• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації

Торги не відбулися

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2022 14:18 - 24.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не зрозумілі відповіді на запитання, які показують не професіоналізм відповідальної особи за пожежну безпеку на обєктів(ах) на несерйозне відношення Замовника щодо вимог дотримання Закону України "Про пожежну безпеку" та чинний ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"

Номер: c101c6a21e6740eaa07d6903f16fbd79
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-007446-a.b2
Назва: Не зрозумілі відповіді на запитання, які показують не професіоналізм відповідальної особи за пожежну безпеку на обєктів(ах) на несерйозне відношення Замовника щодо вимог дотримання Закону України "Про пожежну безпеку" та чинний ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
Вимога:
Шановний Замовнику читаючи ваші попередні відповідні на питання потенційних Учасників процедури закупівлі, що Управління культури не має необхідного обладнання для ведення спостереження (комутаторів), і закупівля його не планувалася на 2023 рік, а винайти кошти на закупівлю комутаторів складно, зважаючи на обмеження фінансування у 2023 році у зв’язку з воєнним станом. Управління сподівається, що у закупівлі приймуть участь учасники, які будуть в змозі тимчасово, впродовж дії договору, встановити своє обладнання для виведення сигналів на пульт. В іншому разі Управління буде змушене скасувати дану закупівлю та підготувати нову з новим предметом закупівлі, хочеться вас допомогти та пожаліти, але є одне велике але!!!! Ніхто з потенційних Учасників не винен в тому, що та організація, яка вам раніше, коли був інший спокійний час, з точки зору відсутності війни, виконала (розробила) вам робочий проект на дані системи протипожежного захисту м'ягко кажучи далекі, а іншими словами "некомпетентні", які не відповідають чинному законодавству України, а саме Додатку И чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" в якому чітко "чорним по-білому" зазначено: п.И.1.2 Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. п.И.2 При перевірці відповідності СПЗ комісія перевіряє: п.И.2.3 Проходження сигналів пожежної тривоги та сигналів про несправність від об’єкта спостерігання до ЦПТС пультової організації. п.И.2.4 Результати роботи комісії за відсутності порушень оформляються актом підтвердження відповідності, який розробляється за формою И.1 або И.2 монтувальною або налагоджувальною організацією. Так от Шановний Замовнику, у нас виникає низка питань до вас: 1. Чи здавалася дана система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в експлуатацію, згідно вимог чинного законодавства України. 2. При здачі системи в експлуатацію монтувальною організацією "обов'язково" перевіряється проходження проходження сигналі на ПЦС пультової організації, відповідно до п.И.2.3 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" 3. Взагалі як в такому громадському об'єкті, в центрі столиці експлуатувалася система з порушеннями вимог чинного законодавства України. Як ви собі дозволяєте порушувати чинне законодавство України щодо дотримання пожежних норм? Як це взагалі може бути? Яким чином обслуговуюча організація проводила якісне технічне обслуговування до цього часу? Адже проходження сигналу на ПЦС на об'єктах такого призначення як у вас є "обов'язковим". 4. Чому до цього часу обслуговуюча організація, яка має(мала) відповідну Ліцензію не склала відповідний акт перевірки і не довела до Вас, як до Замовника послуг наявність суттєвих відхилень від норм, щодо забезпечення пожежних норм на об'єктах? І останнє Шановний Замовник не знання Законів України не звільняє від відповідальності, на майбутнє будете більш ретельніше вибирати організацію(організації) яка проводить технічне обслуговування і інші види робіт протипожежного призначення, в тому числі і проектування. А також не перекладайте свої фінансові зобов'язані на Учасників процедури закупівлі. Технічне обслуговування систем протипожежного захисту не передбачає придбання обладнання та матеріалів, а передбачає лише обслуговування вже змонтованого обладнання та відповідно системи вцілому, відповідно до регламентів Технічного обслуговування. Відмініть вашу незрозумілу закупівлю, яка відповідно до рішення АМКУ оголошена зі значною кількістю порушень вимог чинного законодавства України, оголосіть спочатку тендер на придбання обладнання, яке необхідне, а потім оголошуйте закупівлю на технічне обслуговування вашої(ваших) системи!!! І насамперед, цікаво, яким чином через бухгалтерію державної установи буде проведене придбання комутаторів МЦА-GSM??? Як благодійний внесок? Ми впевненні ніхто з Учасників не хоче отримати додаткові фінансові витрати, а тим паче додаткові проблеми з Фіскальної службою України, адже купівля обладнання, це вже інший договір і інший ДК. Сподіваємось на здоровий глузд у вирішенні даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідь на подану вимогу
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації

Номер: 45fc0538aef5480ea417e61a9aabe08c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-007446-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання та цілодобового спостереження за станом протипожежної сигналізації
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.01.2023 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.01.2023 11:42
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2023 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 360 -р/пк-пз від 11.01.2023 року в Управлінні культури Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації виникла необхідність, внести зміни до тендерної документації на закупівлю : «код ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». Уповноважена особа вирішила: Внести зміни на підставі рішення органу оскарження до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)» 1. Викласти тендерну документацію у новій редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та зазначити зміни до тендерної документації в окремому документі; 2. Оприлюднити тендерну документацію у новій редакції та зміни до тендерної документації в окремому документі, відповідно до вимог абз.4 п.51 «Особливостей»
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com