• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олія соняшникова рафінована

Завершена

156 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 566.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2022 14:12 - 04.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Недотримання чинного законодавства зі сторони замовника

Номер: 8de87528582c459ea30046e11884f157
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-007353-a.b1
Назва: Недотримання чинного законодавства зі сторони замовника
Вимога:
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Затвердити особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості). Пункт 40 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Замовник, а саме Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Стрийська центральна районна лікарня", не надав можливості усунути невідповідності, відтак відмовив у тендерній пропозиції ФОП Онисько В. Б. аргументуючи "Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (в складі пропозиції відсутні: авторизаційний лист підтвердження від виробника, якщо постачальник не являється виробником даної продукції про співпрацю, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше жовтня 2022р.)." Через постійні нестабільні відключення електроенергії в Тернопільській області подання документів дещо ускладнилося, тому ці документи не завантажилися, проте ФОП Онисько В. Б. повинна мати 24 години на виправлення цих невідповідностей. Прошу надати відповідь та обгрунтувати такі дії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля Олії соняшникової рафінованої проводиться із застосуванням процедури Відкриті торги з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). На виконання пункту 24 Особливостей, яким визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно пунктом 40 Особливостей, зокрема, передбачено, що під невідповідністю в інформації та / або документах розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Але! Крім випадків: 1. відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або 2. інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Згідно Додаток № 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) містить такі вимоги до Учасника: Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: -авторизаційний лист підтвердження від виробника, якщо постачальник не являється виробником даної продукції про співпрацю; - гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше жовтня 2022р.). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав зазначені документи. Зазначені порушення відносяться до технічної частини та підлягають відхиленню у відповідності до підстав, визначених абз.1, ч. 2, п. 41 Особливостей, без застосування механізму 24 годин. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абз.1, ч. 2, п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги: Відхилено