-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба свіжоморожена хек (тушка без голови) (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15220000 -6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби")
Закупівля здійснюється в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178. Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2023 рік.
Торги відмінено
725 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 625.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2022 15:45 - 07.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування незаконного рішення Замовника
Номер:
cd3405a31b3943c28ad2ece28d7f9598
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-014953-a.c5
Назва:
Щодо скасування незаконного рішення Замовника
Вимога:
Відповідно Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (Далі – Замовник) оголосив закупівлю UA-2022-12-26-014953-a, до процедури: «Відкриті торги з особливостями», щодо предмету: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15220000 -6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби» Риба свіжоморожена хек (тушка без голови). Дана процедура проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IХ (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова КМУ № 1178). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».
Отже Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей Постанова КМУ № 1178.
Пунктом 3 статті 31 Закону передбачено «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Відповідно Замовником порушено (проігноровано) пункт 40 Постанови КМУ № 1178, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тому, не надано мені, учаснику Закупівлі ФОП «Трушкевич Олег Юрійович» змоги виправити помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі моєї тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме надати доповнення до моєї тендерної документації - копію технічного паспорту на автотранспорт, що орендується для доставки товару (відповідно до протоколу Уповноваженої особи Замовника Сули Н.Є. від 12.01.2023 №12/1.
Отже Замовник порушено абзац три підпункту один пункту 41 Постанови КМУ № 1178, а саме не надано Учаснику Закупівлі ФОП «Трушкевич Олег Юрійович» часу на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Прошу скасувати:
1. Протокол Уповноваженої особи Замовника Сули Н.Є. від 12.01.2023 №12/1, як незаконний!
2. Надати Учаснику Закупівлі ФОП «Трушкевич Олег Юрійович» ПРАВО 24 годин - виправити помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі моєї тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3. Надати відповідь до 16.00 16.01.2023 у зв’язку з системним забезпеченням майданчика Prozorro. (Період оскарження 23:59 17.01.2023)
У разі ігнорування з вашої сторони, я буду змушений 17.01.2023 (згідно установлених строків майданчиком Prozorro.) звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ та Державної аудиторської служби щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та наші законні інтереси учасника (ФОП «Трушкевич Олег Юрійович») даної закупівлі!
У разі прийняття рішення, щодо скасування Замовником закупівлю UA-2022-12-26-014953-a і небажанням виправляти свої незаконні помили Учасник ФОП «Трушкевич Олег Юрійович» понесе фінансові втрати. Та буде змушений звернутися зі скаргою про неправомірне скасування закупівлі до АМКУ.
Наголошую, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, Замовник у разі невиконання абзацу три підпункту один пункту 41 Постанови КМУ № 1178 не надання Учаснику Закупівлі ФОП "Трушкевич Олег Юрійович" часу на виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин, та незаконного скасування закупівлі притягується до відповідальності. Ці дії тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також наголошую, що незаконні рішення з вашої сторони призведуть до розгляду скарги у АМКУ та призупинять належну поставку товару (згідно лояльної ціни) КНП «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». Ця обставина вплине на бюджет Замовника та харчування пацієнтів.
Дякую!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу.pdf 13.01.2023 12:00
Дата подачі:
13.01.2023 10:16
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» та керуючись пунктом 40 Постанови КМУ № 1178, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Тому уповноважена особа вирішила задовольнити вимогу відповідно до пункту 40 Особливостей та надати учаснику 24 годин на усунення невідповідностей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Діяльність органів влади
Номер:
703d32089aed4947aba27af512d0c8b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-014953-a.b4
Назва:
Діяльність органів влади
Вимога:
Я, як учасник закупівлі повністю погоджуючись з аргументами Замовника, щодо неповноти та недосконалості законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі». Так частина 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказує, яким способом Переможець повинен надати відповідні документи під час укладання договору.
Але хочу наголосити що Замовник є органом влади який несе відповідальність за свою діяльність та забезпечує легітимність, правомірність та законність влади. Відповідно Замовник повинен дотримуватися чинного законодавства та використовувати аналогію права, прозорість публічних закупівель, а не шукати прогалини в праві.
Також хочу звернути увагу на статтю 19 Кнституції України - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Тобто Платформа що проводить навчання у сфері публічних закупівель неодноразово наголошує щодо усунення пунктів дискримінації учасника, надання детального опису порядку завантаження документації до тендерної закупівлі. Але Замовник чомусь ігнорує мої неодноразові законні вимоги та роз’яснення до Тендерної документації (що наведені вище).
Відповідно провівши аналіз діяльності Замовника за попередні роки дійшли висновку, що вами неодноразово ігнорується стаття 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Прошу усунути невідповідності в тендерній документації хоча б на тій підставі що ви є органом влади, який діє відповідно з Конституцією та законами України.
Інакше я змушена буду звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ та Державної аудиторської служби щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі!
Дякую!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу 09 01.pdf 09.01.2023 10:41
Дата подачі:
06.01.2023 16:02
Вирішення:
Шановний Учасник! Уповноваженою особою із закупівель Замовника розглянуто Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно ч.1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
У тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену ч.2 ст.22 Закону.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином включення замовником інформації/встановлення вимог, не передбачених ч.2 ст.22 Закону, до яких відносяться в тому числі вимоги до товару (в тому числі які зазначені у Вашій вимозі) є правом замовника, а не його обов’язком.
При цьому (в контексті зазначеного в скарзі) звертаємо Вашу увагу, що встановлення, чи не встановлення такої вимоги у тендерній документації не впливає на обов’язок оператора дотримуватися законодавства та принципів безпеки (наприклад ст.20 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
З огляду на вище зазначене твердження скаржника про те, що замовником неодноразово ігнорується стаття 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» - є безпідставними.
Враховуючи безпідставність вимоги – в задоволенні скарги відмовити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
форма подання
Номер:
f5f88ae1b19b4bd28cb75848fd063a83
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-014953-a.a3
Назва:
форма подання
Вимога:
Відповідно до внесених змін Замовником виникає питання, яким чином Переможець закупівлі, як оператор ринку харчових продуктів при підписанні договору надає підтвердження програми-передумови впровадження системи НАССР – в електронній формі чи паперовій? Ненадання цих документів є підставою для відхилення тендерної пропозиції? Якщо переможець завантажив документи та інформацію, передбачені тендерною документацією через електронну систему закупівель Prozorro, чи потрібно замовнику надсилати документи та інформацію, передбачені тендерною документацією, поштою?
Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до підпункту 3 пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» та пункту 3 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», тощо тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу 06 1.pdf 06.01.2023 12:52
Дата подачі:
05.01.2023 16:54
Вирішення:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IХ (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 врахувавши особливості своєї закупівлі. При формуванні тендерної документації ми уникаємо вимог, які можуть вважатися дискримінаційними, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими Учасник чи Переможець процедури повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
В тендерній документації умови підписання договору, розроблені відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», що переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Попередню вимогу було виконано та внесено зміни до Додатку 2 Тендерної документації Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі що є додатковими вимогами до Переможця процедури, за умови підписання договору про закупівлю, повинен надати підтвердження програми-передумови впровадження системи НАССР, що розроблено відповідно до вимог частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» де також не вказується, яким способом Переможець повинен надати відповідні документи під час укладання договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо підтвердження впровадження системи НАССР
Номер:
ea3449eecab24001b8bc1ab1468a5451
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-014953-a.b2
Назва:
Щодо підтвердження впровадження системи НАССР
Вимога:
Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператори ринку зобов’язані:
- забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу;
- розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів стосовно окремих показників якості тощо.
Таким чином, запровадження системи НАССР є обов’язком усіх операторів ринку, адже саме вони є відповідальними за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони провадять.
Відповідно до п.1.3 розділу І Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) № 590, оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Система НАССР не є автономною програмою, її основою є система заходів контролю, що складається з програм-передумов, які повинні бути запроваджені й підтримуватися належним чином. Так, згідно з положеннями п.2.2 розділу ІІ Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) № 590 програми-передумови є обов’язковими та призначені для ефективного функціонування системи безпечності харчових продуктів та контролю за небезпечними факторами і повинні бути розроблені, задокументовані і повністю впроваджені операторами ринку перед застосуванням системи НАССР.
Тобто, в усіх операторів ринку харчових продуктів мають бути принаймні програми-передумови впровадження системи НАССР.
Статтею 65 Закону Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин № 2042 передбачено, що за невиконання визначеного законом обов’язку щодо впровадження на потужностях постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), на оператора ринку накладатиметься штраф: на юридичних осіб у розмірі тридцяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі п’ятнадцяти мінімальних заробітних плат;
Враховуючи все вище зазначене, допущення Замовником до участі в аукціоні Учасника, без впровадженої системи НАССР є прямим порушенням норм закону, оскільки таке підприємство/підприємець не має права здійснювати реалізацію продуктів харчування.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом зазначення вимоги до учасників надавати підтвердження впровадження системи НАССР
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу 05 05.pdf 05.01.2023 13:34
Дата подачі:
04.01.2023 16:14
Вирішення:
3. Внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації «Технічні вимоги та інші характеристики по предмету закупівлі», а саме розділ доповнити вимогою, «Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)", який вступив в силу з 09.04.2013, оператори потужностей повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні чинники, які можуть бути у харчовому продукті та продовольчій сировині, тому Переможцю закупівлі, як оператору ринку харчових продуктів при підписанні договору надати підтвердження програми-передумови впровадження системи НАССР»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Невідповідність
Номер:
5fdac1b720fb40f4b2294652e5577390
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-014953-a.b1
Назва:
Невідповідність
Вимога:
Відповідно до протоколу внесення змін по предмету закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" Риба, рибне філе та інше м'ясо риби Риба свіжоморожена хек (тушка без голови) (закупівля UA-2022-12-26-014953-a), Замовник вніс зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 2 до тендерної документації:
Було Стало
№ з/п Найменування товару Технічні та якісні характеристики № з/п Найменування товару Технічні та якісні характеристики
1 ДК 021:2015: 15220000 -6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби» Риба свіжоморожена хек (тушка без голови)
5000 кг Риба заморожена без голів хек. Без ГМО. Зовнішній вигляд блоків риби: блоки цілі, поверхня рівна, чиста. Риба повинна бути патрана, без голів, заморожена не більше одного разу. Тушки риби повинні бути не менше ніж 200 г. (у розмороженому виді). Поверхня риби ціла, рівна, чиста, недеформована, природного кольору, консистенція м’язів – щільна, запах після розморожування – притаманний свіжій рибі без сторонніх запахів і присмаків. Не допускається присутність льоду. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника. Фасування повинно забезпечувати цілісність товару при перевезенні. Постачання спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор) 1 ДК 021:2015: 15220000 -6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби» Риба свіжоморожена хек (тушка без голови)
5000 кг Риба заморожена без голів хек. Без ГМО. Зовнішній вигляд блоків риби: блоки цілі, поверхня рівна, чиста. Риба повинна бути патрана, без голів, заморожена не більше одного разу. Тушки риби повинні бути не менше ніж 200 г. (у розмороженому виді). Поверхня риби ціла, рівна, чиста, недеформована, природного кольору, консистенція м’язів – щільна, запах після розморожування – притаманний свіжій рибі без сторонніх запахів і присмаків. Не допускається присутність льоду. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника. Фасування повинно забезпечувати цілісність товару при перевезенні.
Відповідно до змін, внесених Замовником, було видалено вимогу щодо постачання продукції спеціалізованим транспортом постачальника (фургон рефрижератор).
Вважаємо дані зміни недоречними, оскільки Риба свіжоморожена хек (тушка без голови) відноситься до класу швидкопсувних вантажів – ті, які необхідно зберігати і перевозити, враховуючи температурний і часовий режим.
• Згідно термінів та понять Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (зі змінами) (Наказ №363 Міністерства транспорту України від 14.10.1997):
- Спеціалізований автомобіль – автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій.
• Відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (зі змінами) (Наказ №363 Міністерства транспорту України від 14.10.1997):
п. 12.2. Для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів.
п. 29.4. Швидкопсувні вантажі перевозяться спеціалізованим рухомим складом (авторефрижераторами) з додержанням температурного режиму, який указано в графах 4 і 5 додатка 19.
• Риба морожена повинна відповідати вимогам нормативних документів. Відповідно до правил транспортування та зберігання згідно ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена. Технічні умови», ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена. Технічні умови»:
- Транспортують заморожену рибу відповідно до правил перевезення швидкопсувних вантажів за температури не вище ніж мінус 18ºС.
Також хочемо зазначити, що товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Тобто, учасники повинні дотримуватися норми ч. 6 ст. 20 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» (зі змінами) № 2809-IV від 06.09.2005, зокрема щодо запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Для підтвердження впровадження на підприємстві Учасника постійно діючих процедур заснованих на принципі системи НАССР, Учасники в складі пропозиції повинні надати копію сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та сертифікату (сертифікатів) системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2005, IDT), видані на ім’я Учасника пропонованої продукції.
Враховуючи вище зазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Хек.pdf 30.12.2022 16:48
- Протокол щодо вимоги.pdf 03.01.2023 12:35
Дата подачі:
30.12.2022 16:48
Вирішення:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IХ (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації, тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Тобто Закон не зобов’язує Замовника вимагати від Учасників сертифікати ISO, а лише надає таку можливість. А так, як сертифікація ISO не є обов’язковою на території України то вимога щодо застосування Учасниками в складі пропозиції надати копію сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та сертифікату (сертифікатів) системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2005, IDT), видані на ім’я Учасника, вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
В технічних та якісних умовах Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає копії документів завірені підписом та печаткою про якість продукції (сертифікати відповідності/якості або інші документи, що підтверджують якість товару), в яких зазначені всі показники стосовно відповідності товару, критеріям документації торгів, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, саме цей документ підтверджує та засвідчує, що пропоновані ними товари, за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам Замовника щодо предмета закупівлі.
Відповідно до змін стосовно автомобіля рефрижератора, згідно технічних та якісних вимог до предмету закупівлі Додатку 2 Тендерної документації прописано, що доставка товару повинна проводитися спеціалізованим власним або орендованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Наявність автотранспорту підтверджується технічним паспортом (надати копію). В разі орендованого автотранспорту, додати копію оренди відповідного транспортного засобу. Транспортні засоби, якими перевозиться товар повинні бути чисті та продезінфіковані.
Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення товару мають відповідати вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Вимагати в Учасника процедури наявність автомобіля рефрижератора є також дискримінаційною вимогою до інших Учасників, що звузить коло Учасників в процедурі закупівлі.
Також доводимо до відома, що Замовник не вимагає від учасників зайвої інформації, яка за своєю суттю не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено