Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В" для потреб КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
300 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:28.12.2022 16:37 - 06.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:9b395bb9b12e4334bd77fa2caef7c600
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "А-ЕНЕРГО", UA-EDR 40277858
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c7
Назва:вимога
Вимога:
Шановний замовник, згідно п. 2.1 додатку 2 Тендерної документації, вимагалось:"Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору."
Учасник не зазначив жодних технологій, які вимагались Замовником,
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "А-енерго" пропозиція якого не відповідає умовам документації.
Вирішення:Відповідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником відповідно до статті 16 Закону була встановлена кваліфікаційна вимога наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно Додатку 2 до тендерній документації для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: 2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору.
Учасником ТОВ "А-Енерго" (код ЄДРПОУ 40277858) у складі тендерної пропозиції було надано довідку від 06.01.23 р. вих. № 04/2023 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, даною довідкою учасник ТОВ «А-Енерго» повідомляє про наявне обладнання для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) які необхідні для виконання умов договору.
Також учасником ТОВ "А-Енерго" у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності на обладнання Установка для термічного знищення відходів УТ 300Д (утилізатор термічний), яке зазначено у довідці від 06.01.23 р. вих. № 04/2023.
Учасник ТОВ «А-Енерго» надав інформацію згідно довідки від 06.01.23 р. вих. № 04/2023, щодо наявного обладнання задля досягнення кінцевої мети закупівлі «UA-2022-12-28-014271-a» – утилізація відходів. Технології – це сукупність методів виготовлення, обробки, переробки.
Відповідно до вимог тендерної документації замовника, учасник ТОВ "А-Енерго" (код ЄДРПОУ 40277858) підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Виходячи з вищевказаного тендерна пропозиція учасника ТОВ "А-Енерго" (код ЄДРПОУ 40277858) відповідає кваліфікаційним критеріям до закупівлі та вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:Відхилено
b0b64deab1d84129918bb061f4b38682
declined
answered
Вимога
Вирішена
Закупівля UA-2022-12-28-014271-a є незаконною: містить ряд порушень та заснована наказі, що втратив свою юридичну силу в старій редакції
Номер:c23e90ba972e483a9f3d57e0216fe211
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c6
Назва:Закупівля UA-2022-12-28-014271-a є незаконною: містить ряд порушень та заснована наказі, що втратив свою юридичну силу в старій редакції
Вимога:
Замовник в пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації вказав: Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР.
До відома Замовника!
Нині чинний наказ Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602). Редакція наказу Міністерства охорони здоров'я України від 08 червня 2015 року №325 вже не актуальна, оскільки має ряд суттєвих доповнень та змін!
Рекомендуємо Замовнику перед оголошенням подібних закупівель спочатку ознайомитись із ЧИННИМ законодавством, що регулює процес збору, тимчасового зберігання, транспортування та знешкодження небезпечних медичних відходів.
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
b0b64deab1d84129918bb061f4b38682
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Грубе порушення законодавства України - незаконна вимога Замовника
Номер:aed04806cfd947c0afc520cdf552683e
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.b5
Назва:Грубе порушення законодавства України - незаконна вимога Замовника
Вимога:
Замовник вказав: Залучення третіх осіб до виконання послуг з перевезення та знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В забороняється.
Згідно з вимогами підпункту 24 частини першої статті 7 Закону Про ліцензування видів господарської діяльності ліцензування у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (про що вказує офіційно Державна служба України з безпеки на транспорті: https://www2.dsbt.gov.ua/uk/storinka/yak-otrymaty-licenziyu).
Жодним нормативно-правовим актом не заборонено здійснювати перевезення небезпечних відходів згідно договору про організацію та здійснення перевезень (у разі залучення субпідрядника, який має відповідну ліцензію від Укртрансбезпеки)
Отже, суб"єкт господарської діяльності, маючи відповідну ліцензію від Укртрансбезпеки має повне право перевозити небезпечні відходи (в тому числі і медичні), а Замовник порушує право такого суб"єкта (також має право на договір з перевезення небезпечних відходів з іншими суб"єктами господарської діяльності), вказуючи про заборону перевезення в незалежності від того, є він третою особою до виконання послуг з перевезення чи ні!
Вимагаємо негайної відміни даної вимоги або її зміни на: Залучення третіх осіб до виконання послуг зі знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В забороняється.
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
b0b64deab1d84129918bb061f4b38682
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога щодо пакування відходів
Номер:27ce6e179c9c4ba3aef980513ddbd434
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c4
Назва:Вимога щодо пакування відходів
Вимога:
Згідно Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами наказу Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602) - «Ці Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров'я та ФОП, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об'єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров'я, з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів.».
Згідно п 4 розділу І – «Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб'єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року N 446 (далі - Ліцензія).»
Отже виходячі із логіки нормативного документа суб’єкти які провадять діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами не забов’язані та не повинні вирішувати питання пакування відходів медичного закладу, а отже, дана вимога не відповідає жодному нормативно-правовому документу, що чинний на сьогоднішній день в Україні,
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до МОЗ України та Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України як до керуючих державних органів, накази яких, постанови, рішення не виконуються Замовником!
Рекомендуємо Замовнику перед оголошенням подібних закупівель спочатку ознайомитись із чинним законодавством, що регулює процес збору, тимчасового зберігання, транспортування та знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога Замовника: Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника.
Номер:247996d6ecc64cd289beb2e5934675d9
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c3
Назва:Дискримінаційна вимога Замовника: Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника.
Вимога:
Замовник вимагає від учасників: Знешкодження медичних відходів шляхом високотемпературного спалювання в день їх вивезення з установи Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною: якщо Виконавцеві потрібно, наприклад, 24 години чи більше для того щоб здійснити транспортування небезпечних медичних відходів в іншу область України, де знаходиться матеріально-технічна база знешкодження відходів - Виконавець не може навіть теоретично виконати дану вимогу, не кажучи вже про сам факт перевезення та знешкодження.
Замовник навіть подумки не розуміє логістику, деталі перевезення небезпечних медичних відходів.
Вимагаємо негайної відміни даної вимоги - вона є дискримінаційною та, очевидно, прописана під конкретного учасника, який може за день шляхом високотемпературного спалювання знешкодити медичні відходи!
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для відновлення права учасника на об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель.
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:Задоволено
b0b64deab1d84129918bb061f4b38682
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога Замовника для учасників закупівлі щодо надання майбутнім Виконавцем спеціальної пакувальної тара (контейнери для збирання місткістю 120 л, спеціальні поліетиленові пакети, які надаються Виконавцем послуги для пакування, транспортування та подальшого знешкодження відходів об’ємом 50 л).
Номер:8417897aedf54616a81df11a03176595
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c2
Назва:Незаконна вимога Замовника для учасників закупівлі щодо надання майбутнім Виконавцем спеціальної пакувальної тара (контейнери для збирання місткістю 120 л, спеціальні поліетиленові пакети, які надаються Виконавцем послуги для пакування, транспортування та подальшого знешкодження відходів об’ємом 50 л).
Вимога:
Замовник в Додатку 3 до тендерної документації вимагає від учасників: спеціальна пакувальна тара (контейнери для збирання місткістю 120 л, спеціальні поліетиленові пакети, які надаються Виконавцем послуги для пакування, транспортування та подальшого знешкодження відходів об’ємом 50 л).
Дана вимога є незаконною, оскільки згідно Додатку 1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами наказу Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602) не вказано жодної місткості та об"єму як вимоги до паковання.
А, отже, дана вимога не відповідає жодному нормативно-правовому документу, що чинний на сьогоднішній день в Україні, що вказує на об"єм паковання в 50 л чи 120 л.
Вимагаємо негайної зміни вимоги до такої, яка б відповідала державним санітарно-протиепідемічним правилам та нормам, що є чинними!
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до МОЗ України та Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України як до керуючих державних органів, накази яких, постанови, рішення не виконуються Замовником!
Рекомендуємо Замовнику перед оголошенням подібних закупівель спочатку ознайомитись із чинним законодавством, що регулює процес збору, тимчасового зберігання, транспортування та знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В.
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
b0b64deab1d84129918bb061f4b38682
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Абсурдна вимога Замовника щодо Видаткової накладної та/або товаро-транспортної накладної та/або акту прийому-передачі наданих послуг
Номер:35f55f2fc55f48348c483523dc09d969
Пов'язаний елемент:Лот Послуги з перевезення та знешкодження медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-28-014271-a.c1
Назва:Абсурдна вимога Замовника щодо Видаткової накладної та/або товаро-транспортної накладної та/або акту прийому-передачі наданих послуг
Вимога:
Замовник вимагає від учасників закупівлі: Видаткову накладну та/або товаро-транспортну накладну та/або акт прийому-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору.
1. Дана вимога є абсурдною - учасники не можуть надати один чи два, чи всі три документи шляхом завантаження разом з іншими документами, що вимагаються, оскільки дана закупівля є виключно намір як результат подачі документів, аукціону та кваліфікації учасників укласти договір щодо можливого транспортування та термічного знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, а не факт надання певних послуг чи прийом-передачею відповідних відходів!
2. Не може бути жодних інших видаткових накладних та/або товаро-транспортних накладних та/або актів прийому-передачі наданих послуг окрім того, що чітко визначений Додатоком 6 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами наказу Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602).
Рекомендуємо Замовнику перед оголошенням подібних закупівель спочатку ознайомитись із чинним законодавством, що регулює процес збору, тимчасового зберігання, транспортування та знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В.
Вимагаємо негайної зміни вимоги до такої, яка б відповідала державним санітарно-протиепідемічним правилам та нормам, що є чинними!
В іншому випадку будемо вимушені звернутися до МОЗ України та Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України як до керуючих державних органів, накази яких, постанови, рішення не виконуються Замовником!
Вирішення:Згідно Вашої вимоги замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації враховуючи Додаток 6 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами наказу Міністерства охорони здоров'я України 08 червня 2015 року №325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року №1602)