додаток №2)не повністю підтверджує вимоги та надає хибну інформацію Замовнику. Він надає таблицю, де зазначає найменування, кількість й не уточнює до якого товару належить ДСТУ або ТУУ. Не вказує назву ТУУ. Не надає технічні характеристики на «Хліб пшеничний». Не вказує конкретну вагу товарів. Повідомляє, що товар буде відповідати ДСТУ,ГОСТУ,ГОСТ, ТУУ, СОУ, що є не правильним так як у таблиці де було зазначено найменування, кількість, було зазначено ДСТУ або ТУУ, тобто Учасник ніяк не може підтверджувати відповідність товару до ГОСТУ,ГОСТ, СОУ, чим порушив вимоги Замовника, які зазначені у тендерній документації.» , ми, як Скаржник, вважаємо такі причини дискваліфікації не правомірними, а саме:
Вимоги Замовника щодо технічних характеристик товару не містили вимог,щодо надання складу продукції, зовнішнього вигляду, форми,смаку,запаху та зазначення ваги. Згідно технічних характеристик Замовника нами було надано Гарантійний лист від 06.01.2023р. вих.№15 (Додаток №2), в якому у разі акцепту нашої тендерної пропозиції та укладання Договору з Замовником про поставку товару ми згодні та підтверджуємо можливість і готовність виконувати всі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цій тендерній документації в стверджувальній формі. Чим не порушили вимоги Замовника.
На Вимоги Замовника щодо технічних характеристик товару згідно підтвердження ДСТУ або ТУУ та не вказування конкретної ваги товару, ми надаємо у складі ТП ДЕКЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА/ЯКІСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ/ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) яка містить інформацію, щодо ваги та відповідності товару ДСТУ або ТУУ. Щодо дискваліфікації Замовником, щодо не надання технічних характеристик на «Хліб пшеничний», відповідаємо- не вимагалося тендерною документацією Замовника. Щодо дискваліфікації Замовником,щодо того що Учасник ніяк не може підтверджувати відповідність товару до ГОСТУ,ГОСТ, СОУ, чим порушив вимоги Замовника, які зазначені у тендерній документації.» ми, як скаржник, не погоджуємося, так як у ТП надано підтвердження ДЕКЛАРАЦІЄЮ ВИРОБНИКА/ЯКІСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ/ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) та протоколом випробувань, експертні висновки акредитованих лабораторій, з підтвердженням ДСТУ,ТУУ та результатами досліджень.
Наведені незаконні дії Замовника - ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ, призвели до неправомірної дискваліфікації ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ», ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-30-002292-a що в свою чергу призвело до порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо розглянути вимогу та надати відповідь; скасувати незаконне рішення про дискваліфікацію процедури закупівлі ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ»
У разу ігнорування законодавства будемо змушені звернутися до Органу оскарження
Вирішення:Рішення уповноваженої особи прийнято відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Доводимо до вашого відома, що рішення уповноваженої особи щодо дискваліфікації учасника, звортоньої сили не має. Уповноважєеною особою буде повторно назначено процедуру закупівлі в якій ви зможете прийняти повторно участь.
Статус вимоги:Не задоволено
49176451e9144b7bbc76137aec0e9e9a
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога-оскарження протоколу уповноваженої особи №14 від 11.01.2023
Номер:70d4c528300b434e8dc7abda6b80fe9c
Пов'язана кваліфікація:ПП "ЗВГ", UA-EDR 24433519
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-30-002292-a.a1
Назва:Вимога-оскарження протоколу уповноваженої особи №14 від 11.01.2023
Вимога:
ВИМОГА- ОСКАРЖЕННЯ ДО ПРОТОКОЛУ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №14 від 11.01.2023р.
Законом України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) зазначено наступне, що Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено.
При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону є вичерпним.
Поряд з цим строки, протягом яких замовник розглядає тендерні пропозиції та укладає договір про закупівлю, визначені статтями 28 та 32 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
При цьому, виходячи зі змісту частини другої статті 38 Закону, відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Таким чином, тендерний комітет (уповноважена особа) замовника самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-30-002292-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Криворіжхліб» (надалі – Підприємство, ТОВ «КРИВОРІЖХЛІБ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію (далі – ТП).
Предметом закупівлі було, - Хлібопродукти (код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби «Хліб цільнозерновий, вищого ґатунку, формовий; Хліб пшеничний», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про визначення переможця закупівлі ПП «ЗВГ» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14 від 11.01.2023р.).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії тендерного комітету Замовника такими, що суперечать кваліфікаційним вимогам Замовника.
Згідно зі ст. 3 Закону замовник повинен дотримуватися наступних принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, чим необґрунтовано визнав переможцем ПП «ЗВГ», як то: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; максимальна економія та ефективність.
Проаналізувавши Тендерну пропозицію (далі – ТП) Учасника ПП «ЗВГ», виявлено ряд порушень, всупереч вимогам ТД, у зв’язку із чим подаємо цю вимогу.
1.Учасником ПП «ЗВГ» у складі пропозиції надано Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006) №3627 від 05.01.2023року, в якій ПП «ЗВГ» зазначає, що товар, а саме Хліб цільнозерновий формовий ,відповідає ДСТУ 7517:2014, який взагалі не поширюються на вироби хлібобулочні цільнозернові, які виготовляють із борошна пшеничного цільнозернового! Вироби хлібобулочні цільнозернові мають відповідати вимогам Технічних умов «ВИРОБИ ХЛІБОБУЛОЧНІ ЦІЛЬНОЗЕРНОВІ» ТУ У 10.7-05415042-004:2021, чинний від 01.12.2021р., чим не виконав вимог Замовника.
2. Учасник ПП «ЗВГ» у складі пропозиції надає експертні висновки надані виробнику або учаснику процедури закупівлі на Товар який пропонується до постачання за фізико-хімічними та хіміко-токсилогічними показниками, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (або інший документ виданий акредитованою лабораторією). У разі надання документів виданих на ім’я третьої особи, учасник повинен надати документальне підтвердження про свою співпрацю з даним контрагентом.- Протокол №319.7випробування зразків, в якому зазначений товар – Хліб цільнозерновий формовий досліджувався за фізико-хімічними показниками за ДСТУ 4583:2006, що в свою чергу суперечить і наданій Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006) №3627 від 05.01.2023року та ДОДАТКУ 2 ТД Замовника. Протокол випробувань №942-Х від 08.07.2022р. свідчить про те, що запропонований Учасником ПП «ЗВГ» товар, а саме: Хліб цільнозерновий формовий взагалі не проходив в даному протоколі дослідження.
3. Учасник ПП «ЗВГ» у складі пропозиції не надає сертифікат НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ (НАССР)ISO 22000:2018 виданий на ім’я Учасника, який вимагався Замовником у ДОДАТКУ 2 ТД., та не надає жодних пояснень, чому даний документ було не надано в тендерній пропозиції.
4. Учасник ПП «ЗВГ» у складі пропозиції не надав щодних документів про те, що запропонований товар пройшов дослідження на хіміко-токсилогічні показники. Цим самим, ще раз не підтвердив належну якість товару, яку в Додатку 2 вимагав Замовник.
З вищевикладеного слідує, що Переможець запропонував товар, але не підтвердив належну якість товару, яку в Додатку 2 вимагав Замовник.
Аудиторія, для якої буде постачатись предмет закупівлі це діти та вчителі. Щоб не допустити постачання неякісного хліба та хлібобулочних виробів вразливій частки населення Замовником вимагалось надання технічних характеристик товару, проте Учасник надав пропозицію з переліком товару, який не відповідає технічним вимогам Замовника та предмету закупівлі, а Замовник належним чином не дослідив тендерну пропозицію ПП «ЗВГ» та виніс хибне рішення щодо обрання ПП «ЗВГ» переможцем.
Наведені незаконні дії Замовника - ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ, призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-30-002292-a що в свою чергу призвело до порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо розглянути вимогу та надати відповідь; скасувати незаконне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП «ЗВГ»
У разу ігнорування законодавства будемо змушені звернутися до Органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.01.2023 16:15
Вирішення:Ваша вимога прийнята до уваги. Тендерну пропозицію ПП "ЗВГ" буде повторно переглятуно