• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації.

ОБ’ЄКТ – приміщення (або його частина), яке відокремлене від решти приміщень архітектурно-будівельними конструкціями (капітальними або некапітальними стінами), обладнане пожежною сигналізацією з підключенням на апаратуру ПЦС. СПОСТЕРЕЖЕННЯ – ручне або автоматичне взяття під спостереження систем передачі тривожних сповіщень на об’єктах та зняття з-під спостереження, контроль за їх станом упродовж усього періоду спостережння за допомогою ПЦС. СИСТЕМА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ (далі – сигналізація) – сукупність технічних засобів, призначених для виявлення пожежі, обробки, передачі в заданому вигляді повідомлення про пожежу, спеціальної інформації та (або) видачі команд на виконання автоматичних установок пожежогасіння і включення виконавчих установок систем протидимового захисту, а також інших пристроїв протипожежного захисту. НАРЯД РЕАГУВАННЯ (далі – НР) – рухомий наряд поліції охорони, що здійснює заходи з оперативного реагування на повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. ПЦС – пункт централізованого спостереження Виконавця. СПРАЦЮВАННЯ СИГНАЛІЗАЦІЇ – сповіщення про перехід сигналізації з режиму «СПОСТЕРЕЖЕННЯ» в режим «ТРИВОГА». СИГНАЛ ТРИВОГИ – сигнал, сформований сигналізацією, коли вона перебуває в режимі «ТРИВОГА». РЕЖИМ ТРИВОГИ – стан сигналізації або її частини, що є результатом реагування на наявність пожежі (загоряння) та/або несправність технічних засобів АПС. ХИБНЕ СПРАЦЮВАННЯ – ненавмисне, випадкове натискання кнопки ручної тривожної сигналізації, або таке, що викликане порушенням порядку користування засобами сигналізації Замовником, чи його відповідальними особами. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Виконавець зобов’язується надати у 2018 році Замовнику послуги по охороні майна, спостереженню за ОС,ТС,ПС (охоронною сигналізацією, тривожною сигналізацією, пожежною сигналізацією) та обслуговування сигналізації на об’єкті Замовника, забезпечити негайне прибуття НО (наряду охорони) на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення НО (наряду охорони) відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. В обов’язки охорони за допомогою ПЦО (пульта централізованої охорони) входить приміщення адмін.будівлі та дом-музей а також спостереження за ТС (тривожною сигналізацією), ПС (пожежної сигналізацією) приміщення адмін.будівлі та дом-музей. Термін надання послуг протягом (січня – грудня) 2018 р. Кожне приміщення має наступну апаратуру: - приміщення адмін..будівлі: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) РВ-10 – 1 шт. що становить 0,29 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: КТС стаціонарна (тривожна кнопка) АРТ-485 – 2 шт. що становить 0,31 кількіть приведених установок; - приміщення адмін..будівлі: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон-16Т3.2», магніто - контактні сповіщувачі СМК – 10 шт., сповіщувач об’єму СРП-100 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття) СРС – 5 шт., що становить 8,01 кількіть приведених установок; - приміщення дом-музей: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Оріон 16Т.3.2» - 1 шт., магніто - контактні сповіщувачі СМК – 31 шт., комбінований сповіщувач (об’єм та розбиття) СРПЖ-2 – 5 шт., сповіщувач розбиття скла (розбиття)ЖБД-2 – 15 шт. що становить 20,43 кількіть приведених установок; - спостереження за пожежною сигналізацією: прилад приймально контрольний (ППК) ППК «Алай-8П» - 1 шт., ручний сповіщувач СРП – 7 шт., димові сповіщувачі СПД – 44 шт., теплові сповіщувачі ІП-105 – 12 шт. що становить 19,24 кількіть приведених установок. Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937, наказу МВС України від 07.07.2007 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони МВС України». Вимоги до учасника: - можливість організації технічного обслуговування даної установленої охоронної сигналізації, яка зазначена вище; - Наявність ліцензії Міністертсва внутрішніх справ України про охоронну діяльність; - наявність каналів зв’язку: телефонна лінія, GPRS, GSM, радіо канал зв’язку, Ethernet. - Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В. - Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку, - В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції. - Працівники групи затримання повинні мати спеціальну підготовку по затриманню правопорушників та вживанню заходів щодо охорони об'єктів і попередженню нападу на них, мають досвід роботи та практичні навички. - Можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій.

Завершена

16 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 100.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 12:29 - 19.01.2018 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Сертифікат відповідності ОС ДЦС ЗОП

Номер: 66cb5d3153f74896a0d24530db3ca581
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-001344-c.b2
Назва: Сертифікат відповідності ОС ДЦС ЗОП
Вимога:
Замовником встановлена вимога наявності в учасника сертифікату відповідності, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Повідомляємо Вам, що сертифікація в ДЦС ЗОП є добровільною сертифікацією, тому Замовник не може учасників зобов'язувати мати (оформляти) даний сертифікат. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення закупівель.Зрозуміло, що наявність Сертифікату якості, який не є обовязковим для субєктів господарювання, що надають охоронні послуги, є виключно простим бажанням субєктів господарювання отримати такий Сертифікат і будь хто може його отримати. Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення закупівель. Вимагаємо виключити вимогу про надання сертифікату відповідності, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП), який для жодного суб'єкта господарювання не є обов'язковим, а Ваша вимога не грунтується на жодному законодавчому положенні, а отже, є незаконною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Послуги поліції та зброя

Номер: 5968870c700a433eb6b9a619ce298c2a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-001344-c.b1
Назва: Послуги поліції та зброя
Вимога:
Вимога: Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937, наказу МВС України від 07.07.2007 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони МВС України» Друга вимога: "Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя)" Тобто ви чітко визначаєте, що переможцем закупівель буде УПО в м. Києві. Тож виникає питання для чого Замовник проводить закупівлю через електронну систему, якщо завідомо є лише один учасник і переможець - УПО? У разі, якщо на ринку послуг, які закуповуються немає конкуренції, то Замовник може укладати прямий договір або застосовувати перерговорну процедуру, у випадках визначених Законом України "Про публічні закупівлі." Певно, оголошуючи закупівлю, Ви керувались тим, що ринок охоронних послуг є досить конкурентним , адже в Україні наявно близько 6000 охоронних компаній. Тож чому умови тендерної документацїі не є конкурентними, а навпаки її обмежують? Вимагаємо виключити вимогу про наявність учасника автоматичної табельної вогнепальної зброї та вимоги про послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937, наказу МВС України від 07.07.2007 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони МВС України»для забезпечення конкуренції під час проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.