• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (термомодернізація) фасадів будівлі ДНКІБШМ, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Донецька, б. 30

Торги не відбулися

16 166 678.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 833.39 UAH
Період оскарження: 22.12.2022 18:37 - 01.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо розрахунку та графічних зображень віконних блоків

Номер: 2efaeec0add4474eb0b46877a1c24578
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-22-022717-a.b3
Назва: Вимога щодо розрахунку та графічних зображень віконних блоків
Вимога:
Шановний замовнику! Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що разом з пропозицією Учасник надає розрахунок та графічні зображення віконних блоків, з описом технічних та якісних характеристик, які повинні бути не гірше ніж: профіль 7с, 6 камерний, монтажна ширина профіля 70мм, пакет 2-х камерний, 3 стікла 40мм, товщина, з 2 енергонапиленням та з 2-аргоним газом. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації замовник зобов’язаний вказати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Додаток № 3 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) не містить достатньої інформації щодо розмірів та інших технічних характеристик віконних блоків. Так, замовником в Додатку № 3 визначено види робіт: 1. Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 2 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 3 м2 3 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 4 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 5 Установлення пластикових підвіконних дошок. Разом із тим, розмірі віконних блоків, вимоги щодо того, як мають відкриватись вікна та ін. Замовник у Додатку 3 не зазначив. Таким чином, виконати вимоги тендерної документації щодо подання розрахунку та графічних зображень віконних блоків, матиме змогу тільки учасник, який отримав таку інформацію від замовника в окремому порядку. Умовами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З урахуванням викладеного, з метою забезпечення конкуренції в закупівлі та рівних умов для всіх учасників, просимо: - або виключити із тендерної документації вимогу про надання учасником розрахунку та графічних зображень віконних блоків; - або надати повну інформацію щодо технічних характеристик таких віконних блоків: їх кількість, розміри, вимоги замовника щодо того, як мають відкриватися вікна (н-д, глухі вікна (не відкриваються), поворотні (вікно ставиться тільки на провітрювання), поворотно-відкидні, стулка відкривається в двох положеннях (відкривається і ставиться на провітрювання), розміри підвіконних дошок (ширина підвіконня) та ін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше зауваження прийнято до розгляду. Учасникам у період оголошення закупівлі, та підготовки тендерних пропозицій була надана можливість щодо ознайомлення з об’єктом, з метою більш детального розрахунку тендерних пропозицій. Але, у зв’язку з численними запитами від Учасників- цю можливість було видалено. Замовником повністю виконано вимоги до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, надано обсяги робіт що пропонуються до виконання та надано відомість ресурсів, які Учасник може враховувати під час обчислення вартості робіт. Ціну тендерної пропозиції Учасник розраховує відповідно до Наказу міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві, з урахуванням всіх видів та обсягів робіт , що повинні бути виконані. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 87729e5fb1cb4deeaf4381ef631ba117
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-22-022717-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
1) Тендерною документацією передбачено, що ціну тендерної пропозиції Учасник розраховує відповідно до Наказу міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (надалі – Наказ № 281) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт , що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Під час розрахунку пропозиції Учасник не враховує кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Договірна ціна робіт Об'єкта (ціна тендерної пропозиції), встановлюється твердою. Відповідно до пункту 5.31. Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281, У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: a) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни — не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Тендерною документацією кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами не враховуються, тому вимагаємо змінити вид договірної ціни на динамічну. 2) В п. 3.8. Додатку №2 Проект Договору Підрядник несе ризик, пов’язаний із зростанням цін на матеріали, використання яких є необхідним для виконання робіт, а також виникненням інших додаткових витрат, необхідних для виконання робіт. Тендерною документацією передбачена попередня оплата (аванс) на закупівлю матеріалів для виконання робіт, що становить 30% від твердої Договірної ціни, Підрядник даним авансом не має змоги в повному обсязі закупити матеріал для виконання робіт. Закупівля матеріалу коштами Підрядника несе ризики, так як згідно п.п. 5.3.11. Додатку №2 Проект Договору, Замовник має право зменшувати обсяг закупівлі робіт та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків, відповідно до п.п. 5.3.15. Замовник має право достроково розірвати даний договір підряду за таких обставин: відсутності коштів для фінансування об’єкту; виявленні подальшої недоцільності будівництва об’єкта;, та згідно п.п. 5.3.16. Замовник має право Відмовитися від Договору у будь-який час до закінчення виконання робіт, відповідно до статті 7 Договору та Цивільного кодексу України, оплативши Підряднику виконану частину робіт без відшкодування збитків, завданих такою відмовою. Вимагаємо виключити п.п. 5.3.11., п.п. 5.3.15. та п.п. 5.3.16. Додатку №2 Проект Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно зі ст. 321 Господарського кодексу України, у договорі підряду на капітальне будівництво сторони визначають вартість робіт (ціну договору) або спосіб її визначення. Вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається твердим, якщо договором не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін. Відповідно до ст. 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. При цьому, відповідно до гідно абз. 2 п. 21 Постанови № 668, вид договірної ціни та вимоги до кошторису, у разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру), визначаються у тендерній документації. Умовами тендерної документації визнано договірна ціна – тверда. Умови договору підряду визначено з урахуванням вимог Постанови № 668. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 1373edffb4ad4967a0922c2ac4460838
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-22-022717-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
ендерною документацією, передбачено, що для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями), особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта.За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. ВИМАГАЮ усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме скасувати вищезазначену вимогу. В разі незадоволення подамо скаргу в АМКУЗг
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на ваше питання повідомляємо про те, що Замовником будуть внесені відповідні зміни стосовно відвідування об'єкту. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено