• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

22Т-211_44210000-5 - Конструкції та їх частини (Вагони для бригад КРС (Лот №1 - ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Вагони для бригад КРС) Лот №2 - ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Вагони для бригад КРС))

Звертаємо увагу, дана закупівля проводиться з урахуванням особливостей встановлених пункту 6-1 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме вимоги щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості (локалізація).

Завершена

76 067 658.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 380 338.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2022 13:16 - 05.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

your extensions

Номер: ff3a34231b9c4252af8089d55a0169d2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.a19
Назва: your extensions
Вимога:
You are the only one buyer, who uses this silly, not to say sabotage requirement of localization from foreign suppliers. You may 10 times extend your tender, but will never get the goods. This case will be one of the reported to the US Inspector General as illustration of the discriminative ways of business in Ukraine at Government procurement. ======================================= Ви єдиний покупець, який використовує цю дурну, щоб не сказати саботажну вимогу локалізації від іноземних постачальників. Ви можете 10 разів продовжувати тендер, але так і не отримаєте товар. Цей випадок буде одним із повідомлень Генеральному інспектору США як ілюстрація дискримінаційних способів ведення бізнесу в Україні при державних закупівлях..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В додаток до попередніх роз'яснень та відповідей, повідомляємо, що в даній закупівлі застосована виключна норма Закону України "Про публічні закупівлі" та постанови КМУ №1178 від 12.10.22р.. АТ "Укргазвидобування" працює з урахуванням норм чинного законодавства Якщо ви вважаєте, що Замовником застосовані дискримінаційні вимоги, то відповідно п.52 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. вами може бути оскаржена дана вимога у встановленому порядку. Скористатись якою можливо перейшовши у вкладку "Скарги" самої закупівлі. Додатково зазначаємо, вимоги щодо локалізації в публічних закупівлях Європейського Союзу встановлюються Директивою 2014/25/ЄС, яка передбачає особливі умови для міжнародних тендерів у таких секторах, як питна вода (побудова комунікацій, транспортування, водовідведення), постачання енергоресурсів (природного газу, опалення приміщень), міський транспорт (автобуси, трамваї, тролейбуси тощо), надання поштових послуг. Відповідно до положень Директиви, державний замовник має право відхиляти тендерні пропозиції при закупівлях у вказаних вище секторах, якщо продукція або послуги, заявлені в цих пропозиціях, містять менше 50% компоненти походженням з країн-членів ЄС. На ряду з цим, в деяких країнах ЄС діють національні вимоги локалізації. Зокрема, Італія ввела в дію вимоги локалізації для субсидування сонячної енергетики. Відповідний закон передбачає стимули у вигляді компенсації 5-10% вартості проектів, в рамках яких для будівництва сонячних електростанцій використовуються компоненти й обладнання, вироблені в ЄС. Греція надає 10% доплати до зеленого тарифу, якщо щонайменше 70% сировини та компонентів для будівництва електростанцій були отримані з країн ЄС та/або ЄАВТ. Конгрес США у відповідь на виклики світової фінансово-економічної кризи дав друге життя закону «Купуй американське» (Buy American Act) від 1933 р., включивши ряд його положень до закону щодо відновлення економіки (American Recovery and Reinvestment Act) від 2009 р. Згідно цього закону державна надає фінансову підтримку і стимули в публічних закупівлях для виконання проектів з будівництва, реконструкції, ремонту громадських і інших об'єктів за обов'язкової умови використання заліза, сталі, різних промислових товарів, вироблених виключно у США. Закон зобов'язує держустанови країни надавати перевагу продукції, що містить, в залежності від складності виробів, від 40 до 80% місцевої складової. Наводимо посилання аналогічну норму США 21. The American Recovery and Reinvestment Act of 2009 (Recovery Act) - https://www.govinfo.gov/content/pkg/BILLS-111hr1enr/pdf/BILLS-111hr1enr.pdf. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Вирішена

Перенос термінів подання пропозиції

Номер: d43b44ac81a04296af84a53d2ccc98cd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.a18
Назва: Перенос термінів подання пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, дуже просимо перенести до 07.02.2023 року кінцевий термін подання пропозицій. В нас виникли труднощі з проходженням локалізації. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний учасник. Замовник розгляне можливість внесення змін до тендерної докуменатції
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД стововно подовження кінцевої дати подання пропозиції

Номер: 85eeaaad54914888a12f46d4c7f5a780
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.b17
Назва: Внесення змін до ТД стововно подовження кінцевої дати подання пропозиції
Вимога:
Просимо перенести кінцеву дату подання пропозиції на 06.02.2023 року. Не встигаємо пройти процедуру локазації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. АТ "Укргазвидобування" зацікавлений в розширенні потенційних учасників та проведенні конкурентних закупівель. Найближчим часом нами буде внесено зміни до ТД, а саме в п. 6 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу I «Загальні положення» тендерної документації з вказанням строку подачі ТП до 31.01.2023 року, 15:00 год. за київським
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

your last :-) :-)

Номер: fa69ab6395fb42fabef13309a0ff343c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.c16
Назва: your last :-) :-)
Вимога:
It seems that we are going to sort all out. First citation. You say: "відповідно п.3. Додатку 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві". Yes it is clearly stated in CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3. Please find attached orignial, Geneva edition of referred document and specify the section where maximal limiting amounts, which CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3 is referring to. Let's go to your next citation: "а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки. У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації." Please note words "а також положеннях..." So, firstly, limitations are not touching upon amounts ABOVE limits for ANY COUNTRY. And secondly, limitations are not touching upon countries with free trade agreements with Ukraine in any case and for any amounts. To repeat: for free trade countries - no localizations for any amount. For all other countries no localization for amounts ABOVE limits. So, contract values for procurement of aircrafts, helicopters, waggons, heavy trucks etc. as listed are not cheap and definitely above established limits (maybe UAH 200,000 or so). More of that, most of the listed goods are not manufactured in Ukraine, especially now. It seems logical, but it is also not fair. Correct would be to apply some additional tax or release from taxes with countries with whom importing country has free trade agreements. But ban of all business with some countries and amounts, artificially established - it is screaming discrimination, heavily damaging image of Ukraine. Could you provide the figures of those limits? Are they above your intended price of this procurement of UAH75 million or so? Without prejudice: Friends, do not try to "put sticks into the wheels" of Ukrainian imports, especially in this heavy time. Corresponding competent organs are just showing active interest. Honestly. And not as much in this tender, as much in CMU itself and in your very famous company in relation to the terms you are raising... "Big Brother" is observing. If you have not enough of own qualification to sort all out as above, better 10 times consult with lawyers, than to have "headache" afterwards. ================================ Здається, ми з усім розберемося. Перша цитата. Ви кажете: "відповідно п.3. Додаткову 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р. - Дія цієї Порядку не передбачається до закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суму, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. у м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві". Так, це чітко зазначено в Постанові КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3. Додайте оригінал женевського видання зазначеного документа та вкажіть розділ, у якому вказані максимальні граничні суми, які Постанова КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3 має на увазі. Давайте перейдемо до вашої наступної цитати: "а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згоди на обов'язковість яких надано Верховній Раді України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країни, з якої є країна, з якою Україна виклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про продукт. Перелік країни, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країни, який є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якого Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, опубліковано на офіційному веб-сайті Мінекономіки. . У Додатку 1 до додаткового порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації." Зверніть увагу на слова "а також положеннях..." Отже, по-перше, обмеження не торкаються сум ВИЩЕ лімітів для БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ. А по-друге, обмеження не стосуються країн, які мають угоди про вільну торгівлю з Україною, у будь-якому випадку і на будь-які суми. Повторюю: для країн вільної торгівлі – жодних локалізацій на будь-яку суму. Для всіх інших країн немає локалізації для сум ВИЩЕ лімітів. Отже, вартість контрактів на закупівлю літаків, гелікоптерів, фур, важких вантажівок тощо, як зазначено в списку, недешева і однозначно перевищує встановлені ліміти (можливо, 200 000 грн або близько того). Більше того, більшість із перелічених товарів не виробляється в Україні, особливо зараз. Це ніби логічно, але й несправедливо. Правильно було б застосувати додатковий податок або звільнити від податків країни, з якими країна-імпортер має угоди про вільну торгівлю. Але заборона будь-якого бізнесу з деякими країнами і сумами, штучно встановленими – це кричуща дискримінація, яка сильно псує імідж України. Не могли б ви навести цифри цих обмежень? Вони перевищують заплановану вами ціну цієї закупівлі у 75 мільйонів гривень чи близько того? Без упереджень: Друзі, не намагайтеся «вставляти палиці в колеса» українському імпорту, особливо в цей важкий час. Відповідні компетентні органи просто виявляють активний інтерес. Чесно. І не стільки в цьому тендері, скільки в самому КМУ і у вашій дуже відомій компанії щодо тих умов, які ви висуваєте... «Великий брат» спостерігає. Якщо вам не вистачає власної кваліфікації, щоб розібратися у всьому, як описано вище, краще 10 разів проконсультуйтеся з юристами, ніж потім «боліти голова».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. В додаток до попередніх роз'яснень та відповідей, повідомляємо, що в даній закупівлі застосована виключна норма Закону України "Про публічні закупівлі". АТ "Укргазвидобування" працює з урахуванням норм чинного законодавства Якщо ви вважаєте, що Замовником застосовані дискримінаційні вимоги, то відповідно п.52 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. вами може бути оскаржена дана вимога у встановленому порядку. Скористатись якою можливо перейшовши у вкладку "Скарги" самої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

your last :-)

Номер: 05f447125ee545e7afab7c54d1676159
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.b15
Назва: your last :-)
Вимога:
Dear Buyer! Frankly speaking we lost interest in this tender as it seems as time wasting. But normally I am putting all points above "i". So, you say "відповідно п.3. Додатку 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві". Yes it is clearly stated in CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3. Please find attached orignial, Geneva edition of referred document and specify the section where maximal limiting amounts, which CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3 is referring to. Regards, ================================= Шановний покупець! Відверто кажучи, ми втратили інтерес до цього тендеру, оскільки це здається марною тратою часу. Але зазвичай я розставляю всі крапки над «і». Отже, ви говорите «відповідно п.3. Додаток 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р. - Дія цієї Порядку не оплачується до закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суму, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві». Так, це чітко зазначено в Постанові КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3. Будь ласка, додайте оригінал женевського видання зазначеного документа та вкажіть розділ, де вказані максимальні граничні суми, які Постанова КМУ 861 Розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3 має на увазі. З повагою,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Щодо лімітів для застосування угод, аналогічно зазначеного нами в Додатку 3.1 до тендерної документації зазначено запитувані ліміти. В той же час, дублюємо дану інформацію у відповідь на ваше звернення, а саме: "Вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару, країною походження (виробництва) якого є країна, з якою Україна уклала Угоду, та країна, яка є учасником Угод про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, з урахуванням порогових значень, а саме: - 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для робіт) СПЗ** для угоди про вільну торгівлю між Україною та державами Європейської асоціації вільної торгівлі (в яку входять Швейцарія, Ліхтенштейн, Норвегія та Ісландія) (ЄАВТ) (ратифіковано Законом України № 4091-VI від 07.12.2011) - Розділ 6: Державні закупівлі); - 412 000 (для товарів та послуг) та 5 150 000 (для робіт) євро*** для угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами (ратифіковано Законом України № 1678-VII від 16.09.2014 – Глава 8: Державні закупівлі, Додаток ХХІ до Глави 8: Державні закупівлі); - 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для будівельних послуг) СПЗ для угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA) (ратифіковано Законом України від 14.03.2017 року № 1917-VIII - Глава 10: Державні закупівлі); - 418 000 (для товарів та послуг) та 5 225 000 (для виконання робіт) євро** для угоди про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії (ратифіковано Законом України від 16.12.2020 № 1100-IX) – Глава 8: Державні закупівлі, Додаток ХVI до Глави 8 - 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для будівельних послуг) СПЗ для угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі Закон України № 1029-VIII “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі” Даний перелік міжнародних угод не є вичерпним. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. **- Спеціальні права запозичення (СПЗ)— резервний та платіжний засіб, що емітується Міжнародним Валютним Фондом (МВФ). Існує лише в безготівковій формі у вигляді записів на банківських рахунках. Розрахунок порогових значень базується на середньому денному курсі національної валюти в СПЗ за попередній дворічний період (наприклад, на 2022–2023 рр. розрахунок проводиться з урахуванням курсу з листопада 2019 року по жовтень 2021 року). На 2022–2023 рр. для України цей курс складатиме 1 СПЗ = 37,8442 грн. Наступне коригування порогових значень буде здійснено через два роки і набуде чинності з 01.01.2024. *** - в перерахунку курсу НБУ на день подання тендерної пропозиції" Звертаємо увагу, чинні угоди ви можете переглянути на веб-порталі Верховної Ради України, а саме - https://zakon.rada.gov.ua/ Аналогічно іншим діючим нормативно-правовим документам, що діють на тертирої нашої держави - України. Для зручності, скористайтесь функцією "універсальний пошук" на зазначеному вище веб-порталі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

dispute is ended

Номер: 92d2d536e8734bae96a0cd5f4cdffdb0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.c14
Назва: dispute is ended
Вимога:
we have spent enough time with you and wish you good luck.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Гарного дня та вдалого розвитку Вашого бізнесу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: 2a9630faf69b4cfd98b74508b97874ea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.c13
Назва: your last
Вимога:
Dear Buyer, Yes, you have more updated edition of Law. Thank you. But look carefully into CMU 861. Especially its Annexes. Registration of localization is really applicable only for residents with tax and ID number (EDRPU) of Ukraine. Please use your brain and try to understand that using localization for for example "вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни;" etc. as listed is absurd as most of the listed products are not produced in Ukraine. And it is absurd to demand for example from manufacturer of F16 aircraft or Sikorsky helicopter to use 15% of Ukrainian parts. But there is not a principle difference in spite of Law between F16 and your waggons. Use your brain. CMU are not idiots to issue regulation, which is closing imports of most of absolutely necessary products. As it was explained by legal department of PROZORRO, Sec. 6.1 of Law, correspondingly detailed in CMU Decree 861 dd. is applicable to domestic bidders only to avoid importing instead of own production. But if it would be applicable for foreign products, Ukraine must be kicked from WTO out as it would be not simply protectionism (protectionism would be higher taxation), but clear discrimination, which is against WTO rules and main rules of the Law on Procurement regarding equal terms for foreign and domestic bidders. Please confirm your understanding and let us close this dispute. Sincerely, =============================== Шановний покупець! Так, у вас є більш оновлена редакція Закону. Дякую. Але уважно перегляньте КМУ 861. Особливо його додатки. Реєстрація локалізації дійсно можлива лише для резидентів з податковим та ідентифікаційним номером (ЄДРПУ) України. Будь ласка, спробуйте зрозуміти це, використовуючи, наприклад, локалізацію "вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни;" тощо, як перераховано, абсурдно, оскільки більшість перерахованої продукції не виробляється в Україні. І абсурдно вимагати, наприклад, від виробника літака F16 чи гелікоптера Sikorsky використовувати 15% українських деталей. Але принципової різниці, незважаючи на закон, між F16 і вашими вагонами немає. Використовуйте свій розум. КМУ не ідіоти, щоб видавати постанову, яка закриває імпорт більшості вкрай необхідних продуктів. Як пояснив юридичний відділ PROZORRO, заг. 6.1 Закону, відповідно деталізований у Постанові КМУ 861, застосовується до вітчизняних учасників лише для уникнення імпорту замість власного виробництва. Але якщо це буде застосовано до іноземної продукції, то Україну потрібно вигнати з СОТ, оскільки це був би не просто протекціонізм (протекціонізм був би вищим оподаткуванням), а явна дискримінація, яка суперечить правилам СОТ і основним нормам Закону про закупівлі щодо рівні умови для іноземних та вітчизняних учасників торгів. Підтвердьте будь ласка своє розуміння та дозвольте нам закрити цю суперечку. З повагою
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за зверення. Шановний учасник, вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується до товару, країною походження (виробництва) якого є країна, з якою Україна уклала Угоду, та країна, яка є учасником Угод про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, з урахуванням порогових значень. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

now open your eyes

Номер: 68efacc35c9242a7b8f57a97a99cbe1d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.c12
Назва: now open your eyes
Вимога:
And read CMU Decree 861 carefully. Especially its Annex 1 where BLACK ON WHITE (our highlight) is written that this regulation is applicable for resident suppliers ONLY. Please confirm your understanding. ================================= І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за звернення. відповідно п.3. Додатку 1 потсанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки. Зауважимо, що відповідно п.52 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. вами може бути оскаржена дана вимога у встановленому порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

your last

Номер: 19fdbecd3a8e46f89addd01482cad5c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.b11
Назва: your last
Вимога:
This tender already interested not only our interest... Once more: "Вимога щодо локалізації виробництва застосована відповідно до п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» саме Закону України "Про публічні закупівлі"." - DOES NOT EXIST Agreement of State Procurement is touching upon agreements BETWEEN COUNTRIES, on Government level. Not related to tenders. ONLY WITH YOU is this dispute raised. Consider it well with your legal department. Anyway we resign from this tender. ================================== Цей тендер уже зацікавив не тільки нас... Ще раз: «Вимога щодо локалізації виробництва застосовується відповідно до п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» самого Закону України «Про публічні закупівлі».» - НЕ ІСНУЄ Угода про державні закупівлі стосується домовленостей МІЖ КРАЇНАМИ на рівні Уряду. Не стосується тендерів. ТІЛЬКИ З ВАМИ піднімається ця суперечка. Добре обміркуйте це з вашим юридичним відділом. У будь-якому випадку ми знімаємося з цього тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та звернення. Відповідно до редакції Закону України "Про публічні закупівлі", що є чинною станом на 10.01.2023р., та ознайомитись з редакцією якого можна за наступним посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/print1453109859715783#n1760, в Розділі X - "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ" наявний пункт 6-1, а саме: "6-1. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою: СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%, де СЛ - ступінь локалізації виробництва; МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень; IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень; С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може щороку, не пізніше 31 жовтня, змінювати ступінь локалізації виробництва на наступний календарний рік до 5 відсотків у бік зменшення або до 10 відсотків у бік збільшення щодо кожного окремого товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 цього пункту. Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може зменшити ступінь локалізації виробництва для проведення окремої закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 цього пункту; 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом; 3) Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може затверджувати додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, в якому встановлює вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва в розмірі, що не перевищує ступінь локалізації виробництва, встановлений підпунктом 1 цього пункту на відповідний рік. До зазначеного додаткового переліку товарів не включаються товари, визначені підпунктом 2 цього пункту. Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів; 4) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України." Просимо звернути вашу увагу на прикінцевий абзац п.п.4, п.6-1, а саме "Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України." де зазначено, що якщо товар виготовлений країною нерезидентом, з якою не укладено угоди про вільну торгівлю, а також яка не є впереліку країн-учасниць Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», то відповідно вимоги п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України "Про публічні закупівлі" даний товар не може бути придбано. В черговий раз наводимо перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Згідно абз.2 п.3 The Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 2 August 2022 № 861: The list of countries with which free trade agreements have been concluded, as well as the list of countries that are parties to the Agreement on Government Procurement to which Ukraine has acceded in accordance with the Law of Ukraine “On Ukraine’s Accession to the Agreement on Government Procurement”, is published on the official website of the Ministry of Economy. Тобто Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн-учасниць Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Закупівлі», опубліковано на офіційному сайті Мінекономіки. Згідно переліку, оприлюдненому на сайті уповноваженого органу у сфері публічних закупівель: Угода про вільну торгівлю між Україною та державами Європейської асоціації вільної торгівлі, ратифікована Законом України від 07 грудня 2011 року № 4091-VI. Країни-учасниці Угоди: Україна Швейцарська Конфедерація Князівство Ліхтенштейн Королівство Норвегія Республіка Ісландія Угода про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16 вересня 2014 року№ 1678-VII. Країни-учасниці Угоди: Україна Республіка Австрія Королівство Бельгія Республіка Болгарія Грецька Республіка Королівство Данія Естонська Республіка Ірландія Королівство Іспанія Італійська Республіка Республіка Кіпр Латвійська Республіка Литовська Республіка Велике Герцогство Люксембург Республіка Мальта Королівство Нідерланди Федеративна Республіка Німеччина Республіка Польща Португальська Республіка Румунія Словацька Республіка Республіка Словенія Угорщина Фінляндська Республіка Французська Республіка Республіка Хорватія Чеська Республіка Королівство Швеція Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою, ратифікована Законом України від 14 березня 2017 року № 1917-VIII. Країни-учасниці Угоди: Україна Канада Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії, ратифікована Законом України від 16 грудня 2020 року № № 1100-IX. Країни-учасниці Угоди: Україна Сполучене Королівство Великої Британії і Північної Ірландії Угода про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікована Законом України від 16 березня 2016 року № 1029-VIII. Країни-учасниці Угоди: Україна Республіка Австрія Королівство Бельгія Республіка Болгарія Грецька Республіка Королівство Данія Естонська Республіка Ірландія Королівство Іспанія Італійська Республіка Республіка Кіпр Латвійська Республіка Литовська Республіка Велике Герцогство Люксембург Республіка Мальта Королівство Нідерланди Федеративна Республіка Німеччина Республіка Польща Португальська Республіка Румунія Словацька Республіка Республіка Словенія Угорщина Фінляндська Республіка Французська Республіка Республіка Хорватія Чеська Республіка Королівство Швеція Австралія Сполучене Королівство Великої Британії і Північної Ірландії Республіка Вірменія Спеціальний адміністративний район Гонконг (Китайська Народна Республіка) Держава Ізраїль Республіка Ісландія Канада Князівство Ліхтенштейн Королівство Нідерланди стосовно Аруби Нова Зеландія Королівство Норвегія Республіка Корея Республіка Молдова Республіка Сінгапур Сполучені Штати Америки Окрема митна територія Тайваню, Пенху, Кінмен і Матсу Чорногорія Швейцарська Конфедерація Японія Звертаємо вашу увагу, що вимоги щодо локалізації виробництва широко використовуються в світі. Так, вимоги щодо локалізації в публічних закупівлях Європейського Союзу встановлюються Директивою 2014/25/ЄС, яка передбачає особливі умови для міжнародних тендерів у таких секторах, як питна вода (побудова комунікацій, транспортування, водовідведення), постачання енергоресурсів (природного газу, опалення приміщень), міський транспорт (автобуси, трамваї, тролейбуси тощо), надання поштових послуг. Відповідно до положень Директиви, державний замовник має право відхиляти тендерні пропозиції при закупівлях у вказаних вище секторах, якщо продукція або послуги, заявлені в цих пропозиціях, містять менше 50% компоненти походженням з країн-членів ЄС. На ряду з цим, в деяких країнах ЄС діють національні вимоги локалізації. Зокрема, Італія ввела в дію вимоги локалізації для субсидування сонячної енергетики. Відповідний закон передбачає стимули у вигляді компенсації 5-10% вартості проектів, в рамках яких для будівництва сонячних електростанцій використовуються компоненти й обладнання, вироблені в ЄС. Греція надає 10% доплати до зеленого тарифу, якщо щонайменше 70% сировини та компонентів для будівництва електростанцій були отримані з країн ЄС та/або ЄАВТ. Конгрес США у відповідь на виклики світової фінансово-економічної кризи дав друге життя закону «Купуй американське» (Buy American Act) від 1933 р., включивши ряд його положень до закону щодо відновлення економіки (American Recovery and Reinvestment Act) від 2009 р. Згідно цього закону державна надає фінансову підтримку і стимули в публічних закупівлях для виконання проектів з будівництва, реконструкції, ремонту громадських і інших об'єктів за обов'язкової умови використання заліза, сталі, різних промислових товарів, вироблених виключно у США. Закон зобов'язує держустанови країни надавати перевагу продукції, що містить, в залежності від складності виробів, від 40 до 80% місцевої складової. Найбільш успішним кейсом локалізації на теренах СНД є Узбекистан, де ще у 2000 році було започатковано виконання проектів у рамках комплексної Програми з локалізації виробництва кінцевої продукції, комплектуючих виробів і матеріалів на умовах залучення іноземних інвестицій та створення спільних підприємств зі світовими технологічними лідерами. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

your answer

Номер: 2cc45a45c0c0452c85775921ff6a01f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-006109-a.a10
Назва: your answer
Вимога:
If you have not enough understanding, we cannot help. The case just submitted to competent authorities to investigate KMU actions with suspicion to sabotage. As for your last sentence "Звертаємо увагу, пункту 6-1 прикінцевих положень Закону України "Про публічні закупівлі" чітко визначено, що дана норма застосовується саме до визначених в підпунткі 2 товарів, а не виробників." = this section DOES NOT EXIST. See copy of Law attached. -------------------------------------------------------------- Якщо у вас недостатньо розуміння, ми не можемо допомогти. Справу щойно передали до компетентних органів для розслідування дій КМУ за підозрою у диверсії. As for your last sentence "Звертаємо увагу, пункт 6-1 прикінцевих положень Закону України "Про публічні закупівлі" чітко визначено, що дана норма саме до визначених у підпунктах 2 товарів, а не виробників." = цього розділу НЕ ІСНУЄ. Дивіться копію Закону, що додається.
Вирішення: Шановний учаснику, нам дуже прикро, що вами не враховуються наші відповіді, які є аргументовані та з чітким посиланням на практику АМКУ чи на відповіді Уповноваженого органу чи то на норми Закону України "Про публічні Закупівлі". Звертаємо увагу, що наведений Вами у вимозі файл "Про публічні закупівлі_від 25.12.15 №922-VII (текст для друку).pdf" був дійсним станом на 30.03.2020р., тобто його редакція не є актуальною вже понад півтора роки. Наша держава систематично впроваджує зміни законодавчих актів відповідно до ситуації в світі/країні для можливості проведення конкурентних процедур без перепон. Актуальну версію закону ви завжди зможете переглянути за наступним посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/print1453109859715783#n1760. Звертаємо увагу - Україна є цифрова держава, що впроваджує політику захисту довкілля та розвитку цифрових технологій, що дає можливість доступу до будь-яких законодовчих актів 24/7 будь-якому користовачу й відсутність потреби в роздруківках та зберігання на власних носіях застарілих версій документів. Дана норма стосується не тільки наведеного нами Закону. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2023 15:00