-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації – ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту
Торги відмінено
928 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 644.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 644.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2022 21:25 - 02.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії Замовника
Номер:
710a9b2fb5e74b32bbc3e7456eb474c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-016839-a.a3
Назва:
Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
ПП «ПОЖЦЕНТР» вважає рішення Замовника необґрунтованими та такими, що порушують законні права та інтереси ПП «ПОЖЦЕНТР», зокрема право бути визначеним переможцем даної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам .pdf 11.01.2023 11:56
- 3.1. Регламент АРТТЕРИТОРІЯ .pdf 11.01.2023 11:56
- 2. Інформація про відповідність .pdf 11.01.2023 11:56
- 3.2. Регламент бібліотеки .pdf 11.01.2023 11:56
- 4. Гарантійний лист відповідність вимогам .pdf 11.01.2023 11:56
- 6. Лист-підтвердження_1 .pdf 11.01.2023 11:56
- 5. Лист-підтвердження .pdf 11.01.2023 11:56
- 7. Видаткова накладна .pdf 11.01.2023 11:56
- Скарга .docx 11.01.2023 11:56
- Скарга .docx.asice 11.01.2023 11:56
- Скарга .pdf 11.01.2023 11:56
- Скарга _Validation_Report.pdf 11.01.2023 11:56
- Рішення від 12.01.2023 № 392.pdf 12.01.2023 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2023 № 677.pdf 19.01.2023 17:01
- Рішення від 19.01.2023 № 677.pdf 23.01.2023 15:58
- Відповідь на скаргу ПП ПОЖЦЕНТР.docx 16.01.2023 21:29
- Відповідь на скаргу ПП ПОЖЦЕНТР.pdf 16.01.2023 21:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2023 13:41
Дата розгляду скарги:
19.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.01.2023 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.01.2023 15:59
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2023 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконане рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель № 677 -р/пк-пз, згідно з яким Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЖЦЕНТР" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації – ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-28-016839-a.
Вимога
Є відповідь
Повторно - яким саме пунктом ТД від учасників вимагалось надання сертифікатів ISO.
Номер:
5d305c34402549a18df4d5b70423ccba
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-016839-a.b2
Назва:
Повторно - яким саме пунктом ТД від учасників вимагалось надання сертифікатів ISO.
Вимога:
По-перше. Чому ви стверджуєте, що це саме ПП «ПОЖЦЕНТР» задавав питання щодо порушень в проведенні Замовником попередньої агрегованої закупівлі аналогічного предмету закупівлі? Питання надійшло від «учасника попередньої закупівлі». І замовнику не відомо від якого саме – ПП «ПОЖЦЕНТР» чи ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ". Хіба що замовник знаходиться у контакті з ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ", і тому напевне знає, що питання від даного учасника не надходило.
По-друге, ви пишете: «відповідно пункту 1 розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання розʼяснень до тендерної документації – фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за розʼясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасником не була уточнена необхідність виконання вказаної умови тендерної документації та не було порушено питання яким саме чином наведена умова тендерної документації порушує права чи дискримінує Учасника.» Нащо нам звертатись за роз’ясненнями, коли в ТД зазначено- «Виконавець повинен мати». А це, як ми вже зазначали, не дорівнює «Учасник повинен надати в складі ТД». У вас, наприклад, в п.1.1 Додатку 4 зазначено, що виконавець повинен відповідати вимогам СТУ CEN/TS 54-14:2021, і що? Щось жоден з учасників цей сертифікат не надав, і це не стало причиною дискваліфікації. А це все тому, що ви і не вимагали від учасників надання сертифікату СТУ CEN/TS 54-14:2021. Щодо надання ліцензії, то в ТД відсутня вимога щодо її надання, і в складі тендерної пропозиції ПП «ПОЖЦЕНТР» вона була надана лише на власний розсуд, тому підпадає під пункт 8 частини 1 ТД «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які непередбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.» Щодо того, що «отримання сертифікату системи управління якістю не є нездійсненною вимогою», то навіть не сумнівайтесь, якби хоч один пункт ТД був би дискримінаційним, ми б його оскаржили в АМКУ ще на етапі уточнень. Отже, підсумовуючи вищевикладене. Написавши розлогу відповідь, Замовник так і не надав відповідь на поставлене питання- яким саме пунктом ТД від учасників вимагалось надання сертифікатів ISO. На майбутнє рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з аналогічного питання №22159-р/пк-пз від 30.11.2020 і наступного разу максимально чітко прописувати вимоги ТД, щоб було зрозуміло – що повинен надати Учасник, а що повинен мати Виконавець.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.01.2023 15:36
Вирішення:
Згідно з п.1.5. додатка 4 до тендерної документації Технічні вимоги до виконання послуг, виконавець повинен мати відповідні ліцензії та сертифікати на здійснення виду послуг отриману відповідно до вимог чинного законодавства та строком не меншим ніж строк надання послуг:
- на відповідність ДСТУ ISO 9001:2005 «Системи управління якістю. Вимоги ISO 9001:2005, IDT» (або іншого року, чинний на дату подання) у сфері за суттю послуг технічної специфікації Замовника. Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/IEC 17021-1:2017 (сертифікат має бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації).
- на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2013; Corl:2014, IDT).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
тендерна документація не містила вимогу щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO
Номер:
c94a2535678f43b0b6a477e56d4dcdcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-016839-a.b1
Назва:
тендерна документація не містила вимогу щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO
Вимога:
В Рішенні №2 від 06.01.2023 замовник зазначає: Під час перевірки тендерної пропозиції встановлено, що Учасником не надані сертифікати на відповідність ДСТУ ISO 9001:2005 та на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015. Зазначте, який пункт ТД нами порушено, адже вимога ТД, викладена в редакції "1.5 Виконавець повинен мати...." не дорівнює "Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати". Замовник не вимагав надання сертифікатів ISO в складі тендерної пропозиції, тому Учасник їх і не надав. Ті докумени, надання яких вимагалось Додатком 4 (регламент, лист-пітвердження щодо GSM-каналу тощо ) надані в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2023 11:04
Вирішення:
Розглянувши вимогу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЖЦЕНТР» від 06.01.23, 11:04 щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів ISO повідомляємо, що відповідно пункту 1 розділу ІІ. Порядок унесення змін та надання розʼяснень до тендерної документації – фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за розʼясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
В цей період Учасником ПП «ПОЖЦЕНТР» були підняті питання виключно щодо порушень в проведенні Замовником попередньої агрегованої закупівлі аналогічного предмету закупівлі; питань стосовно саме сертифікатів ISO не надходило. Учасником не була уточнена необхідність виконання вказаної умови тендерної документації та не було порушено питання яким саме чином наведена умова тендерної документації порушує права чи дискримінує Учасника.
На виконання додатку 4 до тендерної документації Технічні вимоги до виконання послуг, а саме п.1.5. в якому вказано, що виконавець повинен мати відповідні ліцензії та сертифікати ДСТУ ISO 9001:2005 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, Учасник в тендерній пропозиції надає ліцензії, але сертифікати не надає, хоча вимога до того та іншого документу аналогічна.
Замовник вважає, що отримання сертифікату системи управління якістю не є нездійсненною вимогою, яка створює перепону для участі у цій закупівлі у той же час наведені умови тендерної документації не порушують права та законні інтереси Учасників закупівлі. Вимоги тендерної документації передбачають насамперед захист інтересів Замовника від недобросовісних учасників, які не будуть спроможними сумлінно виконувати договірні зобов’язання, чого Замовник ні в якому разі не може допустити, у зв’язку з великою конкуренцією.
Статус вимоги:
Відхилено