-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пiдrузники для дорослих дихаючі Dailee Саге Super Large, №30 (024:2019 -11239 –Підгузник для дорослих); Пiдrузники для дорослих дихаючі Dailee Саге Super Extra Large, №30 (024:2019 -11239 –Підгузник для дорослих); Пiдrузники для дорослих дихаючі Dailee Саге Super Small№30 (024:2019 -11239 – Підгузник для дорослих); Підгузки дитячі «Chicolino» р.6 (16+кг.) (024:2019 -35008 – Дитячий підгузник); Підгузки дитячі «Chicolino» р.5 (11-25kг.) (024:2019 -35008 – Дитячий підгузник); Пелюшки гігієнічні Dailee, 60*90 (024:2019 -60709 Пелюшка вбирає) (ДК 021:2015 -33750000-2 Засоби для догляду за малюками (33751000-9 – підгузки)
Завершена
552 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 523.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 523.50 UAH
Період оскарження:
26.12.2022 14:51 - 04.01.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
щодо кількості штук в упаковці
Номер:
23d732458cda4f4fa053f2a9d93d4d20
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-012618-a.c2
Назва:
щодо кількості штук в упаковці
Скарга:
повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ.pdf 30.12.2022 12:54
- Висновок ДСЕЕ позиції 4-5.pdf 31.12.2022 13:45
- Висновок ДСЕЕ позиція 6.pdf 31.12.2022 13:45
- Нова редакція -ТД підгузки 26.12. 22.doc 31.12.2022 13:45
- Позиція 4.jpg 31.12.2022 13:45
- Позиція 5.jpg 31.12.2022 13:45
- Позиція 6.jpg 31.12.2022 13:45
- Скарга ТОВ НЗ на умови UA-2022-12-26-012618-a.pdf 31.12.2022 13:45
- рішення від 03.01.2023 № 75.pdf 03.01.2023 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2022 13:51
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.01.2023 13:35
Вимога
Відхилено
щодо кількості штук в упаковці
Номер:
9e3e92c37ce44417b1a94a22478aa51e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-012618-a.c1
Назва:
щодо кількості штук в упаковці
Вимога:
повний текст викладено у вимозі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови_UA-2022-12-26-012618-a.pdf 29.12.2022 14:52
Дата подачі:
29.12.2022 14:52
Вирішення:
Згідно ч.4.ст.23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» та п.8. Положення про індивідуальну програму реабілітації інвалідів» затвердженою Постановою КМУ від 23.05.2007р № 757 - передбачає - Індивідуальна програма розробляється за участю особи з інвалідністю чи законного представника дитини з інвалідністю фахівцями МСЕК або ЛКК із залученням в межах компетенції спеціалістів закладів охорони здоров'я, органів соціального захисту, державної служби зайнятості, органів Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю та інших органів, які провадять діяльність у сфері реабілітації осіб з інвалідністю.»
Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, тому технічні та кількісні вимоги до закупівлі складені у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації і продукція буде закуповуватися згідно наданого замовлення.
У статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у випадку необхідності посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва замовники повинні обґрунтувати таке посилання та зазначати вираз «або еквівалент».
Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), в якій визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Однак Особливості прямо не вимагають зазначати про обов’язковість виразу «або еквівалент». Особливості містять єдиний пункт 28, який стосується тендерної документації та в якому зазначається, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Водночас у пункті 3 частини 1 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються наступні відомості:
-інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Однак вимога зазначати вираз «або еквівалент» та обґрунтування містяться у статті 23 Закону.
В той же час, пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону із урахуванням положень цих Особливостей.
Окрім цього, статтю 23 Закону слід розглядати як деталізацію пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Тобто в статті 23 Закону зазначено вимоги до технічних специфікацій, які передбачені в статті 22 Закону.
Складаючи тендерну документацію у відповідності до Особливостей та у випадку необхідності посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, потрібно враховувати норми статті 23 Закону та обґрунтовувати таке посилання, зазначаючи вираз «або еквівалент», оскільки не виконання зазначених умов суперечитиме нормам Закону.
Тендерна документація складена у відповідності вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено