-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
хліб пшеничний , хліб житній
ДК 021:2015, код 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб пшеничний , хліб житній ) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
438 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 388.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 388.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2022 18:24 - 01.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
6747ea87aa8e47f4a52e5f6dfb87a7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-27-018178-a.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Наш хліб Вінниця» (далі – Товариство) приймає участь у закупівлі, оголошення по якій розміщено в системі Prozorro за унікальним номером UA-2022-12-27-018178-a.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, протоколом уповноваженої особи від 27.01.2023 № 5 переможцем по вищезазначеній закупівлі обрано ФОП Бальжик Д.П.
При цьому слід зазначити, що тендерна пропозиція ФОП Бальжик Д.П. не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, тендерна документація зазначеної закупівлі затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.12.2022.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації слідує, що учасникам необхідно надати протоколи випробувань щодо визначення вмісту у предметі закупівлі радіонуклідів, пестицидів, мікробіологічних показників та ГМО, проведених суб’єктом господарювання, який має право вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання здійснювати такі випробування/аналізи).
В складі своєї пропозиції, ФОП Бальжик Д.П. надав протоколи випробування на предмет закупівлі, проведеного Виробничою лабораторією Державного підприємства «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Також, ФОП Бальжик Д.П. надано Атестат про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України Виробничій лабораторії Державного підприємства «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (зареєстрвоаний у реєстрі 09.11.2022 за №20374).
Із змісту вказаного документу слідує, що сфера дії атестату визначена додатком до нього та є його невід’ємною частиною.
ФОП Бальжик Д.П. надав файли під назвою «Лабораторія додаток до атестату сфера 3 (2).pdf» (на 39 арк.), «Лабораторія додаток до атестату сфера 2.pdf» (на 40 арк), «Лабораторія сфера додаток до атестату_4.pdf» (на 26 арк), «Лабораторія сфера додаток до атестату (1).pdf» (на 12 арк), «Лабораторія додаток до атестату 4 (3).pdf» (на 21 арк).
При цьому, у вказаних додатках відсутні обов’язкові реквізити, що мають містити відповідні документи, а саме підпис уповноваженої особи та печатка. Крім того, із змісту вказаних документів, не можливо прослідкувати до якого саме атестату вони є додатками, оскільки на місцях, де повинні розташовуватись реквізити документів, розміщено лише символи операційної системи Microsoft Windows.
Державні стандарти ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» та ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» встановлюють склад реквізитів і порядок їх розташування.
Реквізит службового документа – обов'язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили.
Під час оформлення документів слід дотримуватися головних правил їх складання, які передбачають правильне написання реквізитів, їх розміщення на бланку документа. Додержання цих вимог надає документові юридичної чинності.
Вимогами до п. 1.3. Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Слід зазначити, що вищезазначена вимога стосовно підтвердження відповідності лабораторії наведена у Додатку 2 до тендерної документації, який встановлює вимоги щодо інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмети закупівлі.
Згідно вимог пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі -Особливості) слідує, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Бальжик Д.П. не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, та згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, підлягає відхиленню.
Враховуючи викладене, Товариство звертається з проханням:
1. Скасувати протокол уповноваженої особи від 27.01.2023 № 5, яким переможцем обрано ФОП Бальжик Д.П., оскільки його пропозиція не відповідає в повному обсязі тендерній документації;
2. Відповідно до пункту 46 Особливостей розглянути наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.02.2023 19:44
Дата подачі:
01.02.2023 19:45
Вирішення:
Проаналізувавши Вашу вимогу, маємо зазначити що дана закупівля здійснюється відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме щодо порядку та строків надання відповіді Замовником на подібні звернення.
Отже, абзацом другим пункту 43 Особливостей встановлено: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.».
Ваша вимога надійшла 01 лютого 2023 року, тому з урахуванням пункту 43 особливостей кінцевий термін щодо публікації відповіді становить 05 лютого 2023 року, отже як можемо спостерігати Замовником не порушено визначені строки. Далі надаємо ґрунтовні пояснення стосовно піднятого Вами питання.
1. Згідно пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації Замовник зокрема встановив таку вимогу: «Крім того, учасникам необхідно надати протоколи випробувань щодо визначення вмісту у предметі закупівлі радіонуклідів, пестицидів, мікробіологічних показників та ГМО, проведених суб’єктом господарювання, який має право вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання здійснювати такі випробування/аналізи).». При цьому до номенклатурних позицій предмета закупівлі входять: хліб пшеничний з борошна вищого гатунку та хліб житній з суміші житнього та пшеничного борошна.
Учасником ФОП Бальжик Дмитро Петрович (код ЄДРПОУ 2720407158), котрий наразі визначений учасником-переможцем серед документів тендерної пропозиції на дотримання вказаної вимоги подано:
- Протокол випробувань зразків продукції №1827 від 07.12.2021 року;
- Протокол випробувань зразків продукції №1828 від 07.12.2021 року, що видані випробувальною лабораторією ДП «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»;
- Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ДП «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» №20374 від 09 листопада 2020 року з додатками.
Відповідно до вказаного Атестату згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 випробувальна лабораторія ДП «Хмельницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» акредитована в сфері: випробування харчової продукції та сільськогосподарської сировини, води питної та мінеральної, кулінарної продукції, лікеро-горілчаних напоїв, зерна, зернобобових та олійних культур, горіхів, фруктів та овочів, грибів, цукру, меду, харчових концентратів, біологічно-активних добавок, комібкормів за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, визначення токсичних елементів, пестицидів, мікотоксинів, харчових добавок, тощо.
Таким чином з огляду на вказаний документ, а саме Атестат про акредитацію №20374 від 09 листопада 2020 року, Замовник вже отримав достатнього підтвердження щодо право суб’єкта господарювання здійснювати такі випробування/аналізи. Вимоги про те, що відповідний документ має бути наданий разом з усіма невід’ємними частинами/додатками згідно тендерної документації не встановлювався. Більше того, насправді відповідні додатки були надані учасником-переможцем, тому стосовно питання коректності їхнього оформлення варто зауважити, що положення тендерної документації містили переік формальних помилок та їх приклади, зокрема:
- помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі;
- окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Таким чином, Замовник під час розгляду додатків до Атестату про акредитацію №20374 від 09 листопада 2020 року, котрі додатково засвідчують право суб’єкта господарювання здійснювати відповідні випробування/аналізи, а саме щодо питання порядку їх оформлення було віднесено до поняття формальних помилок.
Підсумовуючи, все вище описане Замовник не вбачає реально об’єктивних підстав для задоволення Вашої вимоги. Та в разі наявності Вашого бажання оскаржувати рішення Замовника щодо визначення переможця даної закупівлі, наполегливо рекомендуємо перш ніж витрачати власні сили та засоби, ретельніше ознайомитися з практикою розгляду антимонопольним комітетом України подібних скарг.
Разом з тим, бажаємо Вам мирного неба та незламно позитивного настрою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
скарга на дії Замовника
Номер:
b733b0dd300248758a9432cffd259612
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-27-018178-a.c1
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
КНП "Барська міська лікарня" Барської міської ради( далі- Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівліUA-2022-12-27-018178-a .
ФОП Бальжик Дмитро Петрович ( далі — Скаржник) виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі ( код ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній ).
11.01.2023 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника ,Замовником було прийнято рішення про про відхилення пропозиції ФОП Бальжик Д.П. , (протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2023 року № 3 уповноваженої особи Михайлюк Лесі Миколаївни за предметом закупівлі( код ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній ), як таку що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону ( копія додається )
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій ( про відхилення нашої пропозиції) Замовником було зазначено що ФОП Бальжик Д.П. не надав наступних документів:
У додатку №2 до тендерної документації абз. 4 п. 4.2 по предмету ДК 021:2015 код 15810000-9- Хлібопродукти , свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній) було передбачено надання:
- свідоцтво про атестовану лабораторію виробника продукції ( предмету закупівлі),виданого суб’єктом господарювання, який має вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва) та підтверджуючі документи про дослідження, що проводяться лабораторією.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують, його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закон України “Про публічні Закупівлі” з наступних підстав:
В складі тендерної пропозиції ФОП Бальжик Д.П. були надані документи на дану вимогу.
В даних завантажених файлах було надано документи на наявність власної лабораторії , “Атестат про технічну компетентність” , а також надані документи , який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва) та підтверджуючі документи про дослідження, що проводяться лабораторією, ФАЙЛ: ( 1) документи власної лабораторії.pdfТип документу: Технічний опис предмету закупівлі
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 16:29
Версія документу від: 04.01.2023 16:29
Розкрито: 05.01.2023 13:05( копія додається) ТА ФАЙЛ:
2) Документи лабораторія.pdfТип документу: Технічний опис предмету закупівлі
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 16:29
Версія документу від: 04.01.2023 16:30
Розкрито: 05.01.2023 13:05 ( копія додається); та ФАЙЛ:
протоколи власної лабораторії.pdfТип документу: Технічний опис предмету закупівлі
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 16:29
Версія документу від: 04.01.2023 16:30
Розкрито: 05.01.2023 13:05 ( копія додається)
Також додатково було надано лист звернення до суб’єкта господарювання ,який видає дані документи ( ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ , МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ) в якому ФОП Бальжик Д.П. , звертається , що ДЛЯ УЧАСТІ В ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ “Копію свідоцтва про атестовану лабораторію виробника продукції , виданого суб’єктом господарювання, який має право вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва).”
“ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЧИ Є ДАНИЙ ДОКУМЕНТ ,ТОБТО АТЕСТАТ ПРО ТЕХНІЧНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ АНАЛОГІЧНИЙ ДОКУМЕНТУ СВІДОЦТВО ПРО АТЕСТОВАНУ ЛАБОРАТОРІЮ, АБО ЯКІ САМЕ РОЗБІЖНОСТІ В ДАНИХ ДОКУМЕНТАХ”. Файл: 3) лист звернення метрологія.pdfТип документу: Технічний опис предмету закупівлі
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 16:29Версія документу від: 04.01.2023 16:29 Розкрито: 05.01.2023 13:05 ( копія додається )
ТА НАДАНО ЛИСТ ВІДПОВІДЬ ВІД СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ (( ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ , МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ) ФАЙЛ : 4 ) лист ВІДПОВІДЬ МЕТРОЛОГІЯ.pdfТип документу: Технічний опис предмету закупівлі
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 16:29
Версія документу від: 04.01.2023 16:29
Розкрито: 05.01.2023 13:05 ( копія додається ), В ЯКОМУ ЧІТКО ЗАЗНАЧЕНО ,ЩО ДАНІ ДОКУМЕНТИ Є ІДЕНТИЧНІ.
Отже ,провівши порівняльний аналіз документів Скаржник приходить до висновку , що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ФОП Бальжик Д.П. , оскільки надані в складі тендерної пропозиції документи ФОП Бальжик Д.П. ,відповідають вимогам Замовника.
Враховуючи вище викладені пояснення Скаржника ,щодо відповідності наданих документів , Скаржник приходить до висновку , що відсутні будь-які формальні підстави для відхилення пропозиції ФОП Бальжик Д.П.
Вважаємо, що Замовник,порушив принцип здійснення закупівель встановлених в ЗУ “ Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду .
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі код ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній ), Ідентифікатор закупівліUA-2022-12-27-018178-a ,ID6db5e0bef23248969c7a09cd1224292d
3.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Бальжик Д.П. ,ЄДРПОУ 2720407158 зазначене у протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2023 року № 3 уповноваженої особи Михайлюк Лесі Миколаївни.
4. Забов’язати Замовника визнати ФОП Бальжик Д.П. переможцем тендеру по закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній )Ідентифікатор закупівліUA-2022-12-27-018178-a ,ID6db5e0bef23248969c7a09cd1224292d.
Додатки:
1. протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2023 року № 3 уповноваженої особи Михайлюк Лесі Миколаївни.
2. Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги до органу оскарження.
3. документи власної лабораторії.
4. документи лабораторії (який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва)
5. підтверджуючі документи про дослідження, що проводяться лабораторією(протоколи власної лабораторії).
6. лист звернення метрологія.
7.лист відповідь метрологія .
8. тендерна документація Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 13.01.2023 14:45
- скарга_Validation_Report.pdf 13.01.2023 14:45
- документи власної лабораторії (4).pdf 13.01.2023 14:45
- скарга.pdf.asice.zip 13.01.2023 14:45
- тендерна документація хлібна продукція на2023р..docx 13.01.2023 14:45
- Документи лабораторія (1).pdf 13.01.2023 14:45
- лист ВІДПОВІДЬ МЕТРОЛОГІЯ (1).pdf 13.01.2023 14:45
- протоколи власної лабораторії.pdf 13.01.2023 14:45
- Протокол відхилення (1).pdf 13.01.2023 14:45
- лист звернення метрологія (3).pdf 13.01.2023 14:45
- КВИТАНЦІЯ ПРО ОПЛАТУ.pdf 13.01.2023 16:46
- рішення від 17.01.2023 № 520.pdf 17.01.2023 14:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 № 742.pdf 24.01.2023 11:48
- рішення від 23.01.2023 № 742.pdf 25.01.2023 12:27
- Відповідь 19.01.2023 15:33
- Відповідь на рішення 19.01.2023 15:33
- Протокол 19.01.2023 15:33
- Додаток 2 19.01.2023 15:33
- Протокол 27.01.2023 18:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2023 15:34
Дата розгляду скарги:
23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2023 14:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2023 12:27
Дата виконання рішення Замовником:
27.01.2023 18:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення АМК № 742-р/пк-пз від 23.01.2023 року. проведено скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бальжика Дмитра Петровича, за процедурою закупівлі «Хліб пшеничний, хліб житній»