• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)

Завершена

421 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 210.00 UAH
Період оскарження: 29.12.2022 12:53 - 27.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Невиконання рішень АМКУ Замовником процедури закупівлі

Номер: 5eb6dc891d384b4daf87ee007849b978
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.a8
Назва: Невиконання рішень АМКУ Замовником процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, вам не здається, що ви багато на себе берете!!! В Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" В зв’язку з тим, що резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резеру у Замовника не передбачено, Виконавець при наданні послуг з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. В разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (в тому числі , сповіщувачів, гучномовців, елементів переговорного комплексу) у зв`язку з чим, просимо у пропозиції прогарантувати листом від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), у випадку необхідності, поставку необхідного обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо лист надається не від виробника, потрібно надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого, у випадку необхідності, останній гарантує, з посиланням на номер цієї закупівлі. Розрахунок вартості пропозиції (калькуляція) повинна міститися у пропозиції Учасника. Рішенням АМКУ №692 від 19.01.2023 року питання №4 вам, як Замовнику було зазначено, Враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання гарантійного (-і) листа (-ів) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (- ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадкунеобхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі не узгоджується з предметом закупівлі та переліком послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (додаток 2 Документації), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Чому ви не виконуєте рішення колегії АМКУ??? Закон не дає вам на це ніякого законного права!!! Що це за маячня??? Є рішення АМКУ, будь-ласка виконуйте його!!! А навіщо тоді, згідно чинного законодавства, на ці всі роботи бюджетом передбачається фінансування!!! А якщо Виконавець виявить бажання, щодо придбання запасних частин, обладнання, матеріалів та інше, то йому ніхто цього не забороняє їх придбати за власний кошт!!! Окрім того, яким чином і на основі чого Учасник повинен за власний кошт купляти обладнання, це вже інший вид договору та інший ДК, згідно чинного законодавства України!!! Виникає чітке запитання, згідно якого договору між Учасником та Замовником буде передбачатися закупівля обладнання. І яким чином дане обладнання буде передане Замовнику та поставлене на баланс державної Установи. Це буде у вигляді благодійного внеску, чи хабаря, Одне і інше карається чинним законодавством України. Ми впевнені що жоден Учасник процедури закупівлі не хоче та планує в майбутньому мати проблеми з Державною фіскальною службою України, щодо наявності незаконних взаємовідносин між Замовником та Виконавцем!!! В зв’язку з тим, що резерв обладнання використано Замовником повною мірою та коштів на поповнення резерву у Замовника не передбачено, Виконавець при наданні послуг з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. В разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту - повинно бути замінене. Витрати на дрібний ремонт, це є витратні матеріали (припій, кабель, скоби, метизи), а не обладнання, яке має гарантійний термін експлуатації!!! Не потрібно заводити Учасників в оману. Причина вашої незаконної вимоги, лежить в площині ЛОБІЮВАННЯ інтересів зацікавленого Учасника. Шановний Замовнику, то можливо ваш потенційний переможець, який судячи з вашої тендерної документації є не тільки буде здійснювати обладнання на ваші об'єкти, а і можливо і на інші всі державні об'єкти, де наразі не вистачає фінансування. Можливо ви нам дасте його координати, що ми передали їх іншим Замовникам плануємих інших процедур закупівель!!! Відповідно до ч.ч.3-4 ст. 164-14 КУпАП Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Підставою для накладання штрафу, згідно ч.3-4 статті 164-14 КУпАП є: Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб'єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 4 Рішення АМКУ № 692-р/пк-пз від 19.01.2023 було зазначено : «Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Отже, вимога щодо надання гарантійних листів від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), у випадку необхідності, поставку необхідного обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі не визнана АМКУ як дискримінаційна. АМКУ роз`яснив, що така вимога є неузгодженою з технічним завданням та, відповідно, повинні бути усунені невідповідності шляхом внесення змін в цій частині. Таким чинои, нами було усунено невідповідності, надане обгрунтування та уточнення щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, нами було повністю виконано вимогу АМКУ щодо внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Також, звертаємо Вашу увагу, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернення з інших питаннь не передбачено законодавством у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна вимога Замовника до Учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно дискримінує Учасників та обмежує кількість їх потенційних Учасників

Номер: cc495fa204ab46b78fca6729887328f8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.b7
Назва: Незаконна вимога Замовника до Учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно дискримінує Учасників та обмежує кількість їх потенційних Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 ви вимагаєте від Учасників надати: згідно п.3.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконаний аналогічний договір* з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, разом із копією договору щодо аналогічних робіт (послуг). *Аналогічним вважається договір на послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та/або електромонтажні роботи на суму не менше 50% обсягу фінансування даної закупівлі. Шановний Замовнику процедури закупівлі в Законі Україні "Про публічні закупівлі" відповідно до статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі чітко зазначено, що 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю В Законі не зазначено ніяких обмежень, щодо суми на яку у потенційного Учасника повинен бути наявний аналогічний досвід виконання робіт (надання) послуг, які є предметом закупівлі!!! Чому ви дозволяєте собі зухвало порушувати чинне законодавство України і всупереч Закону України "Про публічні закупівлі" встановлювати певний фінансовий бар'єр(рівень) для Учасників - не менше 50% обсягу фінансування даної закупівлі. Вам Закон не дає на це права!!! Чим аналогічний договір, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі на суму 50 тис.грн. відрізняється від аналогічного договору на суму 200 тис.грн. Якість інші роботи передбачаються даними двома договорами, чи можливо умови договору різні. Відповідно до статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Негайно внесіть зміни до умов тендерної документації, щодо передбачених вами незаконних фінансових планок, щодо умов договору. Інакше ми звернемося до АМКУ та до Держаудитслужби України для початку моніторингу даної закупівлі, в якій ви як Замовник порушуєте вимоги чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Така вимога не може бути дискримінаційною, адже вона встановлена з метою підтвердження Учасником свого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до абз.2 ст.45 Постановм Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Отже, з метою підтвердження наявності в учасника досвіду виконання саме аналогічних договорів, Замовник має право передбачити наявність такого досвіду, в тому числі щодо вартості такого договору, адже згідно технічного завдання, перебдачена кількість об`єктів, де потрібно надати послуги –11 адрес. Замовник має право передбачити в умовах тендерної документації вимогу, що забезпечить виконання договору саме в повному обсязі, а не частково. Вартість закупівлі становить 421 000,00 грн, отже вимагається надати аналогічний договір на послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту на суму не менше 50% обсягу фінансування даної закупівлі, тобто на суму не менше 210 500,00 грн., що є незначною сумою у сфері договорів на закупівлю протипожежних послуг. Така вартість аналогічного договору не вважається значною та не перевищує вартість закупівлі, тому не може вважатися дискримінаційною умовою в рамках цієї закупівлі. При цьому, Учасники мають право надавати такі аналогічні договори, укладені із замовниками в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» або з із замовниками, які не відноситься до замовників в розуміння цього пункту Закону. З урахуванням вищезазначеного, не зрозуміло, яким чином дана законна вимога порушує права Учасника в цій частині. Зверніть увагу, що подібну вимогу розглядав АМКУ та визнав її недискримінаційною, згідно рішення №7418-р/пк-пз від 14.12.2022
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)

Номер: 0919f193b2d446ca814cc608f8c34ea7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.b6
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2023 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.01.2023 18:06
Дата виконання рішення Замовником: 25.01.2023 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до умов тендерної документації
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі

Номер: 3a2694269c134b198b302950686c9e23
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.a5
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №1 до тендерної документації наявна вимога, яка не одноразово була визнана дискримінаційною та такою, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме: 2.3. На кожного працівника, зазначеного в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - охорони праці, а саме із зазначенням про надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій». Відповідно до вимог чинної Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» надання послуг, яких є предметом закупівлі, згідно якого Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам: п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та прила-дів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб. п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!! Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом. Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації. Тобто, ви як Замовник, вимагаючи надання від Учасників в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України, а саме «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05). Ваша вимога, була неодноразово визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно-діючої колегією АМКУ - рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1); - рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8); - рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5); - рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2). Згідно чинного законодавства України, а саме «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року навчання з "Загального курсу охорони праці" в типову програму якої входять - надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій проходять тільки керівники робіт керівники (директори) підприємств, якщо вони є відповідальними особами за електрогосподарство, або Охорону праці на підприємстві. Цей факт чітко підтверджується додатком 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року (додаємо як доказ). Наполягаємо на видалені дискримінаційної вимоги та вимоги, яка повністю суперечить чинному законодавству України. В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення дискримінаційної вимоги, ми без вагань звернемося з офіційною скаргою до АМКУ, адже має беззаперечні докази. Що в свою чергу призведе до збільшення терміну проходження процедури закупівлі. Щоб потім не було до нас, з вашого боку, як Замовника, до нас, як недобросовісного на Вашу думку Учасника ніяких претензій. Сподіваємось на здоровий глузд з вашого боку та дотримання норм чинного законодавства України.
Вирішення: Замовник формує вимоги тендерної документації самостійно. В чинному законодавстві відсутні вимоги до переліку документів та органів їх видання, які Замовник повинен або має право встановлювати у тендерній документації. Вищезазначені документи вимагаються Замовником з метою підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Знання зазначених правил гарантує Замовнику наявність досвіду у працівників Учасника, в тому числі в частині знань з питань охорони праці, у зв'язку з тим, що послуги , які передбачені предметом закупівлі належать до робіт із підвищеною небезпекою та потребують додаткових навичок. Навчання з питань ОП спрямоване на отримання знань, необхідних для безпечного ведення робіт в цілому. Отже,з метою мінімізації виникненя ризиків для життя та здоров'я працівників Учасника , Замовник встановив відповідні вимоги, які не є дискримінаційними, адже їх за власним бажанням може виконати будь-який Учасник, який маю працівників відповідної кваліфікації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

дисркимінація

Номер: 6fd3910a7dfd4bd882498383ed6a9f56
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.c4
Назва: дисркимінація
Вимога:
Ви вимагаєте на кожного працівника посвідчення - Правила улаштування електроустановок. Положення ПУЕ застосовують під час проектування нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок. Згідно пункту 1.1.1 1.1.1 Правила улаштування електроустановок (далі – Правила) встановлюють вимоги до електроустановок загального призначення змінного струму напругою до 750 кВ та постійного струму напругою до 1,5 кВ. ЦіПравилаєобов’язковимидлязастосуванняпідчаспроектуванняновогобудівництва, реконструкції, технічного переоснащення або капітального ремонту електроустановок. Нові положення Правил не є обов’язковими для застосування в діючих електроустановках, улаштованихзаПравилами, чинниминачас створенняелектроустановок. ТОБТО ПУЕ застосовують під час проектування, для обслуговуючого персоналу такі посвідчення не призначені, обслуговуючий персонал тільки експлуатує установки електричні!. ТАКОЖ ДО ЧОГО вимога ЗУ "Про ринок електричної енергії"?? На підставі який нормативних документів ви вимагаєте такі посвідчення?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник формує вимоги тендерної документації самостійно. В чинному законодавстів відсутні вимоги до переліку документів та органів їх видання, які Замовник повинен або має право встановлювати у тендерній документації. Знання зазначених правил гарантує Замовнику наявність досвіду у працівників Учасника мінімізувати витрати електричної енергії під час надання послуг щодо та мінімізувати негативний вплив на навколишнє природне середовище під час виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінація

Номер: 1c80053207e9499c8ada97d2e30499fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.c3
Назва: дискримінація
Вимога:
Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. No 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. ...З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»... Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою) 1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін... добровільності акредитації» 2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ). Неприпустимість штучного обмеження потенціного кола учасників тендера Письмо Мінекономіки No 3433-09/17860-09 вiд 23.03.2021 підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє. Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 No 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність...». ВИМАГАЄМО видалити вимогу щодо акредитації органів сертифікації. Адже у вас в вимогах серед 4х сертифікаті ISO чомусь тільки 3 вимагаються з акредитацією органів, а один можна без.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник формує вимоги тендерної документації самостійно.В чинному законодавстів відсутні вимоги до переліку документів та органів їх видання, які Замовник повинен або має право встановлювати у тендерній документації. Вимоги щодо сертифікатів ISO встановлені виключно з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника, та передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» (ст.22,23 Закону). Ви можете надати всі 4 сертифікати від акредитованого органу сертифікації, умовами тендерної документації це не заборонено. Також, звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачно, що в частині надання сертифікатів ДСТУ EN ISO/ ДСТУ ISO, Учасник має право залучати співвиконавців/субпідрядників, в такому випадку у пропозиції надається згода від таких співвиконавців/субпідрядників про їх залучення із зазначенням номеру закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 554f78d1d2cc4c89b95731c69a9a7abd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №2 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" "Технічні вимоги" наявний тільки - Перелік об’єктів Відділу освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради, а також Типи встановленого обладнання. 1.1. Прилади приймально-контрольні пожежний виробництва: Тірас, Варта, Гамма, Артон 1.2. Сповіщувач пожежний димовий оптичний СПД-3, СПД-3А 1.3. Сповіщувач пожежний тепловий СПТ-2Б з 1.4. Сповіщувач пожежний ручний SPR-1, СПР 1.5. Система керування та індикації мовленнєвого оповіщення Веллез 1.6. Комплекс переговорний для системи оповіщення У нас до вас шановний Замовнику логічне запитання, а де тип приладу приймально-контрольного, кількість автоматичних та ручних сповіщувачів, кількість гучномовців, модулів виклику по кожному з 11 зазначених об'єктів на яких будуть надаватись послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), які є предметом закупівлі. Чи Учасник повинен сам методом "тику в небо", або використовуючи телепатичні здібності працівника, який займається тендерами визначати їх кількість. Виконати відповідні розрахунку та відповідно визначити вартість тендерної пропозиції??? Також є загадкою, яким чином Учасник взагалі може виконати калькуляцію вартості надання послуг, а відповідно і виконати вимогу Замовника, яка зазначена в додатку №3 "Проект договору про закупівлю" розділ 9. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 9.1. Додатками до Договору, які являються його невід’ємними частинами є: - Додаток 1 – Калькуляція - Додаток 2 – Перелік об’єктів Відділу освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради - Додаток 3 – Технічні вимоги Виходячи з вищезазначеного Учасник процедури закупівлі не зможете виконати розрахунок вартості тендерної пропозиції(провести калькуляцію), а відповідно не зможе виконати умови договору, який згідно тендерної документації, обов'язково заповнюється та завантажується Учасником в своїй тендерній пропозиції. Також відсутність в технічній специфікації кількості обладнання порушує норми чинного законодавства України, а саме статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.1 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Шановний Замовнику чинне законодавство України не дає вам право порушувати норми Закону!!! Нам здається що у вас ще не наділили законотворчими функціями. Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення інформації, щодо кількості приладів приймально-контрольних, кількості автоматичних та ручних сповіщувачів, гучномовців системи оповіщення про пожежу, кількості приладів оповіщення ВЕЛЛЕЗ, модулів виклику по кожному з 11-ти зазначених об'єктів на яких будуть надаватись послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів", відповідно до тендерної закупівлі!!! В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо внесення змін, яка базується на нормах чинного законодавства України, ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ, згідно статті 18, Закону України "Про публічні закупівлі". І повірте ми це зробимо 100%. Щоб тоді не було нарікань на нас. Накштал, ой які не добросовісні Учасники скаржаться до АМКУ, тим самим навмисно затягуючи процедуру закупівлі. Ай-я-яй!!! А ми ж такі чесні та справедливі Замовники, зовсім не лобіюємо інтереси певного зацікавленого Учасника, ми ж такі чесні!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, в тому числі про: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація містить Додаток 2 , який включає перелік послуг , типи вcтановленого обладнання, перелік об’єктів та інші вимоги . Отже, технічне завдання викладено в повному обсязі, відповідно до норм чинного законодавства України. Разом з тим, повідомляємо, що задля Вашої зручності, можете оглянути об'єкти, котрі маєте намір обслуговувати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 2f472ddc8c9b4871b8e81f2ef092f4d3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-29-005585-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в додатку №2 наявна вимога до Учасників, яка суперечить чинному законодавству України та здоровому глузду, як такому Ви вимагаєте від Учасників надати: - гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадку необхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо лист надається не від виробника, Замовник просить учасників надати у пропозиції документ від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, з інформаціє про його офіційний статус, за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання згідно даної закупівлі, поставку якого, у випадку необхідності, останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі; По-перше, предметом закупівлі є ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з технічного обслуговуванню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу). По-друге, відповідно до чинних ДБН В.2.5-5:2014 Системи протипожежного захисту п.7.2.22 Резервний запас пожежних сповіщувачів (димових, теплових, ручних тощо) повинен становити не менше 10 % від загальної кількості їх в СПС. Зазначений запас повинен зберігатися на об’єкті, а в обґрунтованих випадках може зберігатися в організації, яка здійснює технічне обслуговування СПС. По-третє, виникає питання, чому ви вимагаєте від Учасників процедури закупівлі, виходячи з зазначеної вами вимоги до Учасників, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки за рахунок Учасника, чому Учасник повинен додатково витрачати кошти на придбання обладнання, яке повинно бути і так у вас на об'єкті??? Чому ви зухвало та грубо порушуєте чинне законодавство України, де ваш резервний запас обладнання, яке повинно бути в наявності, тобто придбане вами, згідно вимог чинного законодавства України. По-четверте, відповідно до чинного ДБН В.2.5-5:2014 ДОДАТОК Ж (обов’язковий) ПІДТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ СИСТЕМ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ (технічне обслуговування), розділу Ж6, п.Ж.6.3 Усі СПЗ мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах. Виникає інше логічне питання, чи є справною наразі ваша система СПЗ, яку ви повинні передати, згідно чинного ДБН В.2.5-5:2014 ДОДАТОК, п.Ж.2.4 Роботи з підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) СПЗ проводяться організаціями, які мають відповідну ліцензію згідно з НАПБ Б.07.016. Наполягаємо на видаленні абсолютно абсурдної, нічим не обгрунтованої вимоги до Учасників, яка повністю йде в розріз з чинним законодавством України, щодо надання гарантійного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, у випадку необхідності, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. Даною вимогою ви навмисно порушуєте основні принципи, щодо недискримінації Учасників процедури закупівлі, які зазначені в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення вимоги, яка базується на нормах чинного законодавства України, ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою, до АМКУ, відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі". І повірте ми це зробимо 100%. Щоб тоді не було нарікань на Учасників. Накштал, ой які не добросовісні Учасники скаржаться, тим самим навмисно затягуючи процедуру закупівлі. Ай-я-яй!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовника у здійсненні закупівлі, та мінімізації ризику зриву торгів, через неможливість виконання своїх зобов’язаннь Учасником для належного надання послуг у встановлені строки згідно даної закупівлі. Замовник прагне отримати якісні послуги від добросовісного Учасника. Отже, така вимога не є дискримінаційною, її може виконати будь-який компетентний суб’єкт господарювання у сфері протипожежних послуг.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2023 00:03