-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування пожежної, охоронної сигналізації, зовнішнього відео спостереження, та обслуговування системи блискавкозахисту)
Завершена
143 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 719.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 719.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2022 15:57 - 06.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Наявність дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, а також вимоги, якою Замовник грубо порушує чинне законодавство України та Закон України "Про Охорону праці"
Номер:
7f16d2e93ef44b5ebcedf3c0424579e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-013069-a.c3
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, а також вимоги, якою Замовник грубо порушує чинне законодавство України та Закон України "Про Охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №2 тендерної документації наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України і якою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, тим самим порушуючи основні принципи, які зазначені в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо недискримінації Учасників, а саме:
На кожного працівника, зазначеного в довідці, надати посвідчення та витяги з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: · охорони праці, а саме із зазначенням про надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працiвникiв певних категорій»;
По-перше, перелік зазначеного навчання входить в один курс навчання - який згідно чинного законодавства України має назву - "загальний курс з Охорони праці" це підтверджується чинним законодавством України, а також додатком 4 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05)!!!
По-друге, відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-третє, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є "обов'язковими" для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії "посадових осіб" і не є інженерно-технічним персоналом, який організовує безпечне виконання робіт, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом, тобто виконавцями робіт.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися вами, як Замовником та розпорядником державних коштів в вимогах тендерної документації.
Проходження навчання з "загального курсу з Охорони праці" згідно чинного законодавства України проходять тільки керівник робіт(інженер), як відповідальна особа за безпечне виконання робіт підвищеної небезпеки на об'єкті(ах), підготовки робочого місця та проведення інструктажів з питань Охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки, враховуючи особливості тих робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об'єкті(ах) та директор (керівник) підприємства, якщо він є відповідальною особою за дотримання вимог "з Охорони праці на підприємстві"!!!
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження «Загального курсу з охорони праці» для електромонтерів ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України.
Вимога, щодо проходження навчання працівниками, якими згідно до п.14-15 Постанови №852 від 23.11.2016 року є електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП, з перевірки знань з питань: загальний курс охорони праці, а саме із зазначенням про надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, Закону України «При загальнообов'язкове державне соціальне страхування вiд нещасного випадку на виробництві та про фесiйного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Наказу «Про затвердження Порядку проведения медичних оглядів працiвникiв певних категорій» визнана, яка дискримінаційна низкою рішень постійно діючої колегії АМКУ (долучаємо як докази)
- рішення колегії АМКУ від 29.09.2022 № 6061-р/пк-пз (питання №1);
- рішення колегії АМКУ від 25.10.2022 № 6448-р/пк-пз (питання №8);
- рішення колегії АМКУ від 22.11.2022 № 6894-р/пк-пз (питання №5).
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України, а саме відмінити незаконну вимогу, щодо надання Учасниками сканованих копій посвідчень та витягів з протоколу (або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: «загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики, а залишити лише вимогу, щодо проходження навчання «загального курсу з охорони праці» для керівника робіт(інженера) та керівника(директора) підприємства, як того вимагає чинне законодавство України, а саме «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року!!!
В випадку ігнорування вимоги, яка базується на чинному законодавстві України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми змушені будемо звернутися до органів що здійснює контроль над замовником (АМКУ, Держаудитслужби), або до суду.
Сподіваємось на те, що здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України, адже Шановний Замовник ви є державною установою, розпорядником державних бюджетних коштів, а отже "зобов'язані" дотримуватися норм чинного законодавства України!!! Окрім того ви не законотворець і у вас відсутнє законне право встановлювати свої правила (вимоги), які порушують норми Законів України!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 22.11.2022 № 6894 (питання №5).pdf 31.12.2022 14:38
- Рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №8).pdf 31.12.2022 14:38
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 31.12.2022 14:38
- Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (Додаток 4).pdf 31.12.2022 14:38
- Рішення АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання №1).pdf 31.12.2022 14:38
Дата подачі:
31.12.2022 14:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму во-єнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).Вимоги щодо кваліфікації працівників встановлені відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою встановлення наявності відповідної кваліфікації працівників в Учасника та з метою підтвердження проходження ними навчання відповідно до Закону України «Про охорону праці» та інших законодавчих актів, Учасники надають документальне підтвердження проходження навчання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незрозуміла вимога до Учасників процедури закупівлі, яка порушує чинне законодавство України
Номер:
8ac5fa050d864dd5bf9fa2914fc1d2b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-013069-a.c2
Назва:
Незрозуміла вимога до Учасників процедури закупівлі, яка порушує чинне законодавство України
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в додатку №3 тендерної документації ви, як Замовник вимагаєте від Учасників надати - сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
Це виглядаєте дуже дивно з огляду на те, що Всі інші сертифікати ви вимагаєте з приставкою ДСТУ!!! Тобто даний стандарт на основі якого видається сертифікат прийнятий та затверджений в Україні.
Ваша вимога, як Замовника виглядає дивно та не зрозуміло, з точки зору того, що всупереч чинному законодавству України вимагаєте від Учасників надати сертифікат відповідно до міжнародного стандарту ISO, а не сертифікат, який затверджений та діє на території України, згідно з чинними в Україні нормативними документами – державними стандартами ДСТУ. Незрозумілим це є також з тією сторони, що Замовником процедури закупівлі є державна бюджетна установа, і ви «ЗОБОВ’ЯЗАНІ» дотримуватись норм законодавства України.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ЗУ) ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація (ТД) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до ТД. Головне словосполучення "передбачене законодавством України"!!!
Надання Учасниками сертифікату відповідно до міжнародного стандарту ISO, а саме сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який ви вимагаєте не відповідає чинному законодавству України!!!
Наголошуємо на тому, що в Україні прийнятий та діє державний стандарт України - ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT). Наказ №502 від 26.12.2019 року. Дата прийняття держстандарту - 26.12.2019 року. Дата початку дії - 1.01.2021 року. В якості доказу додаємо інформацію з офіційної сторінки затверджених Державних стандартів Будстандарт.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ISO 45001-2019 (Будстандарт).jpg 31.12.2022 12:50
Дата подачі:
31.12.2022 12:51
Вирішення:
Шановний ОЛЕКСАНДРЕ ВОЛОДИМИРОВИЧУ ваша вимога опрацьована та за результатами опрацювання пояснюємо наступне.
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму во-єнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі, її якісних та кількісних характеристик, вимог до якісного управління менеджменту щодо надання послуг даної закупівлі встановлена вимога щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», чи іншого аналогічного сертифікату, виданого органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. ISO 45001 - це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до систем менеджменту охорони праці та промислової безпеки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незрозуміла назва тендерної закупівлі, яка не відповідає тендерній документації, а саме
Номер:
17c07895f4d5444491a2b6d3b28bd656
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-28-013069-a.a1
Назва:
Незрозуміла назва тендерної закупівлі, яка не відповідає тендерній документації, а саме
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі назва тендерної закупівлі - ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування пожежної, охоронної сигналізації, зовнішнього відео спостереження, та обслуговування системи блискавкозахисту).
Відповідно до додатку №3 тендерної документації "Технічне завдання" ПЕРЕЛІК комплектуючих, які обслуговуються відповідно до Регламенту, Таблиця 1 наявні наступні системи - Автоматична Пожежна сигналізація; Система відео нагляду" Охоронна сигналізація. По-перше у вас в тендерній документації всі ці системи мають не вірну назву - Автоматична Пожежна сигналізація - це Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу" такої системи як відеонагляду не існує - є система відеоспостереження" Охорона сигналізація - має назву система охоронної сигналізації!!!
Але це півбіди. В предметі(назві) закупівлі окрім обслуговування вищезазначених 3(трьох) систем існує ще й 4-а система блискавкозахисту. А в таблиці 1 "Технічне завдання" чомусь дана система відсутня і відповідне відсутній перелік обладнання, яке необхідно буде обслуговувати Учаснику (потенційному переможцю) процедури закупівлі!!!
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення відповідної інформації, щодо назви та кількості обладнання системи блискавкозахисту. Ми так розуміємо, що це є технічна помилка особи, яка готувала та завантажувала тендерну документацію!!!
Також це виникає дивним, з огляду того що ви, як Замовник, вимагаєте надати "*Аналогічний договір", який вважається, відповідно до вашої тендерної документації - Договір на послуги з технічного обслуговування пожежної, охоронної сигналізації сигналізації, зовнішнього відеоспостереження, та обслуговування системи блискавкозахисту та/або електромонтажні роботи на суму не менше 50% обсягу фінансування даної закупівлі.
Виникає логічне питання де ви Шановний Замовнику поділи в "Технічному завданні" обладнання системи блискавкозахисту?????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2022 12:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вимога опрацьована та за результатами опрацювання будуть внесені зміни, дякуємо
Статус вимоги:
Задоволено