• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з централізованої охорони майна з реагуванням наряду охорони на відповідні сигнали з приміщення каси управління освіти Чернігівської міської ради)

Торги не відбулися

15 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 156.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2022 13:00 - 28.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c76ea499fad545c08ba40fdb4ed9aba8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-23-010932-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо Вас виключити із тендерної документації Сертифікати, а саме – «Сертифікат відповідності на головний пункт централізованого спостереження який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 на який будуть підключені засоби сигналізації». Вказаний документ не відповідає вимогам закону і є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з одним із майбутніх Учасників. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. - «Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015». Відповідно до статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності – суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Тому вимога щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку не передбачено жодним нормативно-правовим документом, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством. Головним критерієм якості надання послуг – є досвід на ринку. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, та здійснювати розвиток тільки добросовісної конкуренції. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Зауважуємо, що частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право включати в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тож зважаючи на зазначені норми Закону, а також умови за яких буде здійснюватися надання послуги, зокрема запроваджений воєнний стан, необхідність посиленої уваги до збереження майна, отримання якісної послуги з охорони об’єкта, Замовником було визначено відповідні вимоги в документації. Можливість отримання вказаних документів не обмежена чинним законодавством, а тому потенційні учасники закупівлі перебувають в рівних умовах.
Статус вимоги: Відхилено