-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце надання послуг: відповідно до додатка 2 до тендерної документації. Обсяг закупівлі: 1 послуга. Більш детально у додатках 2 та 3 до тендерної документації. Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2023 (включно). Більш детально у додатках 2 та 3 до тендерної документації.
Завершена
1 776 086.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 880.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 880.43 UAH
Період оскарження:
28.12.2022 16:43 - 15.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
df8f11575f0e4cfaada2a9327c3e309b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-014435-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Word.docx 02.01.2023 12:34
- Додаток 1. Витяг з Постанови № 97.pdf 02.01.2023 17:50
- Додаток 2. Сертифікат відповідності (ISO 9001).PDF 02.01.2023 17:50
- Скарга ДВ.pdf.asice 02.01.2023 17:50
- Скарга ДВ.pdf 02.01.2023 17:50
- Додаток 3_ дозвіл на зброю.pdf 02.01.2023 17:50
- Скарга (дискриміанційні вимоги).docx 02.01.2023 17:56
- Скарга (дискриміанційні вимоги).docx.p7s 02.01.2023 17:56
- Рішення від 04.01.2023 №86.pdf 04.01.2023 13:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 №349.pdf 11.01.2023 16:21
- Рішення від 11.01.2023 №349.pdf 12.01.2023 12:14
- Заперечення.docx 06.01.2023 15:19
- Заперечення.pdf 06.01.2023 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2023 16:47
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2023 13:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2023 12:14
Дата виконання рішення Замовником:
12.01.2023 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.01.2023 № 349-р/пк-пз Замовником внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі Охоронні послуги (Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), що затверджені протоколом уповноваженої особи Національного бюро від 12.01.2023 № 18.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
41fc0e368ecb4f46ac11dceb1695f9d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-014435-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, документація містить вимогу: працівники Виконавця, що здійснюють охорону, повинні мати зовнішні ознаки належності до Виконавця (шеврони, нашивки, бейджі), бути забезпечені спеціальними засобами активної оборони та примусового впливу на правопорушників відповідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», мати право на носіння та застосування вогнепальної зброї, відповідно до законодавства України.
Постанова КМУ від 11.02.2013 № 97 не включає вогнепальну зброю як таку, що дозволена для придбання, зберігання та використання суб’єктами охоронної діяльності. Більш того, приватні суб'єкти охоронної діяльності не мають права на придбання, зберігання та використання вогнепальної зброї, і згідно інших нормативно-правових актів. Дана вимога дискримінує потенційних учасників та обмежує їх коло виключно до окремих підрозділів правоохоронних органів та збройних формувань, утворених, відповідно до законодавства. Суб'єкти охоронної діяльності приватної форми власності не зможуть взяти участі у Вашій закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевикладеного, вимагаємо прибрати зазначену вимогу документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2022 16:28
Вирішення:
Добрий день.
Розглянувши Ваше звернення з вимогою про усунення порушення повідомляємо таке.
Тендерна документація за предметом закупівлі Охоронні послуги (Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України) (код 79710000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена та затверджена Національним бюро відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» замовник є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, на який покладається попередження, виявлення, припинення, розслідування та розкриття корупційних та інших кримінальних правопорушень, віднесених до його підслідності, а також запобігання вчиненню нових. Завданням Національного бюро є протидія корупційним та іншим кримінальним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці, а також вжиття інших передбачених законом заходів щодо протидії корупції. Вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, що наведені у додатку 2 до тендерної документації, визначені Національним бюро зважаючи на статус та специфіку діяльності замовника, та із дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону. Відповідно до встановлених обов’язків Національне бюро здійснює досудове розслідування кримінальних правопорушень, віднесених законом до його підслідності, а також проводить досудове розслідування інших кримінальних правопорушень у випадках, визначених законом. Також відповідно до пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» Національне бюро має право витребовувати за рішенням керівника структурного підрозділу Національного бюро та одержувати в установленому законом порядку у вказаному в запиті вигляді та формі від інших правоохоронних та державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для виконання обов’язків Національного бюро, у тому числі відомості про майно, доходи, видатки, фінансові зобов’язання осіб, які ними декларуються у встановленому законом порядку, відомості про використання коштів Державного бюджету України, розпорядження державним або комунальним майном.
Національне бюро в порядку, визначеному законодавством, має безпосередній, у тому числі автоматизований, доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування, користується мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами. Обробка такої інформації здійснюється Національним бюро із дотриманням законодавства про захист персональних даних та забезпеченням таємниці, що охороняється законом.
Стаття 222 Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України) вказує на недопустимість розголошення відомостей досудового розслідування, а у випадку незаконного розголошення таких відомостей – можливість настання кримінальної відповідальності.
Таємниця досудового розслідування є передумовою захисту учасників процесу, гарантій захисту прав і свобод людини. Ризик розголошення даних слідства може негативно вплинути на процес розкриття злочину та притягнення до відповідальності винних осіб.
З метою забезпечення належних умов праці працівників Харківського територіального управління та працівників інших структурних підрозділів, робочі місця яких знаходяться в управлінні, збереження інформації, що охороняється законом, належної охорони будівлі Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України за адресою: просп. Героїв Харкова, 140, Літ «А-2», м. Харків, недопущення проникнення на територію сторонніх осіб, запобігання та, за необхідності, відбиття нападу на будівлю, існує потреба в її охороні з використанням вогнепальної зброї.
Відповідно до частини другої статті 100 КПК України сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов’язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні.
На підставі вищезазначеного, вимога тендерної документації щодо наявності працівників, які мають право на носіння та застосування вогнепальної зброї – не є дискримінаційною та становить необхідну технічну характеристику предмета закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено