-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2022 18:13 - 01.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту любарської селищної ради при проведенні процедури відкриті торги з особливостями
Номер:
609dd0487c4f4f8b83e2612d90c170ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-27-018088-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірні дії уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту любарської селищної ради при проведенні процедури відкриті торги з особливостями
Скарга:
Скарга на неправомірні дії уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту любарської селищної ради при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі:UA-2022-12-27-018088-a)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 14.01.2023 23:17
- рішення від 17.01.2023 №561.pdf 17.01.2023 15:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 №876.pdf 26.01.2023 12:16
- рішення від 25.01.2023 № 876.pdf 30.01.2023 14:46
- Дрова.docx 17.01.2023 15:40
- 13. Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 41 Особливотсей.docx 17.01.2023 15:40
- Протокол.pdf 17.01.2023 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2023 23:19
Дата розгляду скарги:
25.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2023 15:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.01.2023 14:46
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
79a8bbd4128c4eae902a3a712368389c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-27-018088-a.c1
Назва:
Технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня. У тендерній документації, п.9 Додатку № 3 до тендерної документації
нформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, вказано, що учасники у складі пропозиції повинні надати Протокол радіаційного дослідження на товар, який є предметом закупівлі.
В свою чергу повідомляємо, що протокол радіаційного дослідження є необхідним тільки у разі, коли промислова сировина є радіаційно забрудненою або такою, яка за своїми природними властивостями має радіоактивність вище допустимих норм. Обов’язку на суб’єкта господарювання щодо обов’язкової наявності у нього протоколу (сертифікату) радіаційного обстеження на кожну партію експортованої сировини чинне законодавство не покладає, а тому такі вимоги Замовника є такими, що дискримінують права потенційних учасників на участь в процедурі закупівлі.
На підставі викладеного, просимо внести зміни до оголошення та прибрати вимогу про надання учасниками Протоколу радіаційного дослідження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2022 20:31
Вирішення:
Вiдповiдь:
Законодавстовом про публічні закупівлі на Замовника покладено обов’язок наповнити змістом даний кваліфікаційний критерій, а також встановити форму та спосіб такого підтвердження учасниками закупівлі. Крім того, згідно наказу МОЗ України №54 від 02.02.2005 року затверджено державні санітарні правила "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України", де серед іншого передбачено, що радіаційна безпека - стан радіаційно-ядерних об'єктів та навколишнього середовища, що забезпечує неперевищення лімітів доз, виключення будь-якого невиправданого опромінення та зменшення доз опромінення персоналу і населення нижче встановлених лімітів доз настільки, наскільки це може бути досягнуте і економічно обґрунтоване.Особливою формою контролю, що здійснюється в інтересах поточного санітарного нагляду, є моніторинг радіаційного стану - вимірювання активності чи випромінювання з метою вивчення, оцінки, прогнозування радіаційної ситуації, виявлення випадків порушення санітарного законодавства, розробки заходів, спрямованих на запобігання, усунення або зменшення можливого негативного впливу іонізуючого випромінювання на здоров'я людини (населення).На об'єктах, що не мають достатнього досвіду здійснення контролю та моніторингу та/або не мають необхідного обладнання та власних кваліфікованих спеціалістів для здійснення цих функцій, дозволяється виконання цих робіт силами залучених кваліфікованих спеціалістів та/або організацій, що мають достатню приладово-методичну базу для їх виконання та мають право на проведення цього виду діяльності. Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань радіаційної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника твердого палива.
Статус вимоги:
Відхилено