-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо розташовані дошки для об’яв
Торги відмінено
1 216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 160.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2022 15:51 - 28.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо пояснення невідповідності наданих документів вимогам Замовника торгів
Номер:
2da7c37b6f3540049755310d5b6cc942
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-23-018496-a.b1
Назва:
Вимога щодо пояснення невідповідності наданих документів вимогам Замовника торгів
Вимога:
Шановний замовнику! 03.01.2023 Вами була опублікована Вимога про усунення невідповідностей:
1. Згідно до Додатку 3 до тендерної документації, щодо наявності в учасника обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається не менше 3-х видів транспортних засобів. Просимо надати оновлену довідку згідно Додатку 3, а також необхідні документи на право користування транспортними засобами.
2. Довідка, яка вимагалася в Додатку 3, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації не відповідає зазначеній формі.
ФОП Марков Павло Миколайович 04.01.2023 року було опубліковано файл «Довідка про працівників.PDF» щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до тендерної документації згідно Додатку 3, що відповідає зазначеній формі та файл «Довідка МТБ.pdf» що містить необхідний перелік згідно вимог Додатку 3 перелік транспортних засобів, механізмів для забезпечення надання послуг, а саме:
Навантажувач - не менше 1 од.;
Вантажний автомобіль - не менше 1 од.,
Автомобільний кран – не менше 1 од.;
інвентар, що може задовольнити обсяг послуг
На вимогу Замовника торгів щодо: «У разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (орендоване,суборендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) надати для власних- для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу/суборенди надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.»
04.01.2023 року ФОП Марков Павло Миколайович було завантажено Договір надання послуг №10-10-22-ПОС від 10 жовтня 2022 року, чинний на період надання послуг – файл «Копія Договору надання послуг №10-10-22-ПОС.PDF» та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – файл «Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf»
Прошу зауважити, що на момент подання пропозиції 31.12.2022 року було завантажено договір оренди на автомобільний кран файл «28.Договір оренди 2022_12_9_1_Кран-маніпулятор.PDF» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
05.01.2023 року Замовником було опубліковано протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Марков Павло Миколайович з формулюванням: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Прошу Замовника торгів надати пояснення щодо невідповідності наданих документів вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 28.Договір оренди 2022_12_9_1_Кран-маніпулятор.PDF 05.01.2023 16:51
- Довідка МТБ.pdf 05.01.2023 16:51
- Регистрационное удостоверение_автокран 1.jpg 05.01.2023 16:51
- Регистрационное удостоверение_автокран 2.jpg 05.01.2023 16:51
- Дог ГрибР-2023.pdf 05.01.2023 16:51
- Довідка про працівників.PDF 05.01.2023 16:51
- Дог оренди кран-2023.pdf 05.01.2023 16:51
- ДУ ГРС зміна ціни Хюндай.pdf 05.01.2023 16:51
- Копія Договору надання послуг №10-10-22-ПОС.PDF 05.01.2023 16:51
- ДУ№1 01.07.22.pdf 05.01.2023 16:51
- Свідоцтра про реєстрацію ТЗ.pdf 05.01.2023 16:51
Дата подачі:
05.01.2023 16:51
Вирішення:
Шановний Учаснику! 04.01.2023 року Вами були завантажені документи, які вимагались Замовником для виправлення виявлених невідповідностей, протягом 24 годин. Документи , які були завантажені о 14:25 Замовником не були розглянуті. Замовником прийнято рішення відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення наявного порушення згідно пп.2 п.7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Статус вимоги:
Задоволено