-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Торги відмінено
114 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 572.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 572.26 UAH
Період оскарження:
22.01.2018 11:17 - 26.01.2018 11:22
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення
Номер:
083fe8db786741159d58f33e328e51a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000549-a.c3
Назва:
неправомірне рішення
Вимога:
порушення Постанови КМУ від 3 липня 2006 р. № 908 , Про Державну реэстрацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Павлоград 4ГБ обжалование.docx.pdf 01.02.2018 12:38
- біохлор первоисточник Держпродспоживслужби-1 (2).pdf 01.02.2018 12:39
Дата подачі:
01.02.2018 12:39
Вирішення:
Шановний Учасник! Лікарня аргументувала своє рішення на підставі вірної трактовки! Закону "Про здіснення публічних закупівель" та викорустовує систему закупівель ПРОЗОРРО з метою економії державних коштів.
В звязку з розбіжністью виявлених в листах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 05.04.2017 № 602-123-12/6864 про рееєстрацію Біохлора та на підставі Закону "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє відповідні торги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
8a7e054da13b4ee78971d07286de19a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000549-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- Павлоград МЛ№4.pdf 23.01.2018 12:56
- Протокол1.doc 23.01.2018 16:24
Дата подачі:
23.01.2018 12:56
Вирішення:
документації на закупівлю Замовник має право вимагати від Учасник
інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі (п. 6.3 наказ № 35 від 13.04.2016 «Державне підприємство «Зовнішторгвидав Україна»), тому складі пропозиції Замовник, заявив «Перелік копій витяг з веб сайту МОЗ України на запропонований товар, або на його еквівалент (Згідно законодавства України, діючого на дату подання пропозиції )» Якщо, це не передбачено Законодавством, то Учасник надає лист повідомлення про те, що Біохлор в банках по 1л згідно з чинним Законодавством, не передбачено регістрацію на сайті МОЗ .
На підставі п.6.4 наказ № 35 від 13.04.2016 «Державне підприємство «Зовнішторгвидав Україна» Замовник встановив медико – технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять посилання на аналоги та/ або еквівалент, також згідно з Дорученням ОДА від 09.06.2016 № 07-57/0/35-16 в Рекомендації п.4.2 (Якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретні торгівельу марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «або еквівалент), про що в техніко-медичних вимогах прописано.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
порушення Законів України
Номер:
4602509208e24b5196a242d86d7f4c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-22-000549-a.c2
Назва:
порушення Законів України
Вимога:
Шановний Замовнику, з великою повагою до головної медичної сестри,хочеться запитати чи знає вона хоча б ще один засіб з точнісінько таким складом? Ні, бо їх не має, то ж конкретний складне може прописуватись.Далі нагадаємо, що дезінфікуючі засоби повинні бути зареєстровані згідно чинного законодавства Постанови КМ України №908 від 3.07.2006р., тож засіб Біохлор втратив свою чинність в лютому 2017р., далі не перереєстрований (а повинен), тож не має Свідоцтва про реєстрацію дез.засобу, і для цього не треба ніякого пояснення- він не зареєстрований, а значить не може закуповуватись за державні кошти і тим більше використовувати дез.засоби, які не зареєстровані - НЕ МОЖНА! Це позор, що це треба вам пояснювати. Та ще ,, згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, ч.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги.З Вашого боку , як Замовника, є порушенням порядку визначення предмету закупівлі. А саме, згідно документації(Свідоцтва про реєстрацію та Висновку СЕЕ) засіб Біомой зареєстрований як миючий засіб- код вказаний у Висновку СЕЕ, ви ж проводите закупівлю за кодом -24450000-3 – «Агрохімічна продукція»деззасоби. Хто несе відповідальність за не цільове використання грошей, не вірно визначивши код закупівлі? Взагалі відповіді на чіткі питання не надано, а навіщось виклали Методичку до засобу, а що по суті попередньої вимоги? Ніяких змін . Це не тиск на замовника, це питання- поради. Але з вашого боку, це чітке лобіювання своїх певних інтересів. Адже явно видно порушення: закуповуєте ,всупереч Законам - не зареєстрований засіб- це раз, миючий засіб закуповуєте як дезінфікуючий - це два. Мабуть треба прийняти якесь рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2018 16:00