-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із розробки, друку та доставки розрахункових документів для Замовника За кодом ДК 021:2015 79810000-5 "Друкарські послуги"
Завершена
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2022 17:39 - 27.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги предмету закупівлі
Номер:
603396e2428d4e37a89f40e714f116e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-021956-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації, встановлено значні дискримінаційні вимоги, які пілягають усуненню Замовником. Тендерною документацією передбачено на підтвердження аналогічного досвіду надання договору або договорів з об’ємами разового щомісячного тиражу не менш ніж 500 000 екземплярів.В Україні є тільки один замовник з такою кількістю відправлень, а саме - Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України». Відповідно, встановлюючи таку вимогу, Замовник зводить всю процедуру закупівлі до одного виконавця – того, який виготовлює рахунки зараз. Це прямо суперечить принципам чесної конкуренції та створює корупційні ризики. Незважаючи на послаблення з Вашого боку, шляхом можливості надання не одного договору, а безліч вимога стосовно об'ємів разового щомісячного тиражу не менше ніж 500 000 екземплярів, повністю нівелює можливість надати аналогічні договори з такими величезними об'ємами. Тобто, залучивши не один договір а навіть безліч, виконати вимогу щодо разового об'єму є просто не можливим!. Прошу видалити дискримінаційну вимогу, стосовно кількості об'ємів поставленої продукції.
2. Стосовно вимоги щодо наявності працівників: Замовником передбачені чіткі посади працівників та визначений їх склад. Відповідна вимога викликає непорозуміння щодо переліку та кількісного складу працівників. Адже технологічні особливості кожної друкарні різні, що накладає відбиток на склад персоналу, його кваліфікацію та чисельність. Отже, встановлені вимоги до персоналу вважаємо дискримінаційними та такими, які потребують посилання на норми, чи правила виконання друку рахунків з такою кількістю складу та чисельністю працівників. Просимо видалити відповідну вимогу стосовно чисельності працівників та їх склад, лишивши учасникам самостійно визначати кількісний склад залучених професіоналів.
3. Щодо наявності сертифікату КСЗІ . Дана вимога виглядає як спосіб зменшити конкуренцію без вагомих підстав. Квитанції містять персональні дані споживачів, які мають бути захищені відповідно до закону. З цією метою має бути побудована КСЗІ на технологічний комплекс, що забезпечує виготовлення квитанцій.
Водночас, зазвичай запропоновані у тендерній документації вимоги до КСЗІ чітко не визначають конкретний спосіб захисту інформації.
Так, замовники застосовують вимогу наявності КСЗІ без деталізації щодо її класу.
Водночас згідно з Класифікацією автоматизованих систем і стандартних функціональних профілів захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу в Україні існує три класи комплексів захисту:
Клас 1 – одномашинний однокористувачевий комплекс, на якому в кожний момент часу може працювати тільки один користувач. Такий комплекс навіть не включає можливість під’єднання принтеру до цієї машини;
Клас 2 – локалізований багатомашинний багатокористувачевий комплекс, який передбачає певну кількість комп’ютерів та інших пристроїв, поєднаних у мережу;
Клас 3 – розподілений багатомашинний багатокористувачевий комплекс, який передбачає можливість передачі інформації через незахищене середовище, наприклад через глобальну мережу.
Виходячи з наведеного, при виготовленні квитанцій слід застосовувати 2 або 3 клас захисту інформації.
1-й клас - це КСЗІ створена за принципом декларування. Заявник декларує наявність певних документів, умовна експертиза перевіряє цю наявність і на виході висновок експертної комісії), але для робіт з обробки персональних даних на одній машині цього недостатньо. Просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом врегулювання даного питання деталізуючи клас КСЗІ.
4. Тендерною документацією передбачено чіткий кількісний склад матеріально-технічної бази обладнання, яке буде використовуватись під час виконання друку продукції. Прошу надати аргументацію стосовно необхідності залучення саме такої кількості та виду обладнання для виконання послуг даної закупівлі, а також просимо залишити учаснику право обирати матеріально-технічну базу та їх кількість при виконанні друку відповідної продукції шляхом видалення відповідної вимоги щодо складу МТб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2022 14:27
Вирішення:
Вимога, щодо надання підтвердження виконання договору із щомісячним об’ємом не менше 500 000 екземплярів не суперечить принципам чесної конкуренції.
З метою виконання об’єму у зазначений Замовником термін, Замовник вимагає підтвердити виробничу потужність не менше ніж 500 000 готової продукції за добу. Це мінімум дві машини плюс 1 в резерві на випадок поломки основної, та не допущення порушення строків тиражу.
Дві фальцювальні машини (одна резервна). Одна фальцювальна машина виготовляє 500 000 - 600 000 штук готової продукції за добу. Це мінімум одна машина плюс 1 в резерві на випадок поломки основної, та не допущення порушення строків тиражу.
Враховуючи зазначене, вимоги щодо кількості машин є обґрунтованими.
Для дотримання вимог якості продукції та виробничого процесу Замовник вимагає наявність постійного кваліфікованого штату працівників (або залучених спеціалістів) задля уникнення ситуації залучення тимчасових некваліфікованих робітників.
• Друкар - 2 фахівці (1 чоловік на 1 машину. Дві зміни. Одна машина).
• Різальник – наявність фахівця обумовлена технологічним процесом.
• Палітурник-сортувальник - 4 фахівці (1 чоловік на 1 фолдувальну машину. Дві зміни. Дві машини).
• Машиніст фальцювальних машин - 2 фахівці (1 чоловік на 1 машину. Дві зміни. Одна машина).
• Менеджер – 1 фахівець (документальне супроводження замовника).
• Начальник виробництва – 1 фахівець (питання забезпечення матеріалами, організація виробничих процесів та контроль).
• Спеціаліст-програміст – 1 фахівець (обробка файлів та передача їх на виробництво).
Враховуючи вище зазначене вимоги щодо працівників, іх професій та кількості є обґрунтованими і жодним чином не призводять до дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ст.ст. 8, 9 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», ст. ст. 6, 10, 14, 24 Закону України «Про захист персональних даних», ст. 21 Закону України «Про інформацію» інформація про фізичну особу є конфіденційною інформацією з обмеженим доступом та охороняється державою. Відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах регулюються Законом України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах». Згідно зі ст. 1 зазначеного Закону комплексна система захисту інформації – це взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації. Відповідно до ст. 8 згаданого Закону умови обробки інформації в системі визначаються власником системи відповідно до договору з володільцем інформації, якщо інше не передбачено законодавством. Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.
Таким чином, оскільки законодавством персональні дані віднесено до інформації з обмеженим доступом, а також встановлено вимогу щодо їх захисту, то згідно до вимог статті 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» така інформація (інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом) повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Статтею 9 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи.
Учасник повинен мати комплексну систему захисту інформації (далі – КСЗІ) у своїй інформаційній (автоматизованій)/телекомунікаційній/інформаційнотелекомунікаційній системі, для обробки інформації з обмеженим доступом, захист до якої регулюється чинним законодавством України. Для підтвердження відповідності своєї КСЗІ вимогам Замовника Учасник повинен надати в складі пропозиції, у тому числі:
- завірену Учасником, копію діючого позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України;
- завірену Учасником, копію атестату відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України;
або,
- завірену Учасником, копію Декларації про відповідність КСЗІ вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації.
Вимога щодо наявності в учасника Комплексної системи захисту інформації зазначена у повній відповідності із вимогами чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено