• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо (бензин А-92,дизпаливо)

Паливо (бензин А-92,дизпаливо)

Завершена

1 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 400.00 UAH
Період оскарження: 26.12.2017 12:32 - 07.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: ec207dbc6e4e41bc8ef389432ad8e2d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-26-000770-a.c2
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Не згодні з рішенням тендерного комітету зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій по закупівлі палива (бензину, дизпалива) від 17.01.2018 р. з наступних причин: 1) В якості підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник ТОВ "МАНГО-ГРУП" надав Договір поставки № 2БР-429 від «02» лютого 2017 р. згідно якого предметом закупівлі є бензин А-92, та Договір поставки № 2БР-431 від «02» лютого 2017 р. згідно якого предметом закупівлі є дизельне паливо укладені з ДП Вінницький лісгосп. П. 13.2. (вищенаведених договорів) зазначено, що всі доповнення до даних Договорів вважаються невід'ємною їх частиною. Але проаналізувавши закупівлю UA-2016-12-30-000658-b (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-12-30-000658-b) на підставі якою були укладені ці Договори ми бачимо, що до Договору поставки № 2БР-429 було укладено ще дві Додаткові угоди, а до Договору поставки № 2БР-431 – три Додаткові угоди котрі ТОВ "МАНГО-ГРУП" не надав у складі своєї пропозиції. 2) ТОВ "МАНГО-ГРУП" також надав Договір №2БР-600 від «05» квітня 2017 р. укладений з Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" предметом закупівлі якого є дизельне паливо, бензин А-95 та бензин А-92. Згідно п. 11.5. цього Договору будь-які доповнення, зміни до цього Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками сторін та є невід'ємною частиною цього Договору. Знову ж таки проаналізувавши закупівлю UA-2017-02-20-000922 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-20-000922-c ) на підставі якої був укладений цей Договір стає зрозуміло, що до Договору №2БР-600 від «05» квітня 2017 р. було укладено ще сім Додаткових угод які ТОВ "МАНГО-ГРУП" не надав у складі своєї пропозиції. 3) Умовами тендерної документації передбачено у разі використання АЗС, які не є власністю Учасника, надати копії договорів оренди,партнерства з власником АЗС , які планується залучити для виконання зобов’язань за договором на закупівлю (завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника). На цю вимогу ТОВ "МАНГО-ГРУП" надає довідку в якій зазначено що Учасник має у оренді 7 АЗС у м. Вінниця і Вінницькій області та в якості підтвердження надає Договір оренди № 1/15 від «27» березня 2015 року та Договір суборенди № 1/15 від «27» березня 2015 року. Ознайомившись з цими договорами стає зрозуміло що ТОВ фірма «КРЕДО» передає у тимчасове користування лише 5 АЗС замість 7АЗС вказаних у пропозиції Учасника. До того ж, умовами Договору оренди № 1/15 від «27» березня 2015 р., а саме пунктами 1.2.1. та 1.2.2. передбачені Додатки №1 та №2 в яких міститься копії свідоцтва на право власності (№483 від 29.09.2010р.). А пунктом 3.5. передбачає, що при передачі Об’єктів оренди складаються акти приймання-передачі (додаток 8 до Договору), що підписується членами двосторонньої комісії. Але жодного Додатку чи акту приймання-передачі до цього Договору ТОВ "МАНГО-ГРУП" не надав. Теж саме стосується і Договору суборенди № 1/15 від «27» березня 2015 року. 4) У якості підтвердження партнерських відносин між ТОВ «МАНГО-ГРУП» та ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» учасником надано лист Вих. № 54 від 27.11.2017 р., який, на нашу думку, має всі ознаки фіктивності так як з тексту листа незрозуміло чому ТОВ «ЄВРО ПАУЕР» стверджує що з ТОВ «МАНГО-ГРУП» укладено Договір поставки, а відпуск пального за банками-дозволів з АЗС чомусь гарантує ТОВ «СТЕЙТ ОЙЛ». До речи якщо це спільна гарантія то чому у даному листі не зазначений підписант від ТОВ «СТЕЙТ ОЙЛ». 5) Умовами Договору поставки нафтопродуктів №06/11НТР від 06.11.2017р. укладений між ТОВ «МАНГО ГРУП» та ТОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС», а саме п. 5.4. зазначено: «- Уповноважена особа Покупця не повинна бути «учасником процедури закупівлі» у розумінні п 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». П. 6.4. також зазначено: «В разі порушення Покупцем умов гарантії, передбачених п. 5.4. Договору, Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику штраф у розмірі 3% від вартості поставлених Покупцю Товарів за попередній звітний період.» Звідси випливає, що цім Договором ТОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС» забороняє ТОВ «МАНГО ГРУП» приймати участь у публічних закупівлях посилаючись на даний Договір та використовувати у складі своєї пропозиції талони торгівельної марки WOG. Враховуючи все вищенаведене вважаємо, що пропозиція ТОВ «МАНГО ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У скарзі, скаржник посилається на те, що ТОВ «Манго-Груп» в якості підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не надано додаткові угоди до Договорів поставки № 2БР-429 від «02» лютого 2017 р., № 2БР-431 від «02» лютого 2017 р., укладені з ДП «Вінницький лісгосп», Договору №2БР-600 від «05» квітня 2017 р. укладеного з Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд", які є невід’ємною частиною цих договорів. Разом з тим, відповідно до п. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації було передбачено, що відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - довідку в довільній формі. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-го (оригіналу або завіреної Учасником копії) відгуку від замовників про досвід роботи з Учасником. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Манго-Груп», згідно зазначених вимог тендерної документації було надано: - Довідку про виконання договорів аналогічних предмету закупівлі; - Листи-відгуки: ДП «Вінницьке лісове господарство» №215/12 від 18.12.2017 р.; МКП «Вінницязеленбуд» №275 від 12.12.2017 р. Таким чином, відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Манго-Груп», оскільки тендерна документація не передбачала обов’язкового надання копій або оригіналів договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі. У скарзі, скаржник посилається на те, що ТОВ «Манго-Груп» у тендерній пропозиції зазначило 7-м орендованих АЗС, а договори надало лише щодо 5-ти з них. Також, скаржник вказує, що ТОВ «Манго-Груп» з порушенням вимог тендерної документації щодо надання копій договорів оренди, партнерства з власником АЗС, які планується залучити для виконання зобов’язань за договором на закупівлю (завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника) не надало свідоцтв про право власності, які є невід’ємними додатками №1 та №2 Договору оренди №1/15 від 27.03.2015 р. та не надало Актів-приймання-передачі АЗС. Разом з тим, з тексту наданих учасником ТОВ «Манго-Груп» Договору оренди №1/15 від 27.03.2015 р. та Договору суборенди №1/15 від 27.03.2015 р. вбачається, що ТОВ «Манго-Груп» підтвердило наявність матеріально-технічної бази в складі 6-ти АЗС на території м. Вінниця та Вінницької області. Тендерна документація не містила вимог до матеріально-технічної бази учасника, а саме, що він повинен мати 7-м чи більше АЗС м. Вінниця та Вінницької області. ТОВ «Манго-Груп» не підтвердив договором оренду АЗС Mango №38 в с. Клембівка, Ямпільський район, Вінницької області, вул. В. Наконечного, 8/А. Однак, враховуючи територіальну віддаленість даної АЗС від місцезнаходження замовника у м. Вінниця на 115 км дана АЗС не була предметом інтересу Замовника у зв’язку малоймовірністю її використання. Щодо ненадання ТОВ «Манго-Груп» свідоцтв про право власності, як додатків до Договору оренди №1/15 від 27.03.2015 р. та Договору суборенди №1/15 від 27.03.2015 р., то в Замовника відсутня інформація про те, що відповідні додатки були підписані сторонами цих договорів. Скаржник також не наводить доказів існування цих додатків до вищевказаних договорів, окрім посилання на положення п. 1.2.1., 1.2.2. Договору оренди №1/15 від 27.03.2015 р. Замовник не має права зобов’язувати учасника складати додаткові документи. Текст наданих замовником вищевказаних договорів підтверджує наявність та місцезнаходження 6-ти АЗС на території м. Вінниця та Вінницької області, що є достатнім для замовника для підтвердження наявності у ТОВ «Манго-Груп» необхідної матеріально-технічної бази для виконання зобов’язань за договором публічної закупівлі. Щодо ненадання ТОВ «Манго-Груп» актів приймання-передачі, які складаються відповідно пп.1.2.1., пп. 1.2.2., п.3.5. Договору оренди №1/15 від 27.03.2015 р. та Договору суборенди №1/15 від 27.03.2015 р., то ці документи не є частиною цих договорів та Тендерна документація не містила вимоги щодо їх надання учасником. Отже, відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Манго-Груп», оскільки вимоги тендерної документації щодо надання копій договорів оренди, партнерства з власником АЗС, які планується залучити для виконання зобов’язань за договором на закупівлю були виконані у обсязі достатньому для замовника. У скарзі зазначено, що лист №54 від 27.11.2017 р. ТОВ «Євро Пуер» є начебто фіктивним, адже в ньому йдеться про гарантії щодо відпуск пального у своїй мережі АЗС по універсальним бланкам-дозволам від імені ТОВ «СтейтОйл», яке згідно наданих учасником документів тендерної пропозиції в рамках даної публічної закупівлі не має жодних правовідносин з ТОВ «Манго-Груп». Відповідно, зазначена вище інформація в листі, щодо якої у скаржника виникли сумніви, не стосується публічної закупівлі та не дає підстав відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Манго-Груп». Скаржник зазначає, що відповідно до умов п. 5.4., п. 6.4. Договору поставки нафтопродуктів №06/11НТР від 06.11.2017 р. укладеного між ТОВ «Манго-Груп» (покупець) та ТОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС» передбачено, що в разі, якщо уповноважена особа покупця за цим договором стане учасником процедури закупівлі» у розумінні п. 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», то це може призвести до накладення на покупця штрафу у розмірі 3% від вартості поставлених покупцю товарів за попередній звітний період. Однак, дане положення стосується обмеження участі у публічних торгах не безпосередньо ТОВ «Манго-Груп», а уповноважених осіб цього підприємства як самостійних учасників процедури закупівлі. Таким чином, доводи скаржника щодо наявності у ТОВ «Манго-Груп» обмежень на участь у публічних закупівлях є безпідставними і відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Манго-Груп».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скарга щодо встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог

Номер: 79d6a312aa7f4149a1a9a20f39e099c2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-26-000770-a.c1
Назва: Скарга щодо встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог
Вимога:
1). Згідно умов тендерної документації, а саме п.5 розділу 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону», Замовник вимагає: «на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надати довідку про наявність власних або орендованих АЗС з зазначенням їх місць розташування, копію дозволу Державної служби України з питань праці на експлуатацію АЗС, копії документів (завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника) щодо підтвердження наявності у Учасника власних АЗС. У разі використання АЗС, які не є власністю Учасника, надати копії договорів оренди з власником АЗС які планується залучити для виконання зобов’язань за договором на закупівлю (завірені підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою Учасника).» Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу виконати Технічні вимоги згідно Додатку 1 до тендерної документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Можливість забезпечення Замовника пальним по економічно вигідним цінам жодним чином не залежить від наявності в Учасника у власності або в оренді АЗС, адже постачання пального з тієї чи іншої АЗС може здійснюється згідно укладених між юридичними особами-продавцями палива та Учасником-Переможцем договорів поставки/зберігання, умовами яких може бути передбачена спеціальна ціна для Учасника на реалізацію такого пального, що і дає змогу встановлювати ціни, які є конкурентними порівняно з іншими потенційними учасниками таких торгів. Крім цього, наявність в Учасника на праві власності або в оренді АЗС жодним чином не свідчить про належне виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами торгів та не позбавляє ризиків Замовника від неправомірних дій недобросовісного Учасника, який є власником або орендарем АЗС. Аналіз практики проведення закупівель на електронних майданчиках засвідчує, що факт наявності достатньої кількості Учасників, внаслідок відкритої та добросовісної конкуренції між ними та електронного аукціону «на зниження ціни», дає можливість Замовнику отримати необхідний товар за цінами, що є значно нижчими за очікувану вартість, що в свою чергу забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада. 2). У Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає на ступне: «Постачальник зобов’язується поставити не менше ніж 2000 (дві тисячі) літрів бензину та 3 000 (три тисячі ) літрів дизпалива без зміни ціни за одиницю товару визначеної на момент укладання даного Договору, в бік збільшення». Таж сама вимога зазначена у проекті договору: «2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; при цьому Постачальник зобов’язується поставити не менше ніж 2 000 (дві тисячі) літрів бензину та 3 000 (три тисячі ) літрів дизпалива без зміни ціни за одиницю товару визначеної на момент укладання даного Договору, в бік збільшення.» В п. 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» прописано в яких випадках можуть бути внесені зміни до істотних умов договору і ніяких «але» чи «при цьому» там немає. Взагалі не зрозуміло, на якій підставі Замовник доповнює, на свій розсуд, статтю 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Вашими вимогами порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, де вказані виключно власні/орендовані АЗС, в частині Технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 1 до Тендерної документації) та проекту договору де вказані вимоги щодо поставки не менше ніж 2 000 (дві тисячі) літрів бензину та 3 000 (три тисячі ) літрів дизпалива без зміни ціни за одиницю товару визначеної на момент укладання даного Договору, в бік збільшення. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати такі дискримінаційні положення в установленому Законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скарга була розглянута тендерним комітетом ,внесено вдіповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено