-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Централізована охорона майна на об’єкті за адресою: м.Чернігів, провулок Квартальний, 1 з реагуванням наряду охорони)
Торги не відбулися
9 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96.00 UAH
мін. крок: 1% або 96.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2022 12:50 - 28.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f6ac4358baf74484a3cff4d5031fc9fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-23-010548-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо Вас виключити із тендерної документації Сертифікати, а саме – «Сертифікат відповідності на головний пункт централізованого спостереження який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 на який будуть підключені засоби сигналізації». Вказаний документ не відповідає вимогам закону і є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з одним із майбутніх Учасників. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
- «Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015». Відповідно до статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності – суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Тому вимога щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку не передбачено жодним нормативно-правовим документом, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством. Головним критерієм якості надання послуг – є досвід на ринку.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, та здійснювати розвиток тільки добросовісної конкуренції. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2022 18:02
Вирішення:
Шановний учаснику. Зауважуємо, що частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право включати в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тож зважаючи на зазначені норми Закону, а також умови за яких буде здійснюватися надання послуги, зокрема запроваджений воєнний стан, необхідність посиленої уваги до збереження майна, отримання якісної послуги з охорони об’єкта, Замовником було визначено відповідні вимоги в документації. Можливість отримання вказаних документів не обмежена чинним законодавством, а тому потенційні учасники закупівлі перебувають в рівних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено