-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне, код 09110000-3 «Тверде паливо» за ДК 021:2015
Завершена
150 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
29.12.2022 12:39 - 06.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
218c1d209b004e1a815b32241f7c0608
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-29-005135-a.b5
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі уповноваженої особи № 1 від 12.01.2023 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 16.01.2023 20:53
- Скарга АМКУ.pdf.asice (6).zip 16.01.2023 20:53
- Витяг-582834-БРАГІНА-2023-01-16.pdf 16.01.2023 20:53
- Витяг-582834-БРАГІНА-2023-01-16.pdf.p7s 16.01.2023 20:54
- рішення від 18.01.2023 № 577.pdf 18.01.2023 14:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 864.pdf 26.01.2023 11:32
- рішення від 25.01.2023 № 864.pdf 27.01.2023 17:13
- 108166314_2023-01-19_11-22-33_1674120153.6026_1568411031.pdf 19.01.2023 11:30
- 108206829_2023-01-19_11-25-09_1674120309.3771_1457078960.pdf 19.01.2023 11:30
- 108206864_2023-01-19_11-24-43_1674120283.6688_12689500.pdf 19.01.2023 11:30
- 108166313_2023-01-19_11-21-09_1674120069.94_1018605475.pdf 19.01.2023 11:30
- Тендерна документація ВУГІЛЛЯ 2023.docx 19.01.2023 11:35
- Протокол уповноваженої особи 1) (1).pdf 19.01.2023 11:42
- Пояснювальна.pdf 19.01.2023 12:56
- Untitled (2).pdf 30.01.2023 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2023 21:13
Дата розгляду скарги:
25.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.01.2023 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2023 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2023 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника скасовано відповідно до рішення АМК.
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
d18824f3a7514ddb8145cef87b72580c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-29-005135-a.c4
Назва:
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Відхилення нашої пропозиції є незаконним. Ви посилаєтесь на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівіл". Пункт 6 даної статті має наступний зміст: "6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку". Тобто мова йде про наявність вироку як остаточного судового рішення. Щодо ТОВ "Промтопресурс" містяться у судовому реєстрі лише ухвали про вчинення окремих процесуальних дій, а саме огляд місця події. І те, не по відношенню до нашого підприємства, а по відношенню до Замовника. Вироку щодо службової особи, яка підписала тендерну пропозицію немає, судимості у директора так само немає. Тож ви неправомірно відхилили нашу пропозицію. Ще раз уважно перечитайте закон та хоча б відкрийте ті ухвали, на які ви посилаєтесь. Тоді ви переконаєтесь у неправомірності вашого рішення. У зв'язку з цим, вимагаємо скасувати рішення про відхилення, інакше будемо звертатися за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг-508281-БРАГІНА-2022-12-13.pdf 12.01.2023 19:25
Дата подачі:
12.01.2023 19:25
Вирішення:
Беручи до уваги матеріали рішення у Справі №607/18938/22 від 27.12.2022 а саме: «Досудовим розслідуванням встановлено, що працівники відділу освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради напередодні оголошення тендерної пропозиції, а саме 25.05.2020 отримали від ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 документи, які були завчасно підготовлені працівниками ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», а саме вимоги до учасників тендеру, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікації, марку кам`яного вугілля, дозвільні документи та сертифікати якості на вказаний предмет, які в подальшому були висвітлені в оголошенні тендерної пропозиції та фактично під лаштовані лише на ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС».
Внаслідок вищевказаних узгоджених дій засіданням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради було прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій інших юридичних осіб, а саме ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС», ТОВ "Еско-Захід", ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", ПП "ЛІДЕР АКТИВ", як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації та за результатами вказаних торгів 27.07.2020 року переможцем було визначено ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» код ЄДРПОУ 41513188 із ціновою пропозицією 818 610,00 гривень.
Окрім цього, досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до проведеної закупівлі за процедурою електронних торгів між відділом з питань освіти та сім`ї Збаразької РДА та ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» 07.08.2020 укладено договір на постачання твердого палива №167 предметом якого стало вугілля кам`яне марки ДГ 13-100 та ДГР 0-200 з доставкою до навчальних закладів Збаразького району у кількості 376 тонн на загальну суму 449 999 гривень.
Водночас, отримано інформацію про те, що біля 50% від маси вугілля поставленого до закладів освіти Збаразького району та Чемеровецького району складає кам`яна сіль та щебінь, що взагалі не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Таким чином, посадові особи відділу з питань освіти та сім`ї Збаразької РДА та ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» перебуваючи у злочинній змові, групою осіб здійснили привласнення бюджетних коштів при постачанні вугілля до закладів освіти та мають намір подальшого привласнення бюджетних коштів при постачанні вугілля кам`яного згідно договору №167 шляхом змішування недоброякісного вугілля кам`яного із матеріалами, які не мають властивостей горіння та відповідно здійснили внесення недостовірних відомостей до актів приймання виконаних робіт та накладних на постачання вугілля про його якість.
26.05.2022 отримано висновки експертів Київського науково-дослідного інституту судових експертиз №6886/21-34/35357:35361/21-34/35362:35367/21-53 від 02.05.2022 та №6886/21-34/34294:34303/21-34/34304:34314/21-53 від 02.05.2022 за результатами проведення комплексних судових експертиз матеріалів, речовин та виробів та комісійної судової товарознавчої експертизи, в ході яких було встановлено, що відібрані взірці вугілля із закладів освіти, в які поставку здійснювало ТзОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», являються некондиційним вугіллям, що не відповідає нормативним вимогам або не придатне для застосування за призначенням внаслідок забруднення. Водночас в ході проведення вищевказаних експертиз судовими експертами не вдалося визначити ринкову вартість зразків вугілля наданих, органом досудового розслідування, на дослідження, оскільки у відкритих джерелах інформація щодо вартості даних зразків відсутня, …» . Відповідно до статті 5 Закону про Публічні закупівлі одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність.
Тобто наявний фак того, що «ТзОВ ПРОМТОПРЕСУР» був у злочинній змові, а отже вчинив діяння що суперечать закону.
Як зазначалося у вище згаданій скарзі рішення в даній справі не є остаточним, тобто вина «ТзОВ ПРОМТОПРЕСУРС» ще не доведена, але й вироку відносно непричетності «ТзОВ ПРОМТОПРЕСУРС» теж нема.
До того ж «Витяг з інформаційно –аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявні судимості», виданий громадянці Брагіній (Панченко) Софії (Олені) Олександрівні не має ніякої юридичної сили оскільки виданий 13.12.2022 р.,а Тендерну документацію відповідно закупівлі UA-2022-12-29-005135-a оприлюднено в електронній системі закупівель 28.12.2022р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННА ВИМОГА 2
Номер:
6e51f9c5282d4eec8e6872748aa89891
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-29-005135-a.a3
Назва:
НЕЗАКОННА ВИМОГА 2
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, З метою оперативного підвезення товару для недопущення зриву опалювального сезону обов’язковим є наявність в учасника складських приміщень на території Рівненської області (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на складські приміщення або копія договору про надання послуг складування чи договору оренди, ін..) У випадку, якщо Учасник не є власником, а користується чи орендує складські приміщення в іншого суб’єкта господарювання, потрібно надати копії документів, що засвідчують право власності такого суб’єкта господарювання на складські приміщення. Така вимога є незаконною. Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178, п. 29, такий кваліфікаційний критерій як наявність матеріально-технічної бази, зокрема складу, не застосовується при закупівлі твердого палива. Вугілля кам'яне є різновидом твердого палива. Тож вимагаємо виключити таку вимогу. Тим більше, що АМКУ вже неодноразово визнавала подібні вимоги дискримінацією. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2022 02:49
Вирішення:
Доброго дня. Погоджуємося з вашими вимогами. Зміни будуть внесені до тендерної документації згідно зазначених вимог .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Номер:
001c8b1a72c547919025dc3d090cdf5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-29-005135-a.a2
Назва:
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації: "Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці товару зважування на території Рівненської області на авто вагах з дійсною сертифікацією (повіркою) (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин, ін). " Така вимога є незаконною та підлягає виключенню. Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178, п. 29, такий кваліфікаційний критерій як наявність матеріально-технічної бази, зокрема вагів, не застосовується при закупівлі твердого палива. Вугілля кам'яне є різновидом твердого палива. Тож вимагаємо виключити таку вимогу. В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2022 02:41
Вирішення:
Доброго дня. Погоджуємося з вашими вимогами. Зміни будуть внесені до тендерної документації згідно зазначених вимог .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
5d73cbc6dcab451f9f75d71e521a43a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-29-005135-a.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить явно дискримінаційні вимоги, а саме щодо показника зольності на сухий стан палива. Так, вимагаючи навність у запропонованого вугілля зольності у межах 35 - 35,5% ви істотним шляхом звужуєте коло потенційних учасників. Ви не вказуєте, що показник повинен бути не більше 35-35,5%, а чітко вказуєте лише цей діапазон. А отже він читається таким чином, що ви дану вимогу прописали під конкретний показник вугілля конкретного учасника. Це порушує наше право на участь у закупівлі, оскільки ми можемо запропонувати вугілля із кращим показником ніж 35-35,5%. Тож вимагаємо внести відповідні зміни до закупівлі та передбачити наступне "показник зольності не більше 35,5%"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2022 02:37
Вирішення:
Доброго дня. Погоджуємося з вашими вимогами. Зміни будуть внесені до тендерної документації згідно зазначених вимог .
Статус вимоги:
Задоволено