• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

112 шт. слід рахувати, як 112 найменувань

Торги відмінено

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2018 15:02 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

оскарження дискримінаційних вимог ТД

Номер: 4fdd7aa5db094daca1f9549472805076
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-001899-c.c3
Назва: оскарження дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Детальніше у вкладенні
Вимога
Є відповідь

Рішення АМКУ

Номер: 7e957fa5009f43bcab340ec772a4ec2c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-001899-c.c2
Назва: Рішення АМКУ
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічне питання вже виносилось на розгляд Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким було винесене рішення, що оголошення Замовником «унікальних» лікарських засобів (лікарських засобів, представлених в Україні лише одним виробником) є дискримінаційним положенням та такі лікарські засоби мають бути виокремлені в окремий лот (див. копію рішення № 8373-р/пк-пз від 28.11.2017 року, пункт 1).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п. 18 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлено визначення терміну «предмет закупівлі», а саме: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником (а не обов’язком в розумінні Закону) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Положеннями п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота) (звертаємо Вашу увагу на формулювання «у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота»). Абзацом 3 п. 1 ст. 25 Закону визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. При цьому замовник може (а не зобов’язаний) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, як встановлено у абзаці четвертому п. 1 розділу ІІ Порядку. Таким чином, звертаємо Вашу увагу, що встановлювати окремі частини предмету закупівлі (лоти) імперативне право замовника, а не обов’язок. Медико - технічне завдання сформоване відповідно до потреб медичної установи на 2018 рік. Користуючись правом Замовника, тендерним комітетом визначено предмет закупівлі на відповідну кількість (без розділення на лоти), у зв'язку з необхідністю здійснити закупівлю медикаментів в цілому за для запобігання не добросовісної конкуренції та спотворенню результатів торгів. В свою чергу вимога стосовно виділення окремих частин предмету закупівлі є неправомірною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні умови

Номер: 89244fbd3d014532a25fbcd8e6319dec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-22-001899-c.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Дана процедура закупівлі товарів за державні кошти регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" та здійснюється за такими принципами( ст. 3) : -добросовісна конкуренція серед учасників -максимальна економія та ефективність -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель -недискримінація учасників -об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій -запобігання корупційним діям і зловживання Замовник оголосив закупівлю переліку в цілому, без поділу на лоти, що обмежує можливість участі в зазначеній процедурі. Зауважуємо, що закупівля лікарських засобів, що відносяться до групи наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів разом з іншими лікарськими засобами порушує принципи здійснення публічних закупівель, штучно зменшуючи коло потенційних учасників, дискримінуючи їх, що призводить до зменшення ефективності проведення процедури закупівлі та недосягання максимальної економії (адже діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів підлягає окрему ліцензування). Вважаємо за необхідне винесення наступних найменувань в окремий лот: 51 Кетамін КЕТАМІН Розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулах АМП 800 64 Морфін МОРФІН.Розчин для ін'єкцій, г/хл. 1% 1мл АМП 200 74 Омнопон (comb drug) ОМНОПОН-ЗН. Розчин для ін'єкцій, 1мл АМП 800 93 Диазепам СИБАЗОН Розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулах АМП 1000 101 Фентаніл ФЕНТАНІЛ. Розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулах АМП 3000 Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень, а саме: привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію по лотах. В протилежному випадку ТОВ «БАДМ-Б» залишає за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: керуючись п.7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. частиною 2 п.8 визначено що замовник може : ) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); Замовником визначено що ділити предмет закупівлі немає необхідності тому, закупівля проводиться в цілому
Статус вимоги: Відхилено