• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

592 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 964.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2022 17:42 - 03.01.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 676cadd62afb4ccb9d9aed66c210ff69
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a11
Назва: Скарга
Скарга:
У відповідності до п. 4 санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602), провадження господарської діяльності, зокрема з оброблення, небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Як вбачається з реєстру пропозицій, одним з учасників являється ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527). Разом з цим, як вбачається з відомостей Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами), у вказаного Товариства відсутня відповідна Ліцензія на оброблення медичних відходів. Таким чином, вказане ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527) не має відповідних умов та норм для надання такого роду послуги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.01.2023 00:02
Автор: ТОВ Еко Нова, ДАЛАКІШВІЛІ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ +380972379001 tov_eco_nova@i.ua http://econova.org.ua/
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання тари та сертифікатів для неї

Номер: 5b271d1b550c4f90b730fc787bdef647
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a10
Назва: Вимога щодо надання тари та сертифікатів для неї
Вимога:
Згідно Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами наказу Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602) - «Ці Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров'я та ФОП, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об'єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров'я, з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів.». Згідно п 4 розділу І – «Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб'єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року N 446 (далі - Ліцензія).» Отже виходячі із логіки нормативного документа суб’єкти які провадять діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами не забов’язані та не повинні вирішувати питання пакування відходів медичного закладу, а отже, дана вимога не відповідає жодному нормативно-правовому документу, що чинний на сьогоднішній день в Україні,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно пункту 8 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норми щодо поводження з медичними відходами, затвердженими наказом МОЗ України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням (п. 9 ДСПНіП). За умовами закупівлі надавач послуг повинен забезпечити замовника відповідними ємностями. Водночас, згідно пункту 3.2проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) ціна договору вказується із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені в національній валюті України відповідно до вимог діючого законодавства, придбання витратних матеріалів для надання послуг, транспортні витрати, навантажувально-розвантажувальні роботи, тощо. Враховуючи, що наказ МОЗ України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) не встановлює, що закупівля ємностей для збирання відходів здійснюється саме замовником, тому положення тендерної документації не суперечать діючому законодавству. Наголошуємо, що умови тендерної документації не передбачають покладання на учасника обов’язку здійснювати пакування медичних відходів. Надавач послуг повинен лише забезпечити замовника відповідними ємностями, а їх вартість врахувати у ціні договору, а відтак у ціні пропозиції. Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оновлений Наказ, який Замовник ігнорує

Номер: b957f64257644db29bd796bc19f4c57c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.c9
Назва: Оновлений Наказ, який Замовник ігнорує
Вимога:
У ТД Замовник вимагає наступне: - для пакування та подальшого вивезення медичних відходів категорії В (біологічні відходи) надавати Замовнику спеціальні поліетиленові пакети об’ємом 50 л та товщиною не менше 130 мікрон. Учасник надає гарантійний лист, а також копії: сертифіката (свідоцтва) якості на пакети; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Пакети з полімерних матеріалів для збирання медичних відходів (використаних засобів індивідуального захисту, медичного одягу та інших медичних засобів)»; підтверджуючі документи про придбання пакетів; - для збирання не біологічних відходів (маски, халати, рукавички, тощо) надавати Замовнику біо-бокси. Учасник надає гарантійний лист, а також копії сертифіката (свідоцтва) якості на біо-бокси; підтверджуючі документи про придбання біо-боксів. Але відповідно до оновленого Наказу МОЗ, пакування відходів - це обов'язок медичного закладу. Тож, вимагаємо видалити вимогу, яка не відповідає чинному законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно пункту 8 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норми щодо поводження з медичними відходами, затвердженими наказом МОЗ України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням (п. 9 ДСПНіП). За умовами закупівлі надавач послуг повинен забезпечити замовника відповідними ємностями. Водночас, згідно пункту 3.2проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) ціна договору вказується із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені в національній валюті України відповідно до вимог діючого законодавства, придбання витратних матеріалів для надання послуг, транспортні витрати, навантажувально-розвантажувальні роботи, тощо. Враховуючи, що наказ МОЗ України 08.06.2015 № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) не встановлює, що закупівля ємностей для збирання відходів здійснюється саме замовником, тому положення тендерної документації не суперечать діючому законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19)

Номер: 3a5c680acde44ba99afce3054034b2f2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a8
Назва: копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19)
Вимога:
Яким чином зазначена вимога стосується процесу утилізацію відходів, щє у воєнний стан країни? Можливо, Замовник спеціально обмежує коло Учасників. Вимагаємо видалити вимогу, яка обмежує коло Учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлення вимоги щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19), Замовник закупівлі керувався положеннями ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також положеннями Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи. Даним наказом передбачено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Встановлення вимоги про наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19) має на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості отримання зазначеного висновку СЕС, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не правильно сформульована вимога або не незаконне вимагання оригіналу відгуку

Номер: 110a2d903fb449c68017bde854183f00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a7
Назва: Не правильно сформульована вимога або не незаконне вимагання оригіналу відгуку
Вимога:
Учасник вважає за порушення надавати замовнику "Оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір, інформація про який надається відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 цього додатку, з інформацією про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт/надання послуг.". Може надати виключно і тільки скан чи копію відгуку. Або правильно формулюйте свої бажання, які повинні бути законодавчо обгрунтованими, або не вимагайте того, що вам не нададуть.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно пункту 3.2 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ в додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати, серед іншого, оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір, інформація про який надається відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 цього додатку, з інформацією про належне виконання договору стосовно якості та строків виконаних робіт/надання послуг. У примітці додатка 1 визначено, що документи, що зазначені в цьому додатку, завантажуються в електронну систему закупівель з дотриманням вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції». Таким чином, на виконання вимог тендерної документації учасники мають надати у складі документів тендерної пропозиції кольорову скан-копію (формат pdf (Portable Document Format) виготовлену з оригіналу відгуку. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості виконання зазначеної вимоги, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ще одна дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності мінімум 3 транспортних засобів

Номер: 6a9cae6c6c2343c1ba4ba3c10a3e71e9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a6
Назва: Ще одна дискримінаційна вимога до учасників щодо наявності мінімум 3 транспортних засобів
Вимога:
Вимогою "довідкою, складеною Учасником у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів." замовник дискримінує можливих учасників - замовник не має права вимагати кількість автотранспорту: не може знати як швидко учасник зможе виконати свої зобов"язання, замовник не може знати який тонаж є у учасника навіть одного автомобіля (навіть якщо тонаж одного автомобіля 20 000 кг - цього що не вистачить замовнику???!!! Потрібно обов"язково 3 авто???!!!). А ще у замовника немає жодних прав визначати кількість автомобілів для вивезення!!! Якщо замовник вважає інакше - поясніть вимогу наявності саме 3 авто, не двох, не одного, не чотирьох чи 124 авто!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно пункту 5.1 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) вивезення медичних відходів здійснюється щоденно. Надання послуг здійснюється транспортом та за рахунок Виконавця з використанням власних потужностей. Для забезпечення виконання умов договору умовами закупівлі передбачена обов’язкова наявність в учасника не менше трьох транспортних засобів для перевезення небезпечних відходів. У разі відсутності в учасника власних транспортних засобів він надає документи на підтвердження наявності орендованих ТЗ, або документи на підтвердження використання ТЗ за договорами про надання послуг третіми особами, якщо учасник використовує для надання послуг транспортний засіб (засоби) третіх осіб на договірних підставах. Враховуючи щоденність надання послуг замовник має бути впевненим про наявність в учасника достатньої кількості ТЗ (на випадок виходу з ладу одного з них, тощо), що дозволить останньому належно виконувати свої зобов’язання за договором. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості виконання зазначеної вимоги, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога замовника - підтверджуючі документи про придбання пакетів

Номер: 39fe1676b62b438b9dd1b1ac050ddf0f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.b5
Назва: Незаконна вимога замовника - підтверджуючі документи про придбання пакетів
Вимога:
Учасник має право не виконувати вимогу учасника: підтверджуючі документи про придбання пакетів. Внутрішні комерційні справи, товарообіг, придбання на баланс суб"єкта утилізації - це закрита комерційна, бухгалтерська діяльність компанії з утилізації, яка не стосується замовника. Тим більше документи про придбання пакетів не входять до предмету закупівлі, впливаючим фактором на транспортування та знешкодження медичних відходів! У замовника немає підстав вимагати від учасників підтверджуючих документів про купівлю будь-чого учасником! Вимагаємо відміни незаконної вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. За умовами закупівлі учасники надають документи на підтвердження придбання пакетів для пакування та подальшого вивезення медичних відходів. Учасники самостійно визначають, які саме підтверджуючі документи про придбання пакетів вони надають у складі документів тендерної пропозиції. Водночас, такі документи мають однозначно свідчити саме про наявність в учасника таких пакетів. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості виконання зазначеної вимоги, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимагаємо відміни вимоги, що є необгрунтованим бажанням замовника та незаконною, не підтвердженою вимогою жодним нормативно-правовим актом!

Номер: cfb46981224a44a3878c7469986efdc0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.b4
Назва: Вимагаємо відміни вимоги, що є необгрунтованим бажанням замовника та незаконною, не підтвердженою вимогою жодним нормативно-правовим актом!
Вимога:
Вимогою "для пакування та подальшого вивезення медичних відходів категорії В (біологічні відходи) надавати Замовнику спеціальні поліетиленові пакети об’ємом 50 л та товщиною не менше 130 мікрон. Учасник надає гарантійний лист, а також копії: сертифіката (свідоцтва) якості на пакети; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Пакети з полімерних матеріалів для збирання медичних відходів (використаних засобів індивідуального захисту, медичного одягу та інших медичних засобів)»;" Замовник порушує наказ Міністерства охорони здоров'я України від 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602), в якому немає ЖОДНИХ вимог щодо місткості пакування в літрах та щільності в мікронах! Вимагаємо відміни вимоги, що є необгрунтованим бажанням замовника та незаконною, не підтвердженою вимогою жодним нормативно-правовим актом!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Для зручності збору медичних відходів Замовник визначив у технічних вимогах до предмета закупівлі необхідність надання учасниками документів на підтвердження наявності поліетиленових пакетів об’ємом 50 л та товщиною не менше 130 мікрон для пакування та подальшого вивезення медичних відходів категорії В (біологічні відходи) та документів на підтвердження їх відповідності іншим вимогам замовника. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості виконання зазначеної вимоги, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Абсурдна вимога щодо висновку СЕС на Інструкцію як ше один засіб обмеження кола учасників до одного

Номер: 303cbf32a2d14974856c40ac54b27594
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.a3
Назва: Абсурдна вимога щодо висновку СЕС на Інструкцію як ше один засіб обмеження кола учасників до одного
Вимога:
Копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19) - дана вимога є порушенням Замовника: яким чином висновок СЕС на Інструкцію відноситься до працівників чи підприємства з утилізації??? Навіть саме формулювання вимоги є не логічним, не кажучи вже про саму вимогу! Вимагаємо негайної відміни абсурдної вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлення вимоги щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19), Замовник закупівлі керувався положеннями ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», а також положеннями Наказу МОЗ України від 09.10.2000 №247, яким регламентується Порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи. Даним наказом передбачено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Встановлення вимоги про наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Інструкцію щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID -19) має на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів. Оскільки, вами не надано документального підтвердження неможливості отримання зазначеного висновку СЕС, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога - копіями посвідчень або сертифікатів або протоколів працівників (не менше 3-х осіб) про навчання та/або перевірку знань: з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)

Номер: a2fc87df840e444cbe28e9de1187332a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-011817-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога - копіями посвідчень або сертифікатів або протоколів працівників (не менше 3-х осіб) про навчання та/або перевірку знань: з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)
Вимога:
Вимогою "копіями посвідчень або сертифікатів або протоколів працівників (не менше 3-х осіб) про навчання та/або перевірку знань: з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)" замовник обмежує коло учасників - ми надзвичайно просимо замовника пояснити підстави як вимагати посвідчень або сертифікатів або протоколів працівників САМЕ 3 особами та взагалі наявність підстави вимагати те, що написав замовник! Або ж відмінити дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний автор звернення! Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Правилами технічної експлуатації установок очистки газу, затверджених наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України 06.02.2009 N 52 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2009 р. за N 327/16343) передбачено проходження персоналом навчання і перевірки знань з правил технічної експлуатації установок очистки газу. Оскільки, забезпечення технічної експлуатації установок очистки газу потребує залучення відповідних трудових ресурсів, замовник визначив у тендерній документації мінімальну кількість працівників для забезпечення їх ефективної роботи і безпечної експлуатації. Якщо учасник притримується іншої думки, він може надати документальне обґрунтування можливості експлуатації установок меншою кількістю працівників. Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено