• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-10-31-001997-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.

Торги не відбулися

5 692 406.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 56 924.06 UAH
Період оскарження: 30.12.2022 10:19 - 13.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: e1aed5480c5e49268b03dda5588efbf0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-30-002192-a.b2
Назва: усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
ВИМОГА До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі. Підстава для подання вимоги. Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 містить конструктивні характеристики предмета закупівлі, які обмежують перш за все вибір Замовника та також обмежують кількість модифікацій пристроїв (Учасників), які могли би бути запропоновані Замовнику в якості еквіваленту у процедурі закупівлі. Вважаємо, що має місце порушення: -частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»); -частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»); -частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;») Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внести наступні зміни в умови закупівлі, а саме: Вилучити із додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади длявимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000 наступні технічні, якісні такількісні характеристики пристроїв прогрузки автоматичних вимикачів: 1. Комплектація Пункт 1.16 Регулятор напруги однофазний (номінальний струм не менше 80 А) — 1 шт.; Пункт 1.18 Транспортувальний візок для пересування регулятора напруги однофазного - 1 шт. Вказати: • Транспортувальний візок для транспортування пересування регулятора напруги однофазного (за необхідності) • Регулятор напруги однофазний для всього діапазону випробувань( згідно рекомендацій виробника) Обгрунтування порушених прав: Є загально відомий факт, що анадогічні пристрої прогрузки автоматичних вимикачів різних виробників мають різний вигляд, вагу та комплектність. (Умовно будемо вважати, що технічні характеристики аналогів приблизно одинакові) Згідно відкритих джерел інформації, вказаний Замовником РНО 80А (590х420х350)мм – 1 шт. має вагу близько 54 кг та вартість однієї одиниці - 45 000,00 грн. (Загальна вартість 8 шт. РНО становить 360 000,00 грн.) Ця комплектація використовується (РНО разом з транспортувальним візком у комплекті з пристроєм прогрузки автоматичних вимикачів) лише одним виробником. На ринку є і інші аналоги пристроїв прогрузки автоматичних вимикачів, у комплекті яких є інші РНО, які успішно працюють у всьому діапазоні вимірів. Наприклад, РНО 20А /240В (200х200х220)мм має вагу 16 кг.(Тобто легше на 38 кг і звичайно зручніше у роботі). Його вартість становить 9 000,00 грн. (Загальна вартість 8 шт. РНО становить 72 000,00 грн.) та може використовуватися без транспортувального візка у комплекті з пристроєм прогрузки автоматичних вимикачів, що полегшує навантаження на персонал та збільшує ефективність праці ) Висновок: Загальна вартість комплекту пристрою прогрузки автоматичних вимикачів зменшується на 288 000 грн. З вищевикладеного очевидно, що комплектність різних виробників може відрізнятись одна від одної, а наявність в тендерній документації опису комплектації окремо взятого виробника обмежує можливості іншого Учасника прийняти участь у закупівлі, що і є обмеженням конкурентності. Вважаємо, що має місце порушення: -частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (« 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»); -частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»); -частини 2 пункт3) статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» («3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;»)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо, що умови щодо еквіваленту зазначені в Розділі ІІІ п. 6 тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

усунення порушених прав

Номер: 553c9332b82a4ade9026a6734f7e7bb9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-30-002192-a.b1
Назва: усунення порушених прав
Вимога:
ВИМОГА До Замовника закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру Наголошуємо, що звертаємося до Вас саме по захист своїх прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі. Підстава для подання вимоги. Ознайомившись з технічним завданням, проаналізувавши параметри вказані у ньому, ми, як розробники та виробники цієї продукції маємо заявити, про те що у позиції 1 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Прилади для вимірювання величин (Прилади для вимірювання величин)» код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 38340000-0 міститься вимога про надання чинного свідоцтва про калібрування та/або метрологічний атестат* від підприємства, що уповноважене (атестоване) на проведення робіт з повірки (калібрування).** 01.01.2016р набрав чинності Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», який регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Згідно пункту 6, розділу X Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме: «6. Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом.» Вважаємо, що має місце порушення: -частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»); -частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» («6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»); Тобто у Законі України « Про метрологію та метрологічну діяльність» від 01.01.2016р.та Законі України «Про публічні закупівлі» термін “метрологічний атестат” відсутній, а Свідоцтва про атестацію, які надавалися до набрання чинності Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність» від 01.01.2016р мали дію - не більш як три роки з дня набрання чинності Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність»( кінцевий термін дії закінчився 01.01. 2019 року). Жодне підприємство, що “уповноважене (атестоване) на проведення робіт з повірки (калібрування)” не має законодавчо визначеного права видавати документ під назвою “метрологічний атестат”. Виходячи з цього ПРОСИМО Вас внесим зміни в тендерну документацію вказати в повну назву атестату, який вимагається та конкретизувати яким Законом України вказаний атестат регламентується. Якщо Замовник має на увазі документ вільного характеру (не регламентований відповідними Законами України), то ПРОСИМО вказати які саме характеристики мають значення для Замовника та мають бути відображені у документі під назвою “метрологічний атестат” та відповідні методики. Обгрунтування порушених прав: З 01.01.2016р набрав чинності Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», яким не передбачено такий документ як атестат. Більш того, згідно пункту 6, розділу X Закон України « Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме: «6. Свідоцтва про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, є чинними протягом визначеного в них строку дії або до прийняття протягом строку дії таких свідоцтв згідно із законами України та відповідно до частини четвертої статті 7 цього Закону рішень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів про уповноваження відповідних підприємств та організацій, їх відокремлених підрозділів на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології, але не більш як три роки з дня набрання чинності цим Законом.» Вважаємо, що має місце порушення: -частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»); -частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо, що вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик зазначені в Додатку 2 до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено