-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води; (послуги теплопостачання (централізоване опалення))
Завершена
1 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 375.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2017 16:04 - 20.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на протиправні дії замовника
Номер:
8cbdc34ad5c54877b51d45fc9631ccb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-08-000217-a.a2
Назва:
Скарга на протиправні дії замовника
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-08-000217-a , Комунальним закладом Міською клінічною лікарнею №1 було проведено закупівлю ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "ВІНТЕА"
2. ТОВ ТВГ
3. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО»
Ціна учасника ТОВ «ВІНТЕА» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність договору транспортування теплової енергії на 2018 рік та переможцем процедури був оголошений інший учасник - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО».
Суб’єкт оскарження не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Даними діями збоку замовника допущені порушення принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
Крім того, під час проведення процедури Закупівлі замовником на дотримано та не забезпечено вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, кваліфікаційними критеріями для учасників процедури закупівлі є:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Суб’єктом оскарження Замовнику був наданий договір транспортування теплової енергії № Тр -4/1 від 4 жовтня 2017 р з протоколом розбіжностей, в якому зазначається, що договір діє до 31 грудня 2018 року. Спір за ініціативою Комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» - материнської компанії переможця процедури - розглядається в судовому порядку. Замовник був проінформований з даного питання листом (вих.№490 від 22 грудня 2017 р), який у відсканованому варіанті доданий до тендерної пропозиції.
Згідно ч. 1 ст.21 Закону України «Про теплопостачання», теплогенеруючим організаціям незалежно від організаційно-правових форм та форм власності надається право доступу до магістральних та місцевих теплових мереж за умови виконання технічних умов на приєднання. Суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність з транспортування теплової енергії, зобов’язаний приєднати теплогенеруючу організацію, що має намір здійснювати діяльність з виробництва теплової енергії, після виконання технічних умов та укладання договору на приєднання до теплової мережі. Тобто, в даному випадку ТОВ «ВІНТЕА» має всі необхідні потужності та станом на сьогодні забезпечує теплопостачання змовника підставі діючого договору на постачання теплової енергії.
Таким чином, приймаючи до уваги поточну діяльність ТОВ «ВІНТЕА» та фактичне приєднання ТОВ «ВІНТЕА» до теплових мереж та фактичне постачання тепла протягом останніх трьох років саме даною тепловою мережею, дискваліфікація ТОВ «ВІНТЕА» є завідомо протиправною.
2. Звертаємо увагу органу оскарження на змову у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Так, стороною договору на транспортування теплової енергії № Тр -4/1 від 4 жовтня 2017 р. є КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО», яке свідомо та протиправно ухиляється від укладення із ТОВ «ВІНТЕА» договору на транспортування теплової енергії на 2018 рік. Безпідставне ухилення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» від укладення даного договору призвело до передачі спору щодо строку дії договору на розгляд до господарського суду. В той же час із невідомих причин наявність даного договору було передбачено умовами тендерної документації та він з’явився в пакеті документів ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО», яке створене 31.10.2017 року та є дочірнім підприємством саме сторони по договору на транспортування теплової енергії. При цьому саме на підставі даного критерію із відсутності договору на постачання, незважаючи на значно вищу цінову пропозицію, переможцем процедури оголошено саме ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО». При цьому, наявність даних фактів та пов’язаність осіб безпосередньо свідчить про наявність фактів змови між Замовником, ДП «Альтернативна теплова енергія» КП «Вінницяоблтеплоенерго» та безпосередньо КП «Вінницяоблтеплоенерго» щодо штучної дискваліфікації суб’єкта оскарження із підстав відсутності договору на транспортування, укладення якого заблоковано материнською компанією переможця процедури. При цьому дискваліфікація ТОВ «Вінтеа» здійснена Замовником
3. Звертаємо увагу органу оскарження, що ДП «Альтернативна Теплова Енергія» зареєстровано 31.10.2017 року та переможець не може підтвердити а ні наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а ні наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в порушення вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Котельня переможця процедури, з якої ДП «Альтернативна теплова енергія» має намір виробляти теплову енергію та поставляти її споживачам не введена в експлуатацію. Дані щодо реєстрації документів що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів визначені в Єдиному реєстрі дозвільних документів (Далі – реєстр). Доступ користувачів до публічної інформації Реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України www.dabi.gov.ua
Разом з цим, наслідки пошуку інформації на зазначеному веб-сайті, щодо декларації про готовність об’єкта до експлуатації за адресою надання послуг або за суб’єктом - переможцем процедури за період січня-грудня 2017 року не дають результату в зв’язку із відсутністю у переможця введеної в експлуатацію котельної.
Відповідно до ч. 8 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експлуатація будівлі не прийнятої в експлуатацію, забороняється. Згідно із ч. 9 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єктів необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
4. На момент подачі цінової пропозиції - ДП «Альтернативна теплова енергія» не мало затверджених відповідним органом тарифів. Так, Дочірнім підприємством «Альтернативна теплова енергія» Комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» (надалі за текстом – ДП «Альтернативна теплова енергія») було подано документацію для участі у відкритих торгах за вищевказаною публікацією. Відповідно до вимог даного тендеру учасники повинні були подати рішення Вінницької обласної ради про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво та постачання для потреб населення, бюджетних установ, інших споживачів, тощо. Однак, ДП «Альтернативна теплова енергія» не було подано вищевказаного документу.
Тарифи на теплову енергію були встановлені для ДП «Альтернативна теплова енергія» лише 20.12.2017 року про що свідчить відповідне рішення на офіційному веб-сайті Вінницької обласної ради (https://vinrada.gov.ua/upload/files/7sklikannya/27Ses/528.pdf).
Більше того, за незрозумілих причин при встановленні тарифів на теплову енергію Вінницькою обласною радою не було досліджено обставин щодо введення в експлуатацію котельні, наявності у ДП «Альтернативна теплова енергія» дозволу на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря. Хоча вказані обставини повинні досліджуватись при встановлені тарифів на теплову енергію.
Підсумовуючи викладене, Замовником торгів:
1. Відсутні передбачені законом підстави для дискваліфікації ТОВ «ВІНТЕА».
2. Під час подачі тендерної пропозиції ДП «Альтернативна теплова енергія» не мав затвердженого тарифу для формування цінової пропозиції.
3. Станом на дату оголошення переможця та на дату подання скарги ДП «Альтернативна теплова енергія» не має технічної можливості надання послуг в зв’язку із відсутністю матеріально-технічної бази та відсутності об’єкту для виробництва теплової енергії, введеного в експлуатацію.
4. ДП «Альтернативна теплова енергія» процедури не має права на укладення договорів, оскільки відповідно ч. 9 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єктів необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
Замовником під час проведення процедури не було взято до уваги жодна із вищевказаних обставин.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено здійснив дискваліфікацію Скаржника, адже пропозиція ТОВ «ВІНТЕА» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та ціна за вказаною пропозицією є нижчою, ніж у оголошеного переможця процедури, а відповідно до документації торгів єдиним критерієм визначення переможця є ціна.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірної дискваліфікації Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того, незаконна дискваліфікація ТОВ «ВІНТЕА» призвело до незаконного визначення переможцем ДП «Альтернативна Теплова Енергія».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним постачальником теплової енергії, і цей вид діяльності є основним видом діяльності скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕА» в межах процедури ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
4. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо оголошення переможцем ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» в межах процедури ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги.
2. Копія матеріалів судової справи щодо внесення змін до договору на транспортування теплової енергії.
3. Копія рішення Вінницької обласної Ради від 20.12.2017 року про затвердження тарифів для переможця процедури.
Пов'язані документи:
Учасник
- документ про сплату 02.01.2018 17:33
- заява про зміну предмета позова 02.01.2018 17:34
- позовна заява 02.01.2018 17:34
- рішення Вінницької обласної ради 02.01.2018 17:34
- скарга МКЛ 02.01.2018 17:34
- ухвала 02.01.2018 17:34
- доповнення до скарги 23.01.2018 22:31
- Рішення від 04.01.18№47+лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:15
- Лист про перенесення розгляду скарги UA-2017-12-08-000217-a.a2.pdf 23.01.2018 12:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2018 № 636.pdf 25.01.2018 17:10
- Рішення від 24.01.2018 № 636.pdf 29.01.2018 20:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2018 20:43
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на протиправні дії замовника
Номер:
d4a61733bd1f4c4a8be8508a5992181f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-08-000217-a.b1
Назва:
Скарга на протиправні дії замовника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-08-000217-a , Комунальним закладом Міською клінічною лікарнею №1 було проведено закупівлю ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "ВІНТЕА"
2. ТОВ ТВГ
3. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО»
Ціна учасника ТОВ «ВІНТЕА» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність договору транспортування теплової енергії на 2018 рік та переможцем процедури був оголошений інший учасник - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО».
Суб’єкт оскарження не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Даними діями збоку замовника допущені порушення принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
Крім того, під час проведення процедури Закупівлі замовником на дотримано та не забезпечено вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, кваліфікаційними критеріями для учасників процедури закупівлі є:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Суб’єктом оскарження Замовнику був наданий договір транспортування теплової енергії № Тр -4/1 від 4 жовтня 2017 р з протоколом розбіжностей, в якому зазначається, що договір діє до 31 грудня 2018 року. Спір за ініціативою Комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» - материнської компанії переможця процедури - розглядається в судовому порядку. Замовник був проінформований з даного питання листом (вих.№490 від 22 грудня 2017 р), який у відсканованому варіанті доданий до тендерної пропозиції.
Згідно ч. 1 ст.21 Закону України «Про теплопостачання», теплогенеруючим організаціям незалежно від організаційно-правових форм та форм власності надається право доступу до магістральних та місцевих теплових мереж за умови виконання технічних умов на приєднання. Суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність з транспортування теплової енергії, зобов’язаний приєднати теплогенеруючу організацію, що має намір здійснювати діяльність з виробництва теплової енергії, після виконання технічних умов та укладання договору на приєднання до теплової мережі. Тобто, в даному випадку ТОВ «ВІНТЕА» має всі необхідні потужності та станом на сьогодні забезпечує теплопостачання змовника підставі діючого договору на постачання теплової енергії.
Таким чином, приймаючи до уваги поточну діяльність ТОВ «ВІНТЕА» та фактичне приєднання ТОВ «ВІНТЕА» до теплових мереж та фактичне постачання тепла протягом останніх трьох років саме даною тепловою мережею, дискваліфікація ТОВ «ВІНТЕА» є завідомо протиправною.
2. Звертаємо увагу органу оскарження на змову у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Так, стороною договору на транспортування теплової енергії № Тр -4/1 від 4 жовтня 2017 р. є КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО», яке свідомо та протиправно ухиляється від укладення із ТОВ «ВІНТЕА» договору на транспортування теплової енергії на 2018 рік. Безпідставне ухилення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» від укладення даного договору призвело до передачі спору щодо строку дії договору на розгляд до господарського суду. В той же час із невідомих причин наявність даного договору було передбачено умовами тендерної документації та він з’явився в пакеті документів ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО», яке створене 31.10.2017 року та є дочірнім підприємством саме сторони по договору на транспортування теплової енергії. При цьому саме на підставі даного критерію із відсутності договору на постачання, незважаючи на значно вищу цінову пропозицію, переможцем процедури оголошено саме ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО». При цьому, наявність даних фактів та пов’язаність осіб безпосередньо свідчить про наявність фактів змови між Замовником, ДП «Альтернативна теплова енергія» КП «Вінницяоблтеплоенерго» та безпосередньо КП «Вінницяоблтеплоенерго» щодо штучної дискваліфікації суб’єкта оскарження із підстав відсутності договору на транспортування, укладення якого заблоковано материнською компанією переможця процедури. При цьому дискваліфікація ТОВ «Вінтеа» здійснена Замовником
3. Звертаємо увагу органу оскарження, що ДП «Альтернативна Теплова Енергія» зареєстровано 31.10.2017 року та переможець не може підтвердити а ні наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а ні наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в порушення вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Котельня переможця процедури, з якої ДП «Альтернативна теплова енергія» має намір виробляти теплову енергію та поставляти її споживачам не введена в експлуатацію. Дані щодо реєстрації документів що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів визначені в Єдиному реєстрі дозвільних документів (Далі – реєстр). Доступ користувачів до публічної інформації Реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України www.dabi.gov.ua
Разом з цим, наслідки пошуку інформації на зазначеному веб-сайті, щодо декларації про готовність об’єкта до експлуатації за адресою надання послуг або за суб’єктом - переможцем процедури за період січня-грудня 2017 року не дають результату в зв’язку із відсутністю у переможця введеної в експлуатацію котельної.
Відповідно до ч. 8 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експлуатація будівлі не прийнятої в експлуатацію, забороняється. Згідно із ч. 9 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єктів необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
4. На момент подачі цінової пропозиції - ДП «Альтернативна теплова енергія» не мало затверджених відповідним органом тарифів. Так, Дочірнім підприємством «Альтернативна теплова енергія» Комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» (надалі за текстом – ДП «Альтернативна теплова енергія») було подано документацію для участі у відкритих торгах за вищевказаною публікацією. Відповідно до вимог даного тендеру учасники повинні були подати рішення Вінницької обласної ради про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво та постачання для потреб населення, бюджетних установ, інших споживачів, тощо. Однак, ДП «Альтернативна теплова енергія» не було подано вищевказаного документу.
Тарифи на теплову енергію були встановлені для ДП «Альтернативна теплова енергія» лише 20.12.2017 року про що свідчить відповідне рішення на офіційному веб-сайті Вінницької обласної ради (https://vinrada.gov.ua/upload/files/7sklikannya/27Ses/528.pdf).
Більше того, за незрозумілих причин при встановленні тарифів на теплову енергію Вінницькою обласною радою не було досліджено обставин щодо введення в експлуатацію котельні, наявності у ДП «Альтернативна теплова енергія» дозволу на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря. Хоча вказані обставини повинні досліджуватись при встановлені тарифів на теплову енергію.
Підсумовуючи викладене, Замовником торгів:
1. Відсутні передбачені законом підстави для дискваліфікації ТОВ «ВІНТЕА».
2. Під час подачі тендерної пропозиції ДП «Альтернативна теплова енергія» не мав затвердженого тарифу для формування цінової пропозиції.
3. Станом на дату оголошення переможця та на дату подання скарги ДП «Альтернативна теплова енергія» не має технічної можливості надання послуг в зв’язку із відсутністю матеріально-технічної бази та відсутності об’єкту для виробництва теплової енергії, введеного в експлуатацію.
4. ДП «Альтернативна теплова енергія» процедури не має права на укладення договорів, оскільки відповідно ч. 9 ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єктів необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
Замовником під час проведення процедури не було взято до уваги жодна із вищевказаних обставин.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено здійснив дискваліфікацію Скаржника, адже пропозиція ТОВ «ВІНТЕА» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та ціна за вказаною пропозицією є нижчою, ніж у оголошеного переможця процедури, а відповідно до документації торгів єдиним критерієм визначення переможця є ціна.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірної дискваліфікації Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того, незаконна дискваліфікація ТОВ «ВІНТЕА» призвело до незаконного визначення переможцем ДП «Альтернативна Теплова Енергія».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним постачальником теплової енергії, і цей вид діяльності є основним видом діяльності скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕА» в межах процедури ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
4. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо оголошення переможцем ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» в межах процедури ID UA-2017-12-08-000217-a за предметом: пара, гаряча води та пов’язана продукція (ДК 021:2015: 09320000-8).
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги.
2. Копія матеріалів судової справи щодо внесення змін до договору на транспортування теплової енергії.
3. Копія рішення Вінницької обласної Ради від 20.12.2017 року про затвердження тарифів для переможця процедури.
Пов'язані документи:
Учасник
- документ про сплату 02.01.2018 17:22
- заява про зміну предмета позова 02.01.2018 17:22
- позовна заява 02.01.2018 17:22
- ухвала 02.01.2018 17:22
- рішення Вінницької обласної ради 02.01.2018 17:22
- скарга 02.01.2018 17:22
Дата подачі:
02.01.2018 17:22
Опис причини скасування:
подано не до Антимонопольного комітету
Дата скасування:
02.01.2018 17:27