-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молочні продукти різні» (сметана, кефір)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2022 08:37 - 31.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
09888de51ed6493bb3c2dc4b319d877b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-26-000409-a.a1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680
Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015»
код ЄДРПОУ 39625877
вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500
Sparta_2015i@ukr.net
Замовник закупівлі Комунальне підприємство "Криворізька багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради"
код ЄДРПОУ 01986256
вул. Дишинського, 27
50011, м. Кривий Ріг
kp.kblpd101@gmail.com
Процедура закупівлі UA-2022-12-26-000409-a
Сметана 21 % жирності. Кефір 2,5 % жирності. Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні.
очікувана вартість: 120000,00грн.
СКАРГА
На дії замовника
26.12.22 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Комунальне підприємство "Криворізька багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" ( місто Кривий Ріг), код ЄДРПОУ: 01986256 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Сметана 21 % жирності. Кефір 2,5 % жирності. Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні . У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 105`390.00 Гривня з ПДВ 105`390.00 Гривня з ПДВ
ТОВ "Спарта 2015" 100`932.00 Гривня з ПДВ 100`932.00 Гривня з ПДВ
09.01.2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 10 від 09.01.2023 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».
Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в п.40 зазначено:
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовник порушив постанову Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року не надавши Скаржнику можливість у строк передбачений чинним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Натомість Замовник розмістив одразу ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 10 від 09.01.2023 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ (ПРОТОКОЛ) № 10 від 09.01.2023 року
Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.PDF 12.01.2023 16:05
- рішення від 16.01.2023 № 453.pdf 16.01.2023 13:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 № 734.pdf 24.01.2023 11:22
- рішення від 23.01.2023 № 734.pdf 25.01.2023 12:07
- Пояснення по суті скарги(молочні продукти різні).pdf 17.01.2023 15:33
- пояснення по суті скарги.doc 17.01.2023 15:33
- Протокол щодо виконання рішення АМКУ.docx 30.01.2023 13:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.01.2023 16:45
Дата розгляду скарги:
23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2023 13:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2023 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2023 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії від 23.01.2023р. №734-р/пк-пз порушення усунено